快閃河內 Day1 (有種越南咖啡竟然由廣東人發明?!走入後巷食地道河內菜!)

By 曳豬到爆炸 - 5月 17, 2023

~今日的行程~ 
6月29日:香港機場 -> Plaza Premium First -> 河內內排國際機場 -> Hanoi Opera House 河內大劇院 -> 下午茶:Cô Tuyến - Bún Đậu Hàng Cũ (河內菜) -> 還劍湖 -> 聖若瑟主教座堂 (河內) -> 晚餐:Banh Mi 25 Work & Chill (越式法包) -> Hanoi Night Market

繼上次《快閃胡志明市》嘅體驗都幾好,
有3日假期,我地又快閃旅行啦,
今次係快閃越南嘅首都河內Hanoi!

去越南(除左去富國島)係要簽證架,
詳細落地簽證申請分享(適合BNO)請睇呢個blog
而電子簽證e-Visa申請分享(適合香港特區護照)請睇呢個blog
當時我哋就初嘗越南e-Visa,
但我因為填錯一樣嘢,差啲上唔到機!詳細分享請睇呢個blog


Plaza Premium Lounge相信好多人都有某啲信用卡可以免費入去,
而我地今次去嘅Plaza Premium First就唔係一般嘅環亞公廁lounge,
呢個lounge要用Plaza Premium Lounge嘅quota + 比HK$250先可以入去,
而我地當時就用左1500Arrture積分兌換到入去啦!
地址:近1號登機閘口



呢個Plaza Premium First冇乜免費嘅方法入到黎,
所以呢個lounge係冇乜人架。

呢個lounge分為自助餐同埋即叫即製嘅A La Carte,
首先睇下自助餐嘅部分先,
呢度有好多款甜品,好吸引!

當時有其中呢4款cocktail飲。

沙律吧。

呢度係熟食區。

呢度有周打三文魚湯同埋香港特色嘅青紅蘿蔔豬骨湯,
仲可以order魚蛋粉同菜乾鹹豬骨粥配炸饅頭。

仲有pancake可以order。

忍唔住食甜品先,
拎左紅桑子蛋糕、椰汁桂花糕同埋Macaron。


lounge入面劃左個area叫做Primo,
好似餐廳咁樣,
有職員帶位同埋比menu你,
然後order即叫即製嘅野食。


Primo的a la carte menu有7款菜式供選擇,
仲有個野飲menu,
想叫第2碟嘢食嘅話要加HKD$158,
另外,航空公司邀請的客人都冇得免費享用Primo的a la carte架。

係等待嘅同時,
安迪係自助餐區拎左個穀物乳酪黎食。

終於都上菜啦,
啲嘢食嘅賣相都好靚。
我叫左Salmon Confit with Mango Salsa,
而安迪叫左Stew Beef Cheek with Red Wine Sauce, Vegetables and Garlic Mashed Potato。

我叫左杯白酒,
而安迪就叫左紅酒,
我地碰個杯先。



我地一陣會搭越南航空Vietnam Airlines去河內,
2:30pm嘅機,1:40pm就要boarding啦。

機票價錢連稅係HKD$1281一個人


食完即叫即製嘅野食,
我地就去返自助餐區度拎甜品食,
拎左檸檬撻、芒果芝士蛋糕同埋Tiramisu。


最後仲叫左兩杯cocktail飲!
呢個Plaza Premium First真係幾正,
食物有質素,人又少,
希望將來有機會再黎食過。





食飽飽之後就準備上機啦。


估唔到係香港機場都遇到係地下度行上機。

越南航空雖然唔係廉航,
但係呢架機冇個人嘅機上娛樂,
得頭頂有個mon,幾行人share睇。

我地呢班機型係A321。

雖然冇機上娛樂,
但有飛機餐食,
有包、生果、沙律同主菜,
我揀左飯。

安迪揀左魚意粉。


竟然係雲層上見到遠處有第二班機飛過,
唔知架機係由邊去邊度呢?


2小時10分鐘嘅機程後,
我地到左河內內排機場Noi Bai International Airport啦。

河內機場係越南第二繁忙的機場,
僅次胡志明市新山一機場。

我地搭Grab去酒店check in,
呢三日兩夜都係住係Hanoi Marvellous Hotel & Spa
遲啲會詳細講下間酒店。




Check in完酒店房之後,
我地就出去行下啦,
第一站就黎左Hanoi Opera House 河內大劇院
越文:Nhà hát lớn Hà Nội。


呢個大劇院係1911年建成,
係法國係殖民越南時期建造嘅三座歌劇院之一,
我地之前都去過其中一座胡志明市大劇院

係門口打個卡先。





呢條係Phố Tràng Tiền錢場街,
竟然封左成條街比細路仔玩車,
有消防車、坦克車等等,
真係好正呀。

我都好想玩呀真係!

行行下發現唔止一條路封左比細路仔玩車,
點解河內嘅小朋友會咁幸福架呢?


之後我地就黎左條後巷食好local嘅越北菜,
呢間餐廳叫Cô Tuyến - Bún Đậu Hàng Cũ ,
Google map上面叫Bún Đậu Cô Tuyến Mắm Tôm Hàng Khay。
地址:31 Ngõ 29 Hàng Khay, P. Tràng Tiền


餐廳都係用膠枱膠櫈,
啲枱櫈都係好矮。


個menu掛左係牆上面,
只有越文!



呢間餐廳係食Bún đậu mắm tôm蝦醬豆腐米粉
係越南北部嘅菜式黎架,
個底有一餅餅嘅米粉,
上面放左豆腐乾、炸春卷、豬肉、豬耳、炸大腸、河內嘅炸綠米肉餅chả cốm、香葉等等,
然後就點碗入面嘅蝦醬同魚露黎食,
碗蝦醬非常之鹹,
可以落啲青檸汁同糖入去撈,就會冇咁鹹啦。
呢個Bún đậu mắm tôm係兩人嘅份量,VND$40,000x2,姐係VND$80,000。



呢間餐廳有4款飲品,
分別係柑橘水Nước quất、鹹杏果水Nước mơ、鹹人面果水 Nước sấu、豆漿Sữa đậu,
我叫左Nước sấu試下,VND$10,000,
Nước sấu係將人面果醃製左佢,然後沖水而成,
似似地鹹柑桔水。



Phố Tràng Tiền錢場街呢棟建築物有越南國父胡志明嘅畫像,
下面寫住"Xây dựng lại đất nước ta đàng hoàng hơn",
意思係"令我地嘅國家更有尊嚴"。



行到黎河內嘅地標 - 還劍湖 Hồ Hoàn Kiếm
流傳越南嘅皇帝黎利曾經係呢個湖度獲得一把古劍,
之後佢將古劍歸還比湖中嘅神龜,
呢個湖自此就叫做還劍湖


湖中間呢座係龜塔,
係1886年建成,
糅合左哥德式同越式古建築元素,
當年係用黎比皇帝上去釣魚。


行行下黎到呢座聖若瑟主教座堂 (河內) St. Joseph's Cathedral, Hanoi
又叫做河內大教堂,
係1886年建成,
個樣有啲似迷你版嘅科隆大教堂




差唔多夠鐘又食嘢啦,
我地黎左河內評分好高嘅越式法包店 - Banh Mi 25
試吓有冇胡志明市嘅咁好食。
地址:25 Hang Ca Street, Hoan Kiem District



呢間越式法包店有勁多唔同配搭嘅法包,
同我地係胡志明市個間Bánh Mì Huynh Hoa只有一款好唔同。



原來隔離街就有Banh Mi 25嘅堂食嘅樓上鋪,
我地就揀左歎住冷氣堂食啦。
地址:06 Lo Ren Old Quarter


呢間叫做Banh Mi 25 Work & Chill
所以個感覺會chill d,
Cafe嘅style。


呢度嘅人冇外賣店咁多。



河內實左係太熱啦,
安迪要瘋狂吹廢青扇。


法包終於黎到啦,
我叫左Banh mi PÂTE,係肉醬法包,VND$20,000,
安迪叫左Mixed: Pâté, Barbecued pork, Jambon & Sausage,係肉醬叉燒火腿腸法包,VND$30,000,
老實講呢間嘅法包真係令我地好失望!
同胡志明市嘅Bánh Mì Huynh Hoa冇得比,
入面啲肉好少,食完好空虛。

我叫左杯Bạc xỉu,中文係"白少",有啲人會譯做"白小",
原來Bạc xỉu係源自胡志明市,
全寫係bạc tẩy xíu phé,讀出黎同廣東話"白底少啡"嘅發音一樣,
50年代啲時候由居越南嘅廣東人發明,
杯底放煉奶,面頭加少少咖啡,形成白底少啡嘅樣,
咁樣令杯咖啡變甜好易入口,女士同細路都可以品嘗到咁香嘅咖啡。

安迪就叫左Ca cao cốt dừa,係朱古力加椰奶。


之後我地黎左Hanoi Night Market行街,
佢又叫做Hanoi Old Quarter Night Market
好多檔口賣野。
地址:Hàng Đào, Hoàn Kiếm, Hanoi


除左賣野之外,
都有小食賣。


行超市嘅時候見到呢盒Han Coffee,VND$39,000,
有個越南妹嘅畫係包裝度,
覺得好靚呀,所以就買黎試下,
入面有5包三合一即溶咖啡,
Han Coffee係河內嘅牌子黎架。
我覺得呢隻咖啡個味同越南最common嘅G7咖啡好似,
不過佢嘅咖啡味再濃啲,
仲有特別嘅奶味。



除左越南妹咖啡之外,
仲買左我的最愛G7的三合一咖啡,VND$47,100,有20包,
仲試埋Mr. Viet的四合一 Cappuccino咖啡,有12包,甜甜地帶點咖啡味,
Lipton的Iced Tea,VND$32,100,有16包。


我地聽日會join tour去下龍灣!




旅遊日期:2019年6月29日- 2019年7月1日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================

《快閃河內》



  • Share:

You Might Also Like

0 comments