快閃新加坡 Day1 (《我的超豪男友》拍攝場地,食盡海南雞飯,肉骨茶,辣椒蟹!)

By 曳豬到爆炸 - 8月 28, 2023



~今日的行程~ 
9月20日:香港機場 -> 新加坡樟宜機場 -> 讚美廣場 Chijmes -> 午:津津餐室 (海南雞飯) -> 下午茶:發起人肉骨茶 -> Bugis Junction商場 -> 牛車水 Chinatown -> Fairprice 超級市場 -> 晚:老巴剎美食廣場 Lau Pa Sat

2019年第二趟3日快閃就黎左新加坡啦!
今次係我第四次黎星洲旅行啦,
睇吓我地今次會食乜玩乜啦!



當年要check機票同passport先可以入機場,
以為自己去左宿霧機場咁。

我地今日搭8:30am機,
返工都冇咁早起身呀。

個太陽好猛烈呀。


又帶曳豬去旅行啦,
其實佢係返鄉下呀,
因為佢係我地當年喺新加坡買返黎架。



今次搭國泰,aka因航,
機型係A330-300。
機票價錢連稅係HKD$1591一個人。

上次去河內因為e-visa用左「廁所板」特區護照,
今次黎新加坡用返BNO!


今日嘅飛機早餐竟然有意大利蛋餅!

差唔多降落啦,
新加坡個天好似好大霧咁。


4個鐘嘅機程,
入境拎埋行李,1:00pm我地終於出到黎Terminal 4大堂。


我地呢兩晚都會住係Royal Plaza on Scotts Singapore
遲啲會有blog詳細介紹。



check in完,
我地就係酒店樓下搭巴士去Chijmes 讚美廣場
驟眼睇係咪好似香港呢?

之前都未黎過Chijmes 讚美廣場
睇完《Crazy Rich Asians》覺得讚美廣場好靚,
所以今次就加左係行程入面啦!

讚美廣場原本係天主教聖嬰女修院,
而呢個CHIJMES Hall讚美禮堂係1904年建成,
佢原本叫做聖嬰修女院小堂。


讚美禮堂係屬於哥特復興式建築,
呢個角度望落去好靚呀。


等我影返張打卡相先。



Crazy Rich Asians》嘅禮拜場景就係讚美禮堂入面拍架啦。


讚美禮堂有好多餐廳,
都係比較chill嘅。


呢度遊客唔係好多,
都好舒服。



呢度都有香港1881嘅feel,
但係1881就細好多。


話說當時係香港仲未見過呢啲鮮榨橙汁機,
所以係新加坡見到就買左杯試下!
而家係香港都好常見到。



之後我地行到黎巴米士街Purvis Street,
成條街嘅建築都色彩繽紛,好靚!
比布吉嘅舊城區Thalang Road仲靚。


呢一個area住左好多海南人,
所以我地就黎左津津餐室 Chin Chin Eating House食海南雞飯。


間餐廳都好大,
好多張大枱,
一班人黎食都冇問題。


除左海南雞飯之外,
仲有好多中式菜。


我地就叫左杯蘆薈水&羅漢龍眼水。


個湯我覺得太勁胡椒味,
油雞飯係香嘅,
但係雞胸比較鞋、雞髀唔夠滑,
味道都係豉油味。

總共食左SGD$12.8


每張枱都有啲調味料,
我勁落甜豉油撈飯。


離開津津餐室,行行下見到呢個好特別嘅建築物,
Google完原來佢叫做風華南岸 South Beach Residences




之後我地就黎到發起人肉骨茶 Founder Bak Kut Teh食野,
呢間武吉士店係疫情期間已經摺左,
但佢地而家仲有兩間分店



間鋪頭嘅牆貼哂老闆同明星嘅合照。



大家認到有邊個明星黎過發起人肉骨茶食野呢?


Menu


我地叫左左面個碟必食嘅Founder Bak Kut Teh 發起人肉骨,SGD$9.8,
右面係Tau Pok豆卜 (small),SGD$2。

肉骨方面,啲肉都係滑&淋,
有啲肉會有肥膏係上面,
總結黎講,肉骨係好食嘅。
而個茶就好勁胡椒味,
飲完會再幫你加湯架。

個豆卜就好juicy,
啲滷水有少少酸齋嘅味道,
好食!


