去東京玩 Day5 (富士急樂園FUJI-Q Highland,新宿雞肉火鍋推薦)

By 曳豬到爆炸 - 5月 31, 2020


~今日的行程~
4月16日: 富士急樂園FUJI-Q Highland ->  新宿 思い出橫丁 ->  晚:玄海 (雞肉火鍋)

今朝我地8點幾就離開酒店,
出發去位於山梨縣的富士急樂園 FUJI-Q Highland


晨咁早起身,就買左罐Dydo牌的M Coffee黎飲,120円,
提下神。

經過間麵包店,買番個包咬下先。
買左三個包。
左上個件係Croque monsieur (Tomato doria) , 190円,
中文的意思係法式三文治 (蕃茄多利亞),
即係個餡有芝士、火腿、蕃茄。
Soft boiled egg curry bread,190円,
中文的意思係半熟蛋咖喱包。

Fish Fry Dog,280円,
我諗中文的意思係炸魚熱狗?!
我地旅行之前係呢個網
預約左Q套票,當時的價錢係7600円一個人,
包左由新宿出發的高速巴士來回飛+富士急樂園入場券+遊樂設施無限次乘坐券。
我地就行到黎バスタ新宿 (Shinjuku Expressway Bus Terminal的4樓搭高速巴士啦,
バスタ新宿NEWoMan商場隔離的。
(由2018年7月開始,富士急樂園係免費入場架,即係唔需要買入場券)

我地book左8:55am的高速巴士,
記得要早10分鐘黎到巴士站兌換Q套票呀。
呢架山中湖平野就係去富士急樂園架啦。

架車好新淨,幾好坐。
車程大約係1小時40分鐘,
可以慢慢食早餐呀。
我地會係富士急ハイランド (富士急樂園)落車。
搭一個站就到啦。
到站仲可以禁鐘落車添。
搭車的時候都仲見到d櫻花呀。

落車之後我地買定d野飲入場先,
天氣咁凍,我買左支熱的午後の紅茶的檸檬茶,130円,
日本的汽水機有熱飲真係好正呀。
男友買左Minute Maid的車厘子&桃汁,160円。
富士急樂園的地圖,今期期間限定的遊戲有進擊的巨人同埋富士飛行社。
星星個d都係我覺得刺激的機動遊戲。
我地入去富士急樂園啦。
當日樂園的營業時間係9:00am - 5:00pm,
由於4月仲係冬天,所以營業時間好短,
大家可以去官網check番富士急樂園的營業時間架。

首先要經過呢個來自法國的Gaspard and Lisa為主題的小鎮,
我地留番走個陣先行啦。



行完Gaspard and Lisa小鎮,
終於到達富士急樂園要入場費的入口啦,
我地係售票處排隊換飛,
當日有兩個遊戲都暫停維修。

富士急都有Fast Pass賣架,叫做絕叫優先券
‎絕叫券數量有限,1000円一張,
每張券只可以用係一個遊戲上面一次。
因為個陣係冬天+閒日,
所以人都唔係好多,我地係無買到‎絕叫券架,
但都好好彩夠時間玩哂4個必玩的過山車&鬼屋。


我地首先排隊玩高飛車
佢擁有121度的最大下降角度,拎左世界上最陡峭過山車的健力氏世界紀錄,
我地排左一個鐘先玩到呀。

呢個就係高飛車最特別的121度角嘅軌道,
當架車上到最高點,向住地面停係個一陣,係完全望唔到前面的軌道,
個種感覺就好似等緊行刑咁!
玩完仲可以影相留念,證明自己玩過高飛車添。


之後我地玩呢個空中旋轉飛行機 - Tentekomai
當高塔升到32米的高空自轉的時候,
我地可以控制左右兩邊的雙翼轉動,去令成個人不停360度上下轉圈!
男友自己轉左十個圈左右就冇再轉啦!
而我係高空凍得濟,凍到唔想轉,所以一個圈都無自轉到。
玩完見到排行榜上的遊客都起碼轉到100個圈以上,非常勁!



之後我地就排隊玩瘋狂365度轉的Eejanaika,大約排左50分鐘左右。
Eejanaika係呢度唯一一個凌空同埋要除鞋既過山車,
一開始係倒轉行,之後衝落去個座位會360度轉!



