冬日非自駕沖繩遊 Day5 (那霸機場有咩好買?)

By 曳豬到爆炸 - 5月 17, 2018


Day4我地去左恩納的resort嘆番晚,
連結->冬日非自駕沖繩遊 Resort篇 (恩納,Kafuu Resort Fuchaku Condo Hotel)
仲食左好正的元祖海葡萄同埋琉球の牛。
連結->冬日非自駕沖繩遊 Day4b (恩納必食餐廳,海葡萄蓋飯,琉球之牛)
我地朝早係resort食完個日式自助早餐就check out離開了,連結->冬日非自駕沖繩遊 Resort篇 (Kafuu Resort Fuchaku Condo Hotel)



今日天氣好似幾好,真係唔捨得離開呢度呀!

然後我地就搭resort的shuttle去附近的Hotel Moon Beach,
個度有利木津巴士搭,搭1個鐘就去到機場!
路線係: Hotel Moon Beach->那霸巴士總站->國內線旅客航廈->那霸機場國際線旅客航廈,
我地會係國內線落,
因為國內線有好多手信賣,

國際線個邊關內關外都無乜商店。

我地早到左Hotel Moon Beach,呢間酒店都好大,好多位比旅客坐。
都好有度假的感覺!
時間充裕,於是乎我就周圍行下,
發現酒店大堂的view都非常之正,
坐係度嘆番杯野飲就真係一流啦!
呢間酒店起係海灘隔離,
所以有條小路通去海灘。
好有椰林樹影,水清沙幼的感覺!

早知我地就早D起身黎呢個沙灘玩陣先啦,
可惜我地夠鐘搭車走了!
---------------------------------------

到左那霸機場國內線
上一層到2樓,就係一堆手信的鋪頭!
(我地掛住買野都唔記得影下周圍的環境添)
以下係我地係國內線買左的手信~
Beniimo Crunch 沖繩縣產紅芋甘脆朱古力,
呢個朱古力脆脆係幾好食,
紫薯味夠突出。
Mango crunch 宮古島產芒果甘脆朱古力,
芒果味唔夠紫薯味咁好食,
但買黎做手信都係唔錯的!
每盒648円,兩盒1,296円連稅。
Edelweiss Okinawa的沖縄島果のしずく – 紅芋フィナンシェ
20件,1,782円連稅,
呢個係紫薯味的法式小蛋糕,
當時行到一個檔攤的時候,
售貨員好熱情地開唔同的零食比我地試,
當我地一試到呢個紫薯味蛋糕仔,
就立即決定買番香港!
紫薯味非常濃郁,蛋糕的口感又恰到好處,
一口氣食3包先滿足,
我覺得呢個係沖繩最好食的紫薯味手信,
而御菓子御殿的紫薯Tart係排第2!

Okinawa Shurijo Baked Chocolat,
我地買呢位野主要因為包裝印住首里城,
派手信的時候就個個都知我去左沖繩啦lol
呢個雖然話係朱古力,
但其實都係黑糖的製品黎,
口感粉粉地,黑糖味較突出。

我地見到呢個Ishigaki 石垣牛的包裝好吸引,
但係我地唔識日文,
拎上手好輕,
於是我地就買黎試下。
打開。。。其實係薯片黎!!
原來包裝上的ステーキせんべい,
意思係牛扒味的米片。。。
張圖簡直係呃左我呢D唔識日文的遊客。
網上見到有位台灣blogger以為呢個真係石垣牛黎,
佢驚買左入唔到台灣境,所以無買到,
佢真係好彩無買到,如果唔係會令佢失望啦!
珍珍的牛仔片會比佢更加好食呀。

首里城朱古力&石垣牛味米片,加埋1,728円連稅。
Royce的ロイズ石垣島 紅いもクランチチョコレート,
702円一盒,我地買左2盒,總共1,404円連稅。
紫薯味的朱古力脆脆,
呢個比頭先個個紫薯味脆脆更加甜更加朱古力。

Dydo的さんぴん茶,
さんぴん茶係茉莉花茶(香片)的一種,
而沖繩獨有的さんぴん茶係用半發酵的制作方式,
味道比我地飲開的香片淡。
我地係沖繩成日都見到Blue Seal的雪糕店,
但係天寒地凍,
真係唔係好想食雪糕,
我地臨走就係機場買黎試下,
分別買左紫薯同沖繩鹽餅味~
每盒237円,兩盒474円連稅。
為食的男友仲係Lawson買左雞串燒,127円。

仲買左可樂餅!!80円。
----------------------------------------
食完D小食我地就去國際線啦,
國際線係格離的building,
行一小段路就到。
國際線的離境大堂非常細,
好多旅客準備離開沖繩,
我地排左好耐先可以check in寄存到行李。

國際線禁區入面都好細,
可以話係一眼望哂,
但都有幾間鋪頭&餐廳係度,

賣藥妝的鋪頭,
價格都比出面貴。

賣手信的鋪頭&餐廳。

DFS免稅店,呢度有Royce賣,種類都幾多。


Royce的ロイズ石垣島生チョコレートS [パッションフルーツ&シークヮーサー],
450円,
熱情果&扁實檸檬味
扁實檸檬係原產於沖繩同埋台灣,
係好低糖粉&非常酸的。
而呢個熱情果&扁實檸檬味的朱古力,
味道係酸酸甜甜咁,幾特別。


Royce的ロイズ石垣島 生チョコレートS [マンゴー],
450円,
芒果味的生朱古力,
食落唔似芒果味,味道好古怪,
但男友覺得呢隻味唔錯。

Royce的ロイズ石垣島 生チョコレートS [黒糖],
450円,
黑糖味的生朱古力,
我覺得黑糖味係3款口味中最好味的,
佢唔甜的,反而係有黑糖的甘味。
(我本身鍾意食黑朱古力)
Royce的ロイズ石垣島 ポテトチップチョコレート [石垣の塩],
720円,
石垣島鹽味朱古力薯片,
同Royce原味朱古力薯片係差唔多,
唔同之處係咸D,(但又唔係特別咸)
而且包裝靚D。

牛奶味生朱古力&白古力味生朱古力
苦味生朱古力。
原來我地買左咁多朱古力食,
呢3種味都係大盒D,720円一盒。
日本必買的Cle de Peau,
Correcting Cream Veil 6,000円。

小贈品!
想知我地係御菓子御殿買左咩手信,
都可以睇番冬日非自駕沖繩遊 Day2b (Local Tour,美麗海水族館,御菓子御殿)

想知我地係超市買左咩手信,
都可以睇番冬日非自駕沖繩遊 買左咩手信?

我地上機的時候竟然落大雨,
好彩我地旅行的時候天氣都無咁差。

3萬呎高空下望落去盡是烏雲。

飛日本的飛機餐都好食D。

當然都有哈根大師雪糕食啦。
仲睇到日落添~
沖繩之旅就完結啦。

BTW,我地等行李的時候,
發現漏左部相機係飛機度!!!
想知最後我地最後點算好?請睇漏野係飛機點算好? 點去機場3PC036室?

下篇同大家講下係沖繩仲買左乜啦 :P


旅遊日期:2017年1月14日至1月18日



***************************************************************************
覺得呢篇blog幫到你,記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
***************************************************************************


其他文章:

  • Share:

You Might Also Like

0 comments