去台北歎 之 酒店篇 (台北西門町,豪景大酒店)

By 曳豬到爆炸 - 5月 09, 2018

當初計劃住宿個陣都想住D比較好的地方,而且要近捷運站(包括:西門、台北車站、忠孝新生、忠孝復興、忠孝敦化...etc),所以民宿就完全無考慮過。而旅館都有考慮過,但之後無意係Expedia度發現到豪景大酒店,外表幾靚,而且只不過比旅館貴少少,加上近西門町,我地就立即book左間酒店啦。

Screen Shot 2015-01-22 at 1.26.46 am


Screen Shot 2015-01-22 at 1.14.48 am
張圖係Google Map的街景圖,係台灣個陣唔記得影酒店門口。



1.價錢
係台灣呢4日3夜都住係豪景大酒店。價錢方面,我地係買package(機票+酒店),我地揀左中華航空同3晚豪景大酒店(雙人房,免費wifi,自助早餐),兩個人加埋係HK$4960.08。



2.路程
酒店距離捷運站大概10分鐘的路程。我覺得唔係好遠,都acceptable。
Screen Shot 2015-01-22 at 1.13.07 am
西門站出口6,然後沿紅色線就去到酒店。



3.酒店房內
→酒店服務幾好。當日拖住行李行近酒店門口,已經有bellboy行出黎同我地打招呼同幫我地拎行李,check-in之後仲免費升級左做豪華客房,然後bellboy就幫我地拎行李上房。



→我地間房係10樓,出發前上網search過話間酒店有D房最近裝修過,無裝修的房D人話好殘舊,好彩我地住個間房唔殘舊都幾新,似係有裝修過。另外,間房似係由兩間房打通做一間,因為間房有兩度門,分別有兩個門號,但只可用其中一度門出入,而且間房有兩個廁所同兩個衣櫃,所以間房都算係幾大間。但係唯一可惜係我地間房唔係望淡水河景,而係街景,所以平時都拉窗簾算。
2015-1-6下中午12 38 10
窗外景色。


剩係影左張床,唔記得影埋其他地方。我影相個個位有張梳化同茶几,身後有張書台。


→房內設施都齊全,牙膏、牙刷、梳、剃鬍刀、浴帽、番梘、拖鞋都有,全部都made in Taiwan,而且用完呀姐執房會refill。毛巾充足,有風筒、洗頭水同沐浴露都有,但無護髮素
Photo 22-1-2015上午12 36 43

拎得唔好嘥,拎左D未用的酒店用品番屋企。

→房內仲有兩支清水、烏龍茶包同UCC咖啡包,飲完沖完都會每日refill。另外房內無收錢的零食同野飲,雪櫃係空的。

→酒店的廁所係日本個D免治馬桶或者叫溫水洗淨便坐,即係馬桶格隔有個control panel,去完廁所可以禁相應的制去清洗pat pat或者陰部,馬桶就會噴出暖的水柱去清洗你的秘密部位架啦,都幾得意。而且個廁板長期都係暖的,冬天坐上去真係好舒服!
相又唔記得影啦,個馬桶類似係咁。



5.酒店早餐
酒店早餐真係麻麻地,食物種類唔多而且又唔好食,所以只係食左一次,寧願訓多陣好過啦。唯一值得去食的係餐廳的景觀幾靚,可以望到淡水河景以及多條繁忙的高速公路縱橫交錯。

只係一部份的景,餐廳望到的景好大。
2015-1-7上午8 32 292015-1-7上午8 32 54
斟果汁個陣先知原來柳丁汁係橙汁,台灣叫橙做柳丁,真係開心大發現,男朋友仲笑我孤陋寡聞。


6.總結
總括黎講豪景大酒店我係幾滿意(價錢、位置、服務、設施),去台北嘆的你不妨住呢間酒店。

旅遊日期:2015年1月5日至1月8日

=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

  • Share:

You Might Also Like

0 comments