富士急樂園都有櫻花睇呀。

大約1:40pm,我地都肚餓啦,
所以黎到叫Food Stadium的一樓防波亭食午餐。
男友叫左咖哩雞,900円。

我叫左山梨醬炸豬排丼,1080円。

今日個天氣凍又多雲,
完全睇唔到富士山呀。

見到呢間Meat x Meet餐廳都幾吸引喎,
下次有機會再黎玩可以一戰。

之後我地就去玩富士急樂園出名恐怖的鬼屋,
當時的鬼屋叫做絕凶 戰慄迷宮
個鬼屋要額外比1000円玩架。

我地買左2:00-2:20pm入場嘅飛,
最後等到2:20pm先可以入場。


排隊個陣係望住鬼屋的出口,
幾乎個個都係嚇住走架。

呢個鬼屋的主題係恐怖人體實驗的醫院,
遊客係唔可以單獨玩呢個鬼屋,整個鬼屋要玩45分鐘到,
開始鬼屋探險前要睇一段恐怖影片,
鬼屋探險都幾多嚇人的位,
而且間鬼屋好大,不停行上行落,經過好多間房。

總共有5層咁多呀!
之後係2018年7月間鬼屋仲翻新成更加恐怖添。



之後我地就玩過山車之王 Fujiyama
呢個過山車有超強的離心力,不停令你覺得自己會拋出車外。
估唔到呢架金色既過山車望落係最傳統,原來佢係最好玩既!


玩完仲可以坐番Fujiyama的過山車留念架。

Do-Dodonpa 急速過山車,
架過山車一開始就即刻加速到180km/h的時速,
快到咩都睇唔到。
個過山車只有一個大圈,感覺最刺激就係開頭加速個下超快好爽。
(段gif係表達唔到架過山車有幾快lol)


進撃の巨人 THE RIDE
呢個係期間限定遊戲,要額外比1000円玩架,
類似之前介紹澳門個個蝙蝠俠4D電影咁,
座位係會升高,個故事係周圍飛黎飛去打巨人。
但我覺得澳門個蝙蝠俠4D電影會正少少,因為佢會有個第一身的故事性加左落去!




手信店竟然有個好18禁的布甸買呀。

富士急就快關門,
我地就去玩埋旋轉木馬先至走。

雖然今日天氣麻麻地,睇唔到富士山,
富士急樂園帶比我地一個刺激的下午呀。

我地就行下Gaspard and Lisa小鎮啦。
當時係復活節,
見到有隻扮復活節兔仔的熊公仔賣,
佢條頸仲掛左隻雞仔添,好可愛,
我地就買左隻番屋企啦,2160円。

等車返新宿的時侯,
係車站的便利店買d小食食先。
Fuji Lava Fried Chicken,450円,
係黑色的炸雞呀。

我地會搭5:33分的巴士返バスタ新宿 (Shinjuku Expressway Bus Terminal),
但最後5:46分先上到車。

7:30pm返到新宿了,
我地就行下商場shopping先。

係新宿周圍行下行下,
就遇到呢條思い出橫丁
係一條串燒店&居酒屋林立的小巷。

小巷兩旁都開滿串燒店,
店舖門口都好多人等緊入座,
成條小巷都非常之迫呀。

今日我地好肚餓,
就廢時等位啦,
下次再黎東京都要黎思い出橫丁試下d串燒先。


之後我地就黎左呢間玄海食水炊き,
水炊き係原自九州的雞肉清湯鍋。
地址:東京都新宿区新宿5-5-1

間餐廳display左一個成個人咁高的鼓呀。

玄海係昭和三年(即1933年)開業,至今已經接近90年了,
店員都係著和服架。

我地叫左呢個有6樣野的水炊鍋餐,5000円一個人,
包括有前菜、沙律、炸雞翼、雞肉鍋、日式燴飯、雪葩。
仲包左兩小時任飲添,
有生啤、支裝啤酒、燒酎、冷/熱清酒、highball、梅酒、柚子酒、紅白酒、烏龍茶、橙汁、可樂、雪碧,
好多野飲揀呀。


我叫左梅酒。
男友叫左生啤,係麒麟啤黎嘅。


沙律
前菜
呢個係膠原蛋白黎架,將佢加入雞肉鍋入面。


雞肉鍋終於上啦。

入面都好多雞粒呀。

炸雞翼

餐廳好貼心,佢會送上d紙條比你包住舊雞翼黎食。

咁隻手就唔會整污糟啦。

仲有個杯比你潷d雞湯黎飲。

叫多杯柚子酒黎飲先。
食哂d雞之後,
侍應就送上左飯,再倒埋d雞湯變成泡飯咁食。

食完碗飯,侍應送上士多啤梨雪葩&熱茶,
呢餐水炊鍋餐好滿足呀。

臨返酒店仲係7仔買左個泡芙食添。




旅遊日期:2018年4月12日- 2018年4月17日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments