西歐四國遊 Day8 (比利時原來有兩種窩夫?布魯塞爾機場,國泰商務艙)

By 曳豬到爆炸 - 3月 03, 2023

~今日的行程~
5月19日:早:Aux Gaufres de Bruxelles -> 布魯塞爾機場 -> The Suite by Brussels Airlines -> 香港機場 

我地一陣會搭1:10pm機返香港,
姐係10:00am就要check out出發去機場啦!
我地於是晨早起身,
8點9就出去食個比利時最後早餐啦。

比利時嘅早餐就緊係食窩夫啦!
Aux Gaufres de Bruxelles
地址:Rue du Marche aux Herbes 113, Brussels 1000 Belgium


呢間餐廳嘅座位都幾好坐。



間餐廳有兩層,
我地被安排左係樓梯底嘅位置。


左面個杯係安迪嘅coffee latte,€3.5,
右面個杯係cappuccino,€3.5,
兩杯咖啡都有塊餅仔。


呢度有classic襯好左嘅窩夫,
或者自訂窩夫,
我地就緊係自訂窩夫啦,
想食咩配料就揀咩。


比利時有兩款窩夫架,
分別係Brussels waffle同埋Liege waffle
我就揀左Liege waffle列日窩夫,€3.50,
係比利時列日市起源嘅窩夫,
比另一款窩夫軟身啲,
入面有珍珠糖,
口感煙韌,我鍾意列日窩夫!
雪糕係Movenpick嘅,
我揀左開心果味,€1.90,
而toppings就揀左比利時朱古力,€1.50。


安迪就揀左Brussels waffle 布魯塞爾窩夫,€5.10,
佢就會比較鬆脆,
面頭會有一層糖霜,
入口即溶。
安迪揀左香蕉雪糕,€1.90,
toppings佢揀左3樣咁多,真係肥!
分別有比利時朱古力,€1.50,
士多啤梨,€2.00,
香緹鮮忌廉,€1.50。




食完早餐,
我地又黎左Day 6都行過嘅Galeries Royales Saint-Hubert 聖休伯特拱廊街,
個日係呢間Neuhaus買左啲手信!


趁朝早冇乜人就影張相先。




琴日係一年一度比利時嘅LGBT Pride Parade,
但係我地去左德國科隆睇唔到個盛況,
估唔到今日仲見到一街都係琴日巡遊留低嘅垃圾!

之後我地就返酒店拎行李,
然後搭火車去機場啦,
車費係€8.90。


托運行李之前,
我地就去Customs - Douane - Zoll搞退稅VAT refund先!
Douane係法文同荷蘭文、Zoll係德文海關嘅意思。


退稅第一步就係吸海關印先啦。


吸海關印之前記得準備以下4樣嘢:
  1. 護照
  2. 機票/航班資料
  3. 退稅form/購買單據
  4. 退稅產品
!注意!冇退稅產品就冇海關印架啦,所以記得退好哂稅,先至pack件產品落喼度。


吸完海關印就可以係格離嘅Tax refund度拎錢啦!



退完稅就可以黎check in寄存行李啦!
我地去程係搭英國航空 (British Airways)嘅Business Class商務艙,
而回程就係搭國泰航空 (Cathay Pacific) aka因航嘅Business Class!
張機票都係用Asia Miles換,
《去澳洲玩》一齊出嘅 OneWorld機票,
想知我地當時嘅OneWorld機票兌換心得,可以睇呢個post


排隊出境過關啦。


呢度可以睇到停機坪架。


入左禁區之後就有好多duty free嘅手信賣,
大家可以係呢度做最後衝刺!
有大量比利時嘅朱古力賣。


連比利時啤酒都有賣呀。


Day6介紹過嘅Trappist beer修道院啤酒都有得賣,
一次過試哂三間修道院出嘅啤酒!


呢度仲有比利時牌子Delvaux嘅袋仔賣!



呢度竟然放左一大舊The Smurfs 藍精靈
藍精靈係比利時漫畫家Peyo係1958年創作嘅一部漫畫。


係免稅店買左呢隻比利時牌子Jules Destrooper嘅Special Occasion Set,€13.00,
入面有4款餅,分別係Butter Crisps、Almond Thins、Chocolate Virtuoso、Cashew Nut Thins。


仲買左Chloé嘅Nomade Eau De Parfum香水set,€82.30,
有支75ML同20ML嘅香水,
仲送左個Chloé嘅clutch袋仔添,
好抵買。



行完街我地就去lounge度食下野啦。


由於我地搭國泰嘅Business,所以就可以黎呢間The Suite by Brussels Airlines
(由於疫情而家暫時關閉)
位置:Terminal B, Non-Schengen (Inside Security). Pier B, at the end of the lounge corridor


呢個lounge有好大個落地玻璃,
令自然光照射入黎,
有種乾淨舒服嘅感覺。


可以睇到停機坪添,
呢架應該就係我地一陣上嘅機啦。


影下當時有咩食啦,
呢度係沙律。


呢度有麵包、火腿、芝士。


有果醬同牛角包。


熱葷有兩盤。


有飯同長通粉。



有支裝水拎!


有酒同汽水。

比利時牌子Rombouts出嘅茶MAJES-T。


呢度有Leffe啤酒飲,
佢只係修道院風格啤酒Abby Beer,而唔係Trappist beer。

乾個杯先啦。


飲飽食醉之後,我地就登機啦。




呢班機係A350-900。


當時係第一次坐新的機上娛樂system嘅機,
個mon比上一次搭個架國泰biz大呀!




個位係咁嘅,
上面放左個枕頭。


扶手有兩個掣可以調教個座位。



呢度有夜燈、控制個mon嘅遙控、控制座位嘅掣。


呢個櫃仔打開左入面有塊鏡係度,
貪靚嘅你可以無時無刻照鏡啦,
仲有個網袋可放下手錶。
入面就掛住頭戴式耳筒,
有支水同埋有過夜包。



入面有USB差電頭同三腳插。


過夜包冇分男女裝,
入面有眼罩、牙膏牙刷、漱口水、耳塞、襪、澳洲牌子Jurlique出的旅行裝護手霜、日用面霜&潤唇膏。
過夜包⁣的設計都幾型格,而且幾高質。⁣


諗定一陣食乜野先。


飲品都好多選擇呀。


今次搭國泰biz有張卡比你揀定個早餐,
可以揀嘈唔嘈你起身食野。


我地認真諗諗食咩好啦。


個mon可以成個擰哂出黎。


起飛左之後空姐就問我地飲咩,
安迪揀左Oriental Breeze,
係無酒精嘅,
用梅子汁+蔓越莓汁沖成,
再加上蜜糖、檸檬汁同玫瑰水。
空姐仲比左杯腰果&杏仁比我地送酒。


我就叫左Cloud Nine,
由Vodka、Cointreau橙酒同雪碧沖成,
再加上檸檬汁,
杯邊有鹽巴。


之後空姐就幫我地開枱,然後上午餐啦,
前菜有沙律、包、醉香滷水鴨伴醃蓮藕&甘筍,
我仲叫左杯白酒飲。


上主菜啦,
安迪揀左四川辣醬牛柳,
仲有碗白飯。


我就揀左芝士釀雞卷,
伴碟有薯仔。


餐後叫左杯咖啡。


甜品揀左士多啤梨香蕉慕絲伴蜜瓜&忌廉。



最後空姐仲每人派左粒朱古力。





食完午餐,空姐就熄燈比乘客休息,
但係安迪竟然唔夠飽,
佢叫左碗雲吞麵同可樂。


而家係俄羅斯嘅上空,
仲有接近7個鐘先飛到香港。


我地唔係坐窗邊,
唯有係機上個system睇機身鏡頭,望出面嘅景啦。


我躺平張床,準備訓啦。






臨降落前2個鐘就有早餐食啦。
安迪揀左歐陸早餐,
有生果、麵包、希臘乳酪伴Granola&芒果醬。


我就揀左西式早餐,
有生果、麵包,芝士火腿奄列、茄汁焗豆、蘑菇、蕃茄。
我地都係叫左杯香蕉藍莓乳酪飲。



唔係坐窗邊,
我地唯有睇住機身鏡頭降落啦。




旅遊日期:2019年5月11日- 2019年5月20日









=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================


Day8 (比利時原來有兩種窩夫?布魯塞爾機場,國泰商務艙)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments