冬日非自駕沖繩遊 Day1b (屋台村,Naha Main Place,第1日就唔見野?)

By 曳豬到爆炸 - 5月 15, 2018


上篇講到我地去搭單軌電車離開那覇機場!
5日行程請睇:冬日非自駕沖繩遊 Day1a (內附5日行程,港龍)

單軌電車只有15個站,由那覇機場站開住到首里站,
以下網站有單軌電車的路線圖,
https://www.yui-rail.co.jp/tc/routemap/

單軌電車有一日券同兩日券賣,
一日券:700円(購票時間起24小時內有效)
兩日券:1,200円(購票時間起48小時內有效)

如果你搭得少,
你可以單程咁買,價錢可以睇下面的車資表,
https://www.yui-rail.co.jp/tc/routemap/nahakuko/?t=fare

如果你儲開世界各地的 “八達通”,
可以買OKICA (IC儲值卡),
可以參考以下網址,
https://www.yui-rail.co.jp/tc/guide/

我地就plan好Day1買一日券,
然後Day2參加完Local Tour就買兩日券for Day2至4用,
Day4晚我地住的酒店係恩納,
所以我地Day4晚之後都無機會搭單軌電車。

買左1日乘車券就正式出發。

行得好慢的單軌電車。


呢個係小祿站,
呢度有好大間的Aeon。

呢個係壺川站,
河的隔離係那霸好大型的比賽場地 – 奧武山總合運動場。

我地住個間DoubleTree by Hilton Hotel Naha係旭橋站隔離,
我地下篇blog會詳細介紹。
放低左行李之後,我地就出發搭Monorail去shopping。

我地會搭去おもろまち站(Omoromachi),
然後行去Naha Main Place呢個商場!
----------------------------------------

Monorail落車後10分鐘就到Naha Main Place,
沿途都幾大風,覺得自己著唔夠衫添!
Naha Main Place入面有沖繩的連鎖超市SAN-A,
仲有好多賣衫的鋪頭WEGO, Collect Point旗下牌子等等,
詳細可以睇佢地的shoplist,
http://www.san-a.co.jp/nahamainplace/shoplist/

我地係SAN-A呢間超市掃左好多零食、手信、杯面,
遲D的blog會詳細介紹。

超市門口附近有間和菓子店 叫做菓子處 花風
之前係京都買過兩串和菓子覺得好好食,
(詳睇去大阪玩 之 Day3a (京都清水寺,浴衣體驗)
所以係沖繩都買黎試下!
呢兩盒和菓子買番黎係暖暖地,
左面151円,右面244円,
連稅總共426円。
左面個盒D汁係咸咸的醬油味,
同甜甜地軟綿綿的菓子好夾。
右面個盒味道咸咸地,
口感似煎堆。
我地當時係買番酒店宵夜的時候食,
我諗買完即時食會好食D。

之後係Fancl買護膚品,
日本退埋稅真係比香港平好多呀,
搞到係香港都唔捨得買黎用。

我地去完超市同fancl之後,
手上一袋二袋,
於是比我地發現到Naha Main Place係有免費的locker放野!

只要入100円按金就可以用個locker,
我地放低手上的戰利品,然後繼續去濕平啦!

我地經過間精品店,
好即興地就買左盒鬆弛熊即影即有菲林,
853円,約HKD$60,
其實分分鐘香港買仲平,
但旅行的購物意欲總係高好多 XD

最後我係OPAQUE.CLIP買左件Grove的乾濕褸,同埋AG by aquagirl的冷衫保下暖,
總共6295円。

仲買左絲襪黎保暖。1134円有3條。
Shopping完一輪後,臨走立即換上新買的乾濕褸同埋絲襪,
一陣出去室外都幾大風。
-------------------------------
話說shopping比錢的時候,
男友發現唔見左個card holder,
當時諗緊會唔會放左係酒店無帶出黎,
我地番酒店搵左好耐都揾唔到,
最有可能就係香港機場換完雜誌,
然後跑去閘口個陣唔見左!
請睇:冬日非自駕沖繩遊 Day1a (內附5日行程,港龍)

當時心情好亂,
我只好叫男友諗下入面有咩卡,
然後list哂出黎,
上網搵失卡熱線打去報失,
而且打去香港機場&沖繩機場報失埋。
我地係酒店房打長途番香港都幾貴,
再加上D hotline打好耐先會有客戶服務員接聽 (你們懂的)
男友心諗唔係辦法 打電話都打窮 (呢位人兄咩卡都帶去旅行)
於是就去酒店lobby搵職員幫下手,
好彩講左一輪,
職員借左電話比我地打。
結果到目前為止都係搵唔番個card holder,
好彩係D卡無比人盜用!
但打電話都用左成5200円!(差不多$365)
所以大家旅行 無用的卡就唔好帶呀!
------------------------
男友心情好低落,但係旅行must go on~
我地要立即去食野填補失落的心情!
我地首先搭單軌電車去牧志站,

行5分鐘到就黎到位於國際通的屋台村
原來日本屋台係指路邊攤,
係呢度應該會搵到沖繩地道的美食!

我地入去覓食啦!

我地去左呢間味ノ坊
呢間主要係食鐵板燒。

我地每人叫左杯沖繩隨處都見到的Orion啤酒!600円

章魚丸,600円,
味道好正,好多白色醬,
但口感就林左D,
男友鐘意大阪實D的章魚丸。

番茄味炒蕎麥麵(魷魚&豬肉),780円,
味道好特別,但唔似係番茄味!

呢個名護櫻豬裏脊肉排就韌左D,1480円,
但點左左上角的鹽好好味呀!

呢度熱鬧的氣氛好正呀。

隔離間店的食物都好似好吸引,有機會要再黎試下!
------------------------------

為食的我地經過便利店又買野食啦!

呢個北海道芝士雞粒216円,
我覺得幾好味,芝士味夠咸,
但男友覺得可以更好味 (佢真係嘴刁haha)

我地買左暖笠笠的Asahi的粟米湯,120円!
Asahi的粟米湯係飲過3個牌子粟米湯之中最好味!
粟米夠甜,牛油夠濃!好想再飲呀!

我地仲買左支Orion的さんぴん茶 130円,
さんぴん茶係茉莉花茶(香片)的一種,
而沖繩獨有的さんぴん茶係用半發酵的制作方式,
味道比我地飲開的香片淡。

臨番酒店仲比我地遇到Little Twin Stars的單軌電車。
Day1 的行程就完結啦!
Day2我地會參加Local Tour遊走沖繩的自然景點!密切留意!

旅遊日期:2017年1月14日至1月18日

***************************************************************************
覺得呢篇blog幫到你,記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
***************************************************************************


其他文章:
冬日非自駕沖繩遊 酒店篇 (那霸,DoubleTree by Hilton Hotel Naha)
冬日非自駕沖繩遊 Resort篇 (恩納,Kafuu Resort Fuchaku Condo Hotel)
冬日非自駕沖繩遊 Day1a (內附5日行程,港龍)
冬日非自駕沖繩遊 Day1b (屋台村,Naha Main Place,第1日就唔見野?)
冬日非自駕沖繩遊 Day2a (Local Tour,古宇利島,屋我地大橋,備瀨福木林道)
冬日非自駕沖繩遊 Day2b (Local Tour,美麗海水族館,御菓子御殿)
冬日非自駕沖繩遊 Day2c (Local Tour,萬座毛,掛上英殖香港旗的餐廳?)
冬日非自駕沖繩遊 Day3a (浮潛, 慶良間諸島)
冬日非自駕沖繩遊 Day3b (第一牧志公設市場,國際通,沖繩料理)
冬日非自駕沖繩遊 Day4a (首里城,那霸去恩納,利木津巴士)
冬日非自駕沖繩遊 Day4b (恩納必食餐廳,海葡萄蓋飯,琉球之牛)
冬日非自駕沖繩遊 Day5 (那霸機場有咩好買?)
冬日非自駕沖繩遊 買左咩手信?

  • Share:

You Might Also Like

0 comments