去東京玩 Day4 (淺草和服體驗,上野阿美橫丁,銀座沾麵)

By 曳豬到爆炸 - 4月 27, 2020

~今日的行程~
4月15日:淺草 -> 午:並木藪蕎麦 (蕎麥麵) -> 和服體驗 -> 淺草寺 -> 上野阿美橫丁 -> 下午茶:みなとや食品 (章魚燒) -> 銀座 -> 晚:銀座朧月 (沾麵)

我地今日會去淺草著和服,
諗住著和服之前去本所吾妻橋站附近的呢間鰻禅食個午餐先,
鰻禅11點鐘先開鋪的,
當日係星期日,當時大約接近11點,
間鋪頭仲未開,
門外已經排左條龍啦。
由於我地book左12點的和服體驗,
我地係唔夠時間排隊等位,
於是我地就放棄左食鰻禅了。


於是我地就一路行去淺草寺,
一路諗下食乜。
突然見到呢座好特別的建築物,
原來佢就係Asahi啤酒總部大樓的Asahi Beer Hall,
係由法國設計師Philippe Starck設計的,
黃色個舊原來係扮緊火焰,下面就係扮緊聖火台啦。

我地要行呢條吾妻橋過對面岸。

係橋上可以望到晴空塔,同埋Asahi啤酒總部大樓。
其實Asahi Beer Hall個火焰 遠望真係好似一舊屎,
唔怪得佢另一個名係叫做「糞便大樓」啦。

我地行到黎淺草站了,
呢到有觀光的人力車坐呀。

而我地就去左附近的並木藪蕎麦食蕎麥麵啦,
個門口好有古時的日式感覺呀!
原來佢係一間百年老店黎架,係1913年就已經開業。
地址:東京都台東区雷門2-11-9

有普通座位&要除鞋坐的榻榻米座位,
我地就廢時除鞋啦,
男友點左Yamakake Soba 山藥蓉蕎麥麵,1000円,
呢個係熱的蕎麥麵黎架。


我就點左Norikake Soba 紫菜蕎麥麵,950円。
呢個係凍食的蕎麥麵,
最右個支係醬油黎嘅,
將醬油倒入中間個杯度,
然後點蕎麥麵黎食架。

食完個蕎麥麵之後,
侍應會送上一壺熱湯,
將熱湯倒入個杯度,
溝埋杯入面點剩的醬油黎飲。

總共食左1950円,
張單都好懷舊feel呀。

見到呢個雷門就係淺草寺的入口啦,
淺草寺係東京都歷史最悠久的寺院黎架,
係推古天皇36年,即係西曆628年興建的,
寺入面供奉的本尊係觀音。

但係我地要去換左和服先再去淺草寺
我地之前去京都清水寺著過浴衣,
今次係第一次著和服呀。

終於見到間和服店 - 淺草愛和服

原來佢有三間分店,
我地book左個間係無咁顯眼的粉紅色招牌 2號店。
地址:東京都台東区花川戸1-11-4 NWビル1階


由於未到12點,我地就係附近行下,
又比我地見到晴空塔啦,
但係個天陰左好多,
希望一陣唔會落雨啦。

和服的流程會如下:
1) 揀和服、半幅帯、刺繍衿長襦袢、裝飾結繩、和式提包。
*和服有部份款式要額外加錢,但由於太多人了,擠唔到去睇加錢的和服款。
*男女賓係分開揀和服,所以事前最好同男女朋友傾好揀咩色tone可以夾番,而我揀完就WhatsApp比男友睇我揀左咩色。
*行李可以寄存係店度,但重要野要跟身。

2) 職員幫你著和服。
*記得著之前要去廁所呀,著左和服就去唔到廁所架啦。

3) 職員幫你set頭髮造型,仲會幫你夾髮飾係頭度。

4) 著和式襪子&木屐。

男仔就有和服、角帯、襦袢、和式提包要揀。
職員幫你著完和服之後,
男仔係無頭髮造型set嘅,
所以著埋和式襪子&木屐就可以了。

搞掂哂之後就可以同男友會合啦,
d行李就咁放係呢個尼龍袋入面,
所以貴重物品必須跟身呀。

之後職員會帶我地去店後面一個靚位影幅相,
係影到背後的晴空塔架。

還和服個陣會曬番張明信片比你架。

我地係Klook度book淺草愛和服的情侶甜蜜方案,
12:00pm到達和服店,4:30pm還和服,
當時的原價係HKD$502,
扣左優惠碼&credit,最後係比HKD$480.1。

我地著完和服寄存行李的時候,
有位攝影師職員問我地有無興趣買影相服務,
14,000円,包30分鐘戶外影相,最後可以揀10張相&包埋執圖。
之後發現原來個攝影師係係東京working visa的香港人黎,
所以我地就幫襯左佢啦。