店入面有個櫃仔好懷舊feel,
原來係個茶嘅廣告。


我地仲叫左杯Fresh Lime 青檸汁,SGD$2.5。




行行下見到Bugis Junction商場,
就入去行下啦。


好鍾意呢種透明玻璃頂嘅商場,
有天然光滲落黎。


商場入面嘅設計都係以前東南亞style嘅建築。



我地就係商場度買左Irvins嘅Salted Egg Cassava Chips Small,105g,
咸蛋木薯片,
SGD$7.5 一包。





之後我地就搭地鐵黎左牛車水 Chinatown行下。



我地係間鋪頭度買左Salted Egg Fish Skin,70g,
係咸蛋魚皮,
SGD$20四包。




叫黎左呢林志源度買肉乾,
我地次次黎新加坡都會買林志源肉乾架。


好多款式呀。


男友就揀左呢3款肉乾,
招牌肉乾,SGD$6.76,130g,
培根肉乾,SGD$8.5,100g,
牛肉乾,SGD$5.2,100g。





每次黎新加坡我地都會去Fairprice 超級市場買野!
係Chinatown站Exit E出,然後係Exit G出,個度有個商場叫做Chinatown Point唐城坊, 
一出 Exit G就係唐城坊的B1個層,
Fairprice 超級市場正正就係B1。
地址:133 New Bridge Road, #B1-01 Chinatown Point, Singapore 059413


我地買左呢啲野,
Aik Cheong嘅Teh Tarik拉茶,SGD$6.3,入面有15包,好多泡好滑,
KOKA嘅星洲叻沙味,SGD$2.9,我鍾意食KOKA嘅叻沙即食麵,
KOKA嘅原味乾撈麵,SGD$2.35,
Ice Cool嘅椰子水,SGD$0.85,
Ice Cool嘅烤椰子汁 SGD$0.85,次次黎新加坡會買Ice Cool椰汁返酒店飲,個人覺得烤椰子汁 好飲啲,
百勝廚嘅黑胡椒螃蟹,SGD$9.95,百勝廚嘅叻沙拉麵好出名,我地就試下佢嘅黑胡椒螃蟹啦,
百勝廚嘅叻沙炒飯即食餐 SGD$4.75,
百勝廚嘅沙爹炒飯即食餐 SGD$4.75,
百勝廚嘅印度咖喱即食餐 SGD$4.75,買左呢3款百勝廚嘅即食飯,覺得印度咖喱係最好味。
Glory嘅正宗海南蜜糖咖椰 SGD$2.85,買返香港查麵包食,
Meji嘅Premium Yan Yan Tiramisu 同埋Mixed Berries & Chinese,SGD$2.4兩杯,
見到呢兩隻味嘅欣欣杯好特別,就買黎試下。



係便利店買左Hershey嘅士多啤梨味朱古力,
入面有Waffle碎,
好似幾特別,
就買左5條做手信,SGD$1 一條。




夜晚我地就黎左老巴剎美食廣場 Lau Pa Sat食晚餐。
太黑睇唔清楚,老巴剎係東南亞其中一座最古舊嘅維多利亞時代建築,
佢已經有超過150年歷史。


呢度有好多食檔可以order野食。


老巴剎最特別係夜晚會有條沙嗲街,
成條街嘅食檔都係賣沙嗲串燒。


我地就order左新加坡必食嘅辣椒蟹,SGD$35,
仲叫左碟饅頭,SGD$4,拎黎點辣椒蟹嘅汁黎食。
野飲就叫左蔗汁,SGD$2.2,
同埋椰青,SGD$4。



仲係沙嗲街叫左3款串燒,SGD$26。





食完野返酒店之前,就行下ION Orchard商場,
係Sephora買左呢啲野,
Becca嘅Glow on the go,SGD$36,有支旅行裝嘅液體同粉狀highlighter,
Nars嘅Issist Wanted Mini Eyeshadow Palette,SGD$45,
Kat Von D嘅Waterproof Liquid Eyeliner,SGD$32,
Urban Decay嘅Eyeshadow Primer Potion,SGD$35,
新加坡消費左SGD$100,就可以退稅架啦,
我最後退到SGD$5。


Nars個個眼影盤好細盒,
拎去旅行好方便!



旅遊日期:2019年9月20日 - 2019年9月22日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================







  • Share:

You Might Also Like

0 comments