快閃新加坡 Day2 (聖淘沙玩電動代步車Segway,Universal Studio Singapore,食文華海南雞飯)

By 曳豬到爆炸 - 9月 21, 2023

~今日的行程~ 
9月21日:早:Royal Plaza on Scotts Singapore Buffet -> 早:Ya Kun Kaya Toast 亞坤 -> Sentosa 聖淘沙 -> Universal Studio Singapore 新加坡環球影城 -> Segway Eco Adventure -> FairPrice Xtra超級市場 -> 晚:ChatterBox

我哋今日會去Sentosa聖淘沙玩,
次次去新加坡都會去Sentosa玩呀。


我哋住Royal Plaza on Scotts Singapore包左早餐,
所以我地係酒店食左個早餐先出發。

我哋好似上次西歐五國星馬畢業遊咁搭地鐵去Harbourfront 站,
個度有個商場叫做 Vivo City
Vivo City的B2有好多餐廳,
我哋同樣黎咗Ya Kun Kaya Toast 亞坤食早餐,
地址:B2-26, Vivocity, Singapore

當時嘅menu,
我哋已經係酒店食左早餐,
又黎咗亞坤食早餐啦,
真係肥呀。

我哋叫左Set A,SGD$4.8,
有咖央牛油多士、兩隻半熟水煮蛋同中杯熱咖啡/奶茶,
我哋升級左大杯凍美祿,要額外加SGD$2,
另外,仲叫左咖央花生醬多士,SGD$2.4,
總共SGD$9.2。
個半熟水煮蛋係加鼓油&胡椒粉,然後撈勻黎食架。

食完嘢,我哋就上Vivo City的3樓搭Sentosa Express入聖淘沙!
Sentosa Express係要買飛架。
(由2023年4月1開始,可以用EZ-link(新加坡八達通), Mastercard, Visa, AMEX搭Sentosa Express啦)

我哋出發去Sentosa啦。

張飛每人SGD$4,包左聖淘沙的入場費以及可以無限次搭Sentosa Express
Sentosa Express有4個站,
分別係VivoCity -> Resorts World -> Imbiah -> Beach。 
我地首先由VivoCity搭去Resorts World去Universal Studio Singapore環球影城


Universal Studio嘅指定動作!
就係要係門口個地球影相啦。
今次係我地第二次入黎USS玩!


我哋第一個玩嘅係Madagascar: A Crate Adventure
荒失失奇兵為主題嘅遊船河遊戲,
原來佢之後係2022年3月就關閉咗啦。


之後就去Far Far Away區玩Shrek 4-D Adventure
史力加嘅4D電影體驗。


跟住就玩Puss In Boots' Giant Journey
係以無敵貓劍俠為主題嘅BB版機動遊戲。


之後就去左The Lost World區玩Canopy Flyer
可以鳥瞰成個侏羅紀公園嘅機動遊戲。


跟住就去左Ancient Egypt區,
呢個係USS必玩嘅Revenge of the Mummy: The Ride
上次黎玩咗覺得好正,
所以今次都要玩呀。



佢係室內的過山車,
有急速轉彎,
失驚無神快速向後行,
又有4D元素,e.g.火球場景 會覺得好熱,
十分刺激。



跟住就黎左Sci-Fi City區,
TRANSFORMERS The Ride: The Ultimate 3D Battle又係USS必玩嘅,
唔單止係戴住副3D眼鏡睇戲咁簡單,
你個座位係不斷地郁,升高升低,不同角度,有快有慢,
仿如置身於電影入面,非常緊張刺激


USS最突出就係呢個Battlestar Galactica: HUMAN vs. CYLON過山車,
上次黎個陣呢個過山車壞左冇得玩,
今次終於玩到啦!

呢度其實有兩個過山車組成,
紅色個邊叫做Human,藍色個邊叫Cylon,
Cylon係刺激過Human,因為係倒後咁行,而且係隻腳係冇野搭住,凌空架。


咁岩遇到MINIONS表演。


USS6點就會關架啦,
臨完場我地就影下相。


好耐冇試過去主題樂園唔洗點排隊,
今次黎USS覺得好舒服呀。


之後我就想玩Segway電動代步車,
所以就黎左Gogreen Eco Adventure嘅counter度睇下有冇得玩啦!
好好彩下一個timeslot仲有位比我哋參加!


Segway係2012年係外國好hit,
可惜香港係玩唔到,
隔左咁多年,終於可以係新加坡度玩Segway啦。

Segway對我黎講比想像中難控制,
上/落斜路嘅時候好難平衡,
有一次唔小心撞到個人添,
好彩個人冇乜野事。

成個Segway Aventure歷時30分鐘,
大部分時間都係好似gif咁嘅平路,
所以都唔洗太擔心。

玩完Segway有啲熱,
就係呢間Gelatissimo買雪糕食,
Gelatissimo係澳洲嘅雪糕店,
可惜我電話啲相冇哂,冇雪糕相睇。
地址:53 Siloso Beach Walk, Singapore 099012




食完雪糕又想飲嘢,
係7仔竟然見到有蘭芳園嘅奶茶賣!
我哋就梗係冇買啦,
去香港間蘭芳園飲唔好?







之後我哋就離開Sentoa,
返咗Vivo City度行下,
見到呢間FairPrice Xtra當然又入去買手信啦。
地址:1 HarbourFront Walk, #01-23 & #B2-23, 1 HarbourFront Walk, #B2-23 VivoCity, Singapore 098585


由於Day1係牛車水間FairPrice都買左好多,
今次係呢間Xtra買左少少嘢,
左上係F.EAST嘅Singapore Laksa Potato Chips,SGD$2.95,
左下係Snack'em by Gardenia嘅Lentil Chips,Parmesan Cheese味,SGD$2.8,
右面個兩包係馬來西亞牌子myEureka嘅爆谷,
去馬來西亞必買嘅爆谷,
買左Savoury Cheese同埋Golden Salted Egg味,SGD$3.5一包。







搭地鐵個陣見到有新加坡警察嘅廣告,
原來新加坡警察嘅制服會繡上警員個名。




夜晚我地就黎左Chatterbox
呢間餐廳係Hilton Singapore Orchard 新加坡烏節希爾頓酒店嘅5樓,
(間酒店22年2月先改名做Hilton Singapore Orchard,
之前係叫Mandarin Orchard Singapore)
最出名就係食海南雞飯啦,
Chatterbox係19年9月都黎左香港開分店。
地址:333 Orchard Road Mandarin Orchard Singapore Level 5, Hilton Singapore Orchard

首先黎就咗Chatterbox Lobster Laksa 龍蝦叻沙,SGD$38,
本身係平民菜式嘅叻沙配埋龍蝦就高級左好多,
上餐嘅時候有埋圍裙好貼心呀。
個龍蝦好好味 多龍蝦肉


我嘅食相有啲衰,
著左圍裙係咁樣嘅。


主角Mandarin Chicken Rice文華雞飯終於到啦,SGD$27,
我覺得佢個油飯好食過津津餐室,佢比較乾身,味道濃啲,
但雞胸肉就比較鞋。
我叫左杯Barley Water Cold凍薏米水,SGD$9,
安迪叫左杯Soursop Juice刺果番荔枝汁,SGD$10,
味道酸,杰杰地,幾好飲。

我地仲叫左碟小食Rojak羅惹,SGD$17,
係源自印尼爪哇島嘅一種沙律黎嘅,
係印尼、馬來西亞同新加坡都好流行。
入面有青瓜、菠蘿、蘋果等,
然後加上甜蝦醬同花生碎。
成餐加埋服務費同稅之後,總共食左SGD$118.9。

聽日就係我地快閃新加坡最後一日啦。




旅遊日期:2019年9月20日 - 2019年9月22日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================








  • Share:

You Might Also Like

0 comments