快閃高雄閨蜜遊 Day1 (文青必去駁二藝術特區,食米芝蓮鴨肉珍,行瑞豐夜市)

By 曳豬到爆炸 - 2月 28, 2024


~今日的行程~ 
11月2日:棧貳庫KW2 -> 駁二藝術特區 -> 双妃奶茶 -> 永和小籠包 -> 鴨肉珍 -> 瑞豐夜市

同閨蜜想去好多年嘅旅行,終於都成團啦!
雖然係五缺一,
難得四個夾到時間都去住先啦。

因為Kathy去咗台東做研究,
所以我哋就約咗一齊去高雄玩,
我哋4個都係第一次黎高雄旅行。



入禁區之前,
我就去Root 98度食個早餐先。




當年AE嘅CX卡有得去Root 98度order免費套餐,
所以我都拎埋個著數先上機。

我哋今日搭10:45am港龍航空去高雄,
(後記:港龍航空已經係2020年10月21日因為疫情而停運咗啦!)
今次嘅閘口喺501,位於勁遠嘅北衛星客運廊
要搭接駁巴士先黎到。
(後記:北衛星客運廊而家叫做T1衛星客運廊,呢度嘅閘口由501至510改咗做13至22
2022年11月1日仲啟用咗天際走廊接駁黎呢度,唔洗再搭接駁巴士啦,
詳細實測睇呢段片啦)

見到港龍嘅Logo好有歷史痕跡呀。

架機係A320,
大家仲記唔記得港龍嘅座位係冇螢幕架,
要download港龍嘅app StudioKA,然後用機上Wi-Fi去睇片!


疫情前DBS Mastercard可以係機場禁區的RELAY書店換領$15以下的雜誌一本!
見佢有支cream送就換咗呢本Jessica雜誌,
莫講話DBS嘅著數,而家機場冇哂呢啲有贈品又平嘅雜誌賣啦。


起飛啦!
我哋3個係香港飛去高雄再會合Kathy。


機程只有1小時40分鐘,
但飛機餐都有飯食呀。





話咁快就到咗高雄啦,
落機就見到呢個貼滿包裝紙嘅板,
全部都係唔比帶入台灣境嘅產品,
大家要注意啦。


黎台灣見到設計好靚嘅悠遊卡又忍唔住買啦,
呢張全部都係高雄熱門嘅景點嘅圖案。


自從呢個trip就愛上咗呢支蜜蜂故事館出嘅蜂蜜檸檬水,
蜜蜂同檸檬都好濃!
好飲到我哋一人買一支,
見到我哋四隻手就知道我哋四個係高雄合體啦。



2023高雄港區地圖V3.png

我哋第一個行程就係搭捷運到西子灣站
棧貳庫KW2呢個地方,
係台灣最大嘅活化舊倉庫,
日治時期係存放砂糖、輸運出口的倉庫,
曾經被美軍轟炸損毀。


我哋黎棧貳庫KW2就係為咗呢個純白色旋轉木馬,
好可惜呢個木馬係2023年11月尾就已經清拆咗啦。



送上一張調咗色嘅四人合照比大家,
全白色嘅木馬真係好靚好打卡,
清拆咗真係好可惜!



打完卡先至認真行下棧貳庫



棧貳庫入面有好多商店,
好岩大家買下手信呀。

外面仲有小食檔添。

我哋唔係好肚餓,
只係買咗條腸仔咬下。





第二站就黎咗棧貳庫附近嘅駁二藝術特區
駁二呢度以前係一堆倉庫,
而家就活化成人文藝術發展嘅基地。

呢度係B7&B8倉庫,
有哈瑪星台灣鐵道館,
鐵道館前面係駁二線小火車。

一家大細可以黎呢度坐駁二線小火車。


行行下見到呢座高雄港牌樓
係1982年興建,
因為當年呢度嘅碼頭係屬於管制區,
所以就起咗個樓。

呢個巨大嘅變形金剛係駁二藝術特區嘅地標之一。


呢棟建築物上面嘅壁畫都畫得栩栩如生,
模仿駁二車站嘅樣貌。


駁二藝術特區嘅另一個地標,
用貨櫃整成嘅巨型藝術裝置。


之後就行到黎C6至C11嘅一堆倉庫群,
商店同餐廳都係集中係呢個area。
呢條巷仔竟然整咗個韆鞦,
勁打卡。



呢度嘅巷仔真係好多藝術裝置比人打卡。


呢座建築物嘅牆上放咗幾個狗嘅雕塑。




再行遠啲就黎到大義公園,
呢度又有個好打卡嘅藝術裝置。


全部都係用凳砌成架。



仲可以行入去打卡架。




最入面就冇咁鮮色,
打卡就冇咁靚。



跟住我哋就行去鹽埕埔捷運站附近嘅双妃奶茶
地址:台灣高雄市鹽埕區新樂街173號
行咗成日要飲返杯廢水呀。




双妃奶茶係高雄最出名嘅奶茶店之一。

當年的menu,
加珍珠係免費架。

已經唔記得咗我哋叫咩奶茶啦XD


之後我哋仲去埋附近嘅永和小籠包
地址:台灣高雄市鹽埕區鹽埕街35號

永和小籠包係條小巷度,
好local feel呀。

我哋叫咗兩籠小籠湯包,TWD$60一籠。


我哋同奶茶+小籠包影張合照先。





食開就唔好比佢停,
下一站就黎咗鴨肉珍
地址:台灣高雄市鹽埕區五福四路258號
逄星期二休息!


鴨肉珍係米芝蓮推介餐廳,
已經開業超過60年。

我哋叫左兩碗鴨肉飯、綜合下水湯、野菜。
食完就返酒店休息啦。

休息完之後,我哋搭捷運到巨蛋站
黎咗瑞豐夜市


我哋又飲野啦。


買咗杯芋頭牛奶。

仲買咗呢間廟東老街嘅菱角酥。


都炸得幾靚喎。    

我哋有個閨蜜黎唔到一齊旅行,
見到呢檔狗狗衫,
就買返件手信比佢隻狗狗啦。



瑞豐夜市好大好好行,
都無影啲咩相,
最後返到捷運站搭車返酒店都比間賣衫嘅吸引咗入去行XD·
Day1完!



旅遊日期:2019年11月2日 - 2019年11月4日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================





  • Share:

You Might Also Like

0 comments