去澳洲玩 開恩茲篇 Day6 (大堡礁潛水巧遇香港人教練[多圖],親手掂大硨磲!)

By 曳豬到爆炸 - 2月 19, 2022


~今日的行程~
3月8日:Port Douglas -> 大堡礁 Great Barrier Reef -> 浮潛 -> 水肺潛水 -> 晚:C'est Bon Restaurant Francais (法國菜)


今日我地會出發去大堡礁 Great Barrier Reef度潛水!
我地旅行前係kkday book左呢個阿金科特大堡礁探索一日遊
大堡礁係世界上最大最長的珊瑚礁群,
1981年被列入世界自然遺產名錄World Heritage Site,
1997年被CNN選為世界七大自然奇觀。

大堡礁有超過2900個獨立珊瑚礁,
我地今次去呢個係阿金考特礁Agincourt Reef
佢係一個好多潛水同浮潛愛好者去嘅熱門度假勝地,
Agincourt Reef有16個唔同的潛水地點,
而今次呢個tour就會去其中三個潛水地點啦。

我地冇潛水牌,所以最多可以潛2次Introductory dive體驗潛水,
會包埋潛水設備同埋潛水衣,
而浮潛係可以無限次落水玩架,
當時個trip嘅價錢係HK$1417一個人。


今日好早就起左身,
6:45am,旅遊巴係酒店接我地去Port Douglas。
今日個天陰陰,
但竟然比我地見到彩虹!
希望個天氣唔會影響到我地潛水啦。

tript port douglas
photo from http://portico-port-douglas.com/
之前部電話壞左,2019年嘅相冇哂 :(
Port Douglas係一個港口,
我地搭旅遊巴黎Port Douglas上船去大堡礁!


由於我唔記得左帶抹身毛巾黎,
好彩Port Douglas有d鋪頭,
我地買左條靚靚的浴巾,
陽光與海...好代表到開恩茲呀。

我地上個架船叫做Silversonic,
都幾大架,有兩層。

架船下層嘅樣子。
(部GoPro加左潛水用嘅紅色濾鏡,所以畫面比較紅。)


呢度係午餐嘅時候拎野食嘅地方,
另外都有d零食賣架。




架船會停三個潛水地點,
潛水教練同我地講會係第一、三個站潛水,
因為水流無咁急,
其他時間我地會浮潛!
好彩黎到大堡礁個天都靚左好多。




船尾有d樓梯級同平台比人準備落水。


首先同大家分享下浮潛先。
船上有浮潛衣、眼罩、呼吸管、蛙鞋提供,
但我地唔想同人共用呼吸管,
就帶左自己嘅眼罩同呼吸管啦。
我地仲每人帶左部GoPro落水拍片添!

我地加左紅色濾鏡係GoPro上面,
係水上面會好紅,
但係水底就會清好多。


呢度有浮條提供,
拎浮條黎浮潛都幾特別。



我地浮潛左兩次,
等我分享下我地影到嘅魚仔啦。



呢隻係藍斑蝴蝶魚,又稱四棘蝴蝶魚,俗名藍腰蝶。
藍斑蝴蝶魚嘅魚身係黃色,
眼部有條黑色眼帶,魚身有一條打橫嘅藍色斑,
魚身尾柄上有一點黑色的眼狀斑。


呢d黑白色嘅魚係六線豆娘魚,
魚身兩側有四條垂直的黑色寬帶,尾柄有條短的黑色垂直寬帶,
魚尾上下葉各有一條黑色條紋,上葉的條紋會連至尾柄個條短的黑色垂直寬帶。



嘗試跟蹤一條六線豆娘魚 lol。

呢條黃色魚鰭、魚身黑白色間條魚唔知叫咩名。


捕捉到呢條藍色好肥美嘅魚,
都係唔知叫咩名。




見佢瘋狂撞落d珊瑚度食野,
唔知佢個嘴仔痛唔痛架呢?


呢三條魚比頭先個條藍色魚更加肥美!




黎到海底世界緊係要finding Nemo,搵下小丑魚嘅蹤影啦。





分享完浮潛之後,就講下潛水啦!
我地今日嘅潛水教練竟然都係香港人!
佢叫做Kevin Ho,係外地遇到香港人真係好開心!
p.s. 公開左我潛完水嘅素顏相

一個教練會帶4個人落水,
除左我同安迪兩個香港人外,仲有一個台灣人,一個西人,
當時Kevin要廣東話、國語、英文,
三種語言咁講解潛水要注意嘅野,
睇見都覺得佢勁呀,
份人仲好搞笑添。


落水後兩個人一組拖住手,
Kevin一路要睇住我地4個,
又要一路打倒游黎潛水,
真係好勁!


Kevin帶我地黎睇呢個大硨磲Giant clam,又稱為巨蚌,
係世界上最大型的雙殼貝類動物黎架。

我地會逐個人放隻手入去摸下佢嘅質感,
當放左隻手入去之後,佢嘅雙殼就會夾埋,
好搞笑。

當我地第二次潛嘅時候,
基本上其他人都可以自己潛,
得我長期都要比Kevin教練拖住。

Kevin教練都一齊入鏡selfie呀!
潛水可以睇到好多唔同種類的魚仔,
可惜我地都拍攝唔到d靚嘅魚仔片段 (畢竟我地只係潛水新手),
更可惜係我地今次見唔到海龜 (上一次係馬爾代夫見到幾隻海龜!)。



係第二個潛點停泊後,船上就有午餐提供啦,
佢係自助餐的形式,拎個碟去拎野食嘅,
比想像中的食物種類多,
夾到成碟都係。
我地係下層拎完野食就上上層望住大堡礁的海景食野啦。

潛水的時候會有潛水的攝影師幫你影相,
係架船回程的時候就有部Pad比你揀相,
我地就揀左呢張相!
佢會print張相出黎比你,AUD$22,
但就無digital的版本啦。


上一次係馬爾代夫潛水冇比到證書,
今次係大堡礁潛水有證書啦,
雖然呢種體驗課程的證書冇乜用嘅。



潛完一日水,夜晚就黎左呢間法國餐廳 - C'est Bon Restaurant Francais。 
地址:20 Lake St, Cairns QLD 4870



返酒店沖左個涼,頭都懶得set,
化個妝就黎食晚餐。


安迪手背同手都曬左兩節色。


我地叫左一杯香檳同白酒。


我地叫左三道菜的晚餐,AUD$65,
前菜我揀左酥皮松露蘑菇湯,
我飲完呢個湯都己經飽飽地。



安迪就揀左油封鴨腿,
有南瓜、蕃茄、翠玉瓜做伴碟。


我碟主菜係豬腳。


伴碟有牛油蘑菇、雅枝竹蓉。



安迪叫左塔斯馬尼亞嘅三文魚柳,
舊三文魚柳係先冷燻再燒成嘅,
伴碟有海帶&青瓜沙律、櫻桃蘿蔔啫喱,
d汁係用海膽牛油整成,
好吸引咁。


甜品我揀左Paris-Brest巴黎-布雷斯特style的泡芙,
中間係榛子cream,
有一球雲呢拿雪糕,
上面加上榛子粒同朱古力醬。


安迪就叫左雲呢拿焦糖吉士布甸,
有一pat鮮忌廉,上面加上d杏仁粒。


今餐好滿足!聽日我地會去玩激流!




旅遊日期:2019年3月3日- 2019年3月10日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================




  • Share:

You Might Also Like

0 comments