快閃宿霧 Day2 (跳島Island Hopping,浮潛,超市必買手信,食菲式燒乳豬)

By 曳豬到爆炸 - 10月 29, 2020

 
 
~今日的行程~ 
7月1日: 早:Aqua -> 跳島 -> Olango Island的San Vicente浮潛 -> Nalusuan Island -> Pandanon Island  -> 午:Topie and Dinah Floating Restaurant (水上海鮮餐廳) -> Mactan Marina Mall -> Savemore Market ->  晚:Zubuchon (燒乳豬)

宿霧總共有167個島,
我地今日早起身去跳島Island Hopping,
去遊覽島仔之前就食番個早餐先。

我地入住的Shangri-La's Mactan Resort & Spa有兩個地方食早餐,
分別係Aqua同埋Tides
兩個都係自助早餐,
聽網民講Tides的食物種類豐富d。
由於我地打算去浮潛玩下水,
所以唔食咁飽,
就揀左少d野食的Aqua


我就拎左呢碟。

男友拎左呢d,
佢好少可拎咁少野食架,
睇得出Aqua係無咩野食。

Aqua就光猛d,少人d。

跟住見到呢d好似糭嘅食物,
就拎左黎試下。


原來佢係菲律賓嘅甜品黎,
長條形個隻叫做Suman,
係用椰奶煮熟的糯米製成,
用香蕉葉同椰樹葉包住d糯米去蒸熟架,
我覺得幾好食。

而三角形個隻叫做Puto maya,
係講宿霧語的地區較為流行,
Puto maya通常配埋熱朱古力係早餐的時候食,
所以通常都會叫做Puto maya & sikwate。


距離酒店十分鐘路程有個碼頭叫做Hilton Port
我地打算去呢度搭船出去。


見到Mövenpick Hotel Mactan Island Cebu就差唔多到Hilton Port啦。


再行前少少見到呢個廣告牌,
下面有d彩色的圍欄,
就可以轉右啦。


繼續前行就會係Hilton Port啦。



未行到去碼頭就有船家坐住電單車問你跳唔跳島,
佢地手上都準備左12格的圖片&島名比你揀去邊個島!

我本來想去屬於薄荷島(Bohol Island)南面的Balicasag同埋PanglaoVirgin Island
但係船家話太遠,要4個鐘的船程先去到,
要住係Panglao上的Alona Beach跳呢兩個島先近!
所以我地唯有揀D近的島仔,
最後選擇可以浮潛、位於Olango IslandSan Vicente仲揀埋Nalusuan Island,同埋Pandanon Island
船費收我地PHP$4000兩個人 (約HKD$630)。
(網上睇過,去Pandanon Island的船費會貴PHP$1000,因為佢比較遠d)

之後船家就帶左我地去Mi Cabana Resort hea陣,
因為佢地要準備船。


船員就主動幫我地影下相。


其實呢度d背景都無乜特別。


船家準備好船,
我地就行去Hilton Port啦 (其實只係係隔離)。


我地要經過搭渡輪嘅入口去碼頭上我船家架船。
(直行直過,係唔洗比渡輪船費架)


呢架就係我地出海嘅船啦。


8:50am我地上船啦,
原來係靠一塊木板由碼頭駁上船架。
男朋友又孭背囊又拎住袋浮潛野,
最後要船長扶住先上到船。


船上面d魚圖案都幾可愛。


船上面除左圖中負責駕駛的船主,
仲有兩個助手,
一個係老的,
另一個係後生的,感覺仲比我地年輕。



出海嘅時候船員都好主動咁幫我地影相。


我膝頭個傷口係上次快閃越南整親的。


咁岩遇到運煤嘅船?


9:30am到左第一站Olango IslandSan Vicente
圖中係老d個個船員,
佢負責停泊架船。


d海水好清澈,
睇到海底好多魚仔呀!


旅行前網上見到話租借浮潛工具要比PHP$100一個人,
於是我地就帶左自己的浮潛用具黎宿霧!
船上面仲有救生衣俾我地著的,
我地著好浮潛衣、眼罩、呼吸管、蛙鞋、救生衣準備落水浮潛啦,

另外,除左前面提及PHP$4000船費之外,
每個島係會收入島費,每個島的價格都唔同!
San Vicente的入島費收左我地每人PHP$200
 (當時有個女人撐隻船黎收我地錢)
而事後網上睇到係San Vicente浮潛,只係收PHP$75一人!
食水好深呀,但係後生個位船員服務幾好 (之後會講),
所以PHP$200都抵比嘅。



我地兩個落水慢慢浮潛啦,
船員仲幫我地影番張相添。
另外,船長出發前買左d麵包比我地,
比我地拎黎餵魚,吸引d魚仔游埋黎。


我地之前去過沖繩&馬爾代夫浮潛,
宿霧呢度用麵包吸引D魚游埋黎,
所以會比沖繩&馬爾代夫影到多魚好多好多!

呢度多魚到,
拍攝途中唔覺意掂到d魚仔好幾次!

d魚仔好鐘意游埋一齊,然後散開。


男友用GoPro Hero 6,我用iPhone+Muji 防水套。

不過今次無教練帶住,
我地都唔會游到好遠,
而且呢度咁多魚,都唔洗游去邊了。

另外,宿霧呢度可能係太多遊客,
留心發現會見到海面有好多唔同種類的垃圾,例如食物包裝、奶咀等
覺得d島收咁貴的入島費,
真係要清理一下海面的垃圾!


一掉麵包出黎,就有堆進擊的魚仔搶黎食!

潛到最後水流好急,
我地都冇力游返去船到,
年輕的助手唯有落水,一個人拖住我地兩個游返去架船到,
佢只係拎件救生衣比我地捉住,咩裝備都冇!
無停過咁游足10分鐘!(真係好厲害!)



之後就去Nalusuan Island
當時係10:55am,由於當時潮漲緊,
船主就話潮漲的時候個沙灘都淹沒左,
上到島都無野好做,
於是就建議我地係島外圍影下相,
然後直接去下一個島,
可以慳番d登島費,
於是我地就接納左啦。


Nalusuan島的船都唔多。



望到離遠有座島,唔知係咩島呢?




11:35am我地到達Pandanon Island啦。




Pandanon島距離比較遠, 
所以由Hilton PortPandanon島船費都會貴PHP$1000。

船主就聲稱呢個島的入島費係PHP$200一個人,
年輕的助手會跟埋我地入島,
幫我地拎下野、影下相咁, 
所以我地要比的入島費會係PHP$200x3 = PHP$600, 
但島上d職員剩係收左我地PHP$400 lol。 

其實島上D牌寫住入島費只係PHP$150...... 
佢地打斧頭都預左, 
但估唔到島上d職員無收到年輕助手個份入島費,哈哈。



島上有好多好度假Feel的座位, 
枱上都放左一碟碟食物。


Pandanon島之前,船主都介紹呢個島上面有野食&問我地食唔食午餐, 
 我地身上唔係帶左好多錢,所以都無諗住食野。


呢d成排都係比旅行團黎食,
我地係島上見到好多韓國人。



呢度有座屋仔,
我地行去睇下先。


原來係一個小教堂黎,叫做Pandanon Chapel

然後我地就叫年輕的船員幫我地周圍影下相。


原本想影跳起身嘅相,但唔成功。


呢度有個涼亭影下相。


呢個小島水清沙幼,
留心睇會見到有D細魚游黎游去。
呢度的遊客都幾多,
沙灘都發現唔少垃圾!


第一站就去左浮潛,
搞到d妝都甩哂,
所以影背面就最靚。


由於潮漲,
呢個島的沙灘變到好細,
好快就行哂整個沙灘啦。




然後我地再周圍Explore下。



之後我地就行左黎呢座類似觀景台的建築物。


好多船停泊左係呢個小島上,
離遠可以望到Pandanon島民居個部分。


呢面望到教堂的正面。


呢種茅草屋頂的涼亭好有海島feel呀。



逗留左接近一個鐘,12:30pm我地上船離開啦。





坐左半個鐘船以為就快到Hilton Port
點知船主載左我地去位於Olango Island水上海鮮餐廳 - Topie and Dinah Floating Restaurant
(明明講左我地唔洗食lunch)
咁我地都比下面入去睇下咩環境。



入面係咁嘅樣,
要係收銀度叫左食物比錢先,
然後會有人送食物上黎。



餐牌掛左係牆上,無寫價錢。



望落好似好唔新鮮?
一碟魚PHP$1050,一碟蝦PHP$1100,
我地最後叫左一碟魚,仲R左職員送碟Garlic Rice蒜香炒飯比我地,
身上岩岩好夠PHP$1050。



係我地等食嘅時候,
有隻貓咪走左過黎。


一野就跳上我身上面訓教!

睡眼惺忪的貓貓。


呢隻貓咪超級嗲呀。

黎到呢間餐廳最開心係遇到呢隻貓貓。


終於上菜啦,
條魚竟然係要PHP$1050!(約HKD$166)
由於男朋友唔識講價,
擺明俾人搵笨呀!


由於我地俾完PHP$1050已經冇哂錢,
男朋友就叫餐廳送埋碟蒜香炒飯,
呢個炒飯不得了,d蒜蓉的香味好正,咸咸地咁,
令我愛上了蒜香炒飯!


坐船途中船主都好鐘意同我地傾計,
問下我地黎幾多日、住係邊咁,
佢又分享自己遇到一個日本客,
佢邊度都唔去,
只係去Pandanon島,
然後影下相就走。

我地2:30pm就返到Hilton Port啦。



之後我地就行番去Shangri-La's Mactan Resort & Spa
放低野換過件衫,
然後我地就黎左resort嘅Seasports Center book定聽日想玩嘅水上活動。

大家有無覺得我比今朝曬黑左呢?
我地住嘅呢個香格里拉resort好大架,
之後會出番篇文章詳細介紹!


之後我地就坐Grab去Mactan Marina Mall


Mactan Marina Mall的入口,
呢個商場比較地踎,
因為我地要黎呢度兌錢,(身上無哂現金了)
呢度嘅匯率靚d。


呢度有間Savemore Market超級市場。
地址:Blk D. Mactan Marina Mall, MEPZ 1, Lapu-Lapu, 6015 Philippines


入面有得兌錢,
兌完錢又可以行超級市場!


呢度嘅匯率比機場靚,呢度個rate係6.65,
即係用HK$1000,換到PHP$6650。
而機場個rate係6.06,HK$1000只係換到PHP$6060。


好多錢呀。



我地買左好多野呀,等我詳細介紹買左咩先。


Tobi Banana Chips,PHP$17.5。
Oishi Crunchy Karl's Corn Snack,PHP$5.5,似時興隆芝士圈。
Oishi Corn Olé,PHP$5.5,日本個隻粟米筒,但佢就無咁硬,有少少胡椒味。
Rinbee Cheese Sticks,PHP$5.5,口感似卡樂b的什菜薯條,咸咸地,芝士味唔濃。
Regent Sweet Oh! Donut Shaped Chocolate and Caramel Coated Snack,PHP$22.5。
Oishi Cheese Clubs,PHP$5.5,芝士粟一燒。
Oishi Pipe Bite,PHP$7.75。
Oishi Prawn Crackers,PHP$5.5,夠咸,好爽脆。
Oishi Mobster Caramel & Cheese Popcorn,PHP$7.95。


Choco Mucho,PHP$6.95一條,
中間係caramel醬。外層係cereal的波波,
白朱古力就甜得濟,黑朱古力就中和返,岩岩好。



Mentos Choco Caramel,PHP$34.5,
見到朱古力焦糖味的萬樂珠,就買黎試下。





7D Dried Mangorind 175g,PHP$66.5。
芒果乾+羅望子製成的糖,
濃濃芒果,口感好軟軔,好好味。


7D Dried Mangoes and Dark Chocolate,PHP$87.5,
我覺得芒果乾同朱古力唔係好夾。


7D Dried Mangoes,100g PHP$91.5,200g PHP$182.5,
我覺得7D係市面上最好食的芒果乾,
黎到宿霧緊係買多幾包啦。




Conching OTAP 150g,PHP$55.5,
似蝴蝶酥。



Cebu's Special Turrones de Mani,PHP$84.5 (有15條),
Turrón係源自西班牙的糖黎,有d似牛軋糖,
但成份主要係蜜糖、糖、蛋白、杏仁。
而Turrón de mani,就係用花生製成的Turrón啦。



Zesto Calamansi Juice,Calamansi中文係酸柑,類似青檸汁咁,PHP$8,
Zesto Mango Juice,PHP$8.5。




LOCALLY Tamarind,羅望子汁,PHP$28.95,
LOCALLY Guyabano,番鬼荔枝汁,PHP$28.95。
LOCALLY係菲律賓飲品牌子黎,標榜材料100%來自菲律賓。


Lenny's Bakeshop Special Hopia Mongo,PHP$55,
Hopia中文係肉餅,係一種豆製月餅,
係由福建傳入菲律賓架,
男朋友好鍾意呢類甜點,就買左黎試下。

Lucky Me! La Paz Batchoy,PHP$11.5,
雖然寫住豬肉,但味道似牛肉麵,
有少量豬肉粒,好味。
La Paz Batchoy係菲律賓好常見的湯,
入面會加豬內臟、雞湯、牛肉湯同埋麵架。

Quickchow Instant Pancit Canton Classic Flavor,PHP$8.2,
d麵好黏,麻麻地,分量好少。
Pancit Canton係菲律賓style的炒麵黎架。

Lucky Me! Pancit Canton Kalamansi,PHP$9,
呢包又係Pancit Canton,佢的青檸味好突出好香,
但男友唔鐘意個麵條好實好扁。

Nissin Pasta Express Sweet Filipino Style,PHP$11,
仲買左呢個菲律賓甜味style的意粉添。

Aji-Shio Garlic Seasoning Mix,PHP$22 (有12包),
水上餐廳個Garlic Rice太好食,
於是就買左d蒜蓉粉返香港整黎食,
結果係整唔到人地咁好食架。





行完超市之後,
我地見到門口有d小食檔,
於是我地就買黎試下啦。


Vegetable Lumpia, PHP$20,原來係由福建人傳入菲律賓
佢類似炸春卷咁,入面係菜,Lumpia中文又叫做潤餅。


Turon with Langka,PHP$15。
Turon係菲律賓地道的小食,有d似Lumpia,
但佢嘅餡都會係生果,例如我地買呢個係大樹菠蘿。



Mactan Marina Mall的對面就係Island Central Mactan啦,
我地聽日先黎呢度行。



我地就去左Mactan Marina Mall附近的Zubuchon
Zubuchon係一間宿霧食燒豬的連鎖店,
拆解呢間鋪的店名,Zubu係來自16世紀的時候宿霧的名字,
Chon係來自西班牙文Lechón,係燒乳豬咁解。
菲律賓曾經係西班牙的殖民地,
呢度西班牙燒豬就傳入左菲律賓啦,
菲律賓人仲視燒豬係國菜添。
地址:M.L. Quezon National Highway, Lapu Lapu 6015 Philippines



間店都幾好坐架。


張menu寫住"As a matter of fact, we're more than just lechon."
意思係"事實上,我地唔止係燒豬。"
即係呢度仲有其他好食的菜式嗎?



d碟都幾靚,唔係普通一隻白色碟。


有碟花生,
仲有碟調味料,有青檸、辣椒等。


我叫左Iced Tea,有塊橙係入面的檸檬茶,PHP$60,
男友叫左Tamarind juice,PHP$80,羅望子汁,杯邊有鹽巴,好正呀。


Zubuchon Boneless Small,PHP$290,
招牌菜燒豬!
我地揀左無骨的燒豬,份量揀左細,適合兩個人食。


Zubuchon Sisig,PHP$220,
鐵板碎乳豬,Sisig係菲律賓地道的菜式黎架。


Kalabasa Soup,PHP$170,
南瓜忌廉湯,面頭加左d豬肉乾。


由於今日係水上餐廳碟Garlic Rice炒得好正,
我地今晚又叫番碗Garlic Rice,PHP$45,
無論賣相同味道,都無水上餐廳咁好食!!!

以上的價錢已經連稅,另外要比5%的服務費,
總共食左PHP$903.62,
比lunch個碟魚仲平!!!

我地食完野就call Grab返resort啦。






  • Share:

You Might Also Like

0 comments