淺草寺周圍都人山人海,
於是攝影師就帶我地黎左淺草寺隔離的淺草神社,
少人得黎,又有日本feel。
大家都係香港人,影相擺pose的溝通就好方便啦。
和傘真係一個好好的拍攝道具呀。

第我分享當日的幾張靚相啦。




雖然話影30分鐘,
可能大家都係香港人,影下影下都幾乎一個鐘呀。
交還完和服之後就可以揀相啦,
修完圖佢就會email番d相比你架啦。


影完相我地就行下淺草寺啦,
好多人都會黎本堂求簽架,
本堂係觀音像供奉的地方。

求簽的收費係100円,
chok幾chok支簽就會跌出黎架啦,
然後係木櫃入面拎番自己張簽文。

男友求到吉簽。

我都求到吉簽呀。

係本堂前面影番張相先。
我都幫男友影番張先。

淺草寺呢度有好多唔同的御守賣,
例如交通安全、學業、健康、除厄運、心想事成、良緣等等。

大家估下我買左邊個。

我係外貌協會嘅會員黎,
所以就買左最靚的良緣守,800円一個,
我係粉紅色,男友係粉綠色。

我地就周圍影下相啦。

比張背面相比大家睇下,
個半幅帯都綁得好靚呀。

由淺草寺的雷門至寶藏門之間就係仲見世通啦,
呢度開滿左小食店、工藝品店&手信店。

我地去左呢間淺草九重買炸饅頭。
已經唔記得自己買左咩味啦,
但大家記得仲見世通係唔可以一路行一路食野架
所以我地食完先繼續行。
見到呢間賣和菓子的鋪頭 - 舟和。
買左紅白綠三隻色的花見糰子,
黃色係番薯羊羹,羊羹其實係豆製的甜點黎,
呢盒野411円。

仲見世 杵屋買左盒手信。
拆開包裝係咁嘅樣。

有幾款唔同口味的燒米餅,
拎番公司做手信一流呀。

仲買左呢d好靚的娃娃&雷門的掛飾,1000円5個,
有朋友feedback話佢掛左係袋度,
有次落雨個娃娃就甩左,因為個娃娃係紙製的。

係清水寺門口影多張相,
我地就返去淺草愛和服還和服,
而且搵攝影師揀相啦。


見到野飲機有支櫻花圖案的原味可樂,130円,
就買黎飲&帶番香港收藏啦。

=========================

然後我地就搭地鐵黎到上野站,
係上野站&御徒町站之間有條好長好多人行的商店街。
條街就叫做アメ橫,中文叫做阿美橫丁
呢條街係好多野食、雜貨賣架。

見到呢檔賣蜜瓜&哈密瓜,
就忍唔住買條試下啦。
綠色果肉的蜜瓜,100円,
而橙色果肉的哈密瓜,200円。


之後黎左呢間好多人排隊食的みなとや食品 本店
佢一邊係做海鮮丼飯,另一邊係做章魚燒,
我地就試下佢地的章魚燒啦,
見到大だこ燒排隊就可以啦。
地址:東京都台東区上野4-1-9

我地買左300円6粒章魚燒,
呢間野特別在於奶黃醬、章魚燒醬、紫菜粉、柴魚等等,放係枱度任落架,
重口味的我地就緊係瘋狂落啦。

食完章魚燒我地就行埋呢條阿美橫丁
街尾有座御徒町吉池總店大樓
1-4樓係UNIQLO,而5-6樓係GU,
我地係GU都買左d戰利品呀。


之後我地搭地鐵去銀座
咁岩遇到熊本熊的列車呀。

我地黎左銀座 朧月食沾麵,
去到個陣門口已經排左好幾個人啦,
由於店入面係圍住廚師坐,座位少,只有7個位,
排左半個鐘先入去到呀。
地址:東京都中央区銀座6-3-5 第一高橋ビル 1F




Menu

我地叫左特製沾麵,
佢有並、中、大,三個份量揀,
我揀左中size,1050円。
男友揀左大size,1150円。
佢個湯底好濃,好正,
呢個大size的份量勁多,
食完勁飽!早知我地兩個都叫中size啦。

之前去大阪都分享過一次沾麵的食法,
食哂d麵之後,如果d濃湯仲有剩,
可以叫廚師加熱水落d濃湯度,再飲埋碗d湯佢,(其實都好似我今朝食蕎麥麵咁lol)
飲埋碗湯真係飽到行唔郁呀。


銀座係東京的商業區,
一街都係名店,
見到呢間愛馬仕Hermès仲靚過中環個間添。



旅遊日期:2018年4月12日- 2018年4月17日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments