去首爾玩 Day5b (去影樓影韓式CV相,首爾機場退稅步驟)

By 曳豬到爆炸 - 9月 03, 2019


~今日的行程~
1月3日:早:Manoffin Express -> 西花韓服 -> 景福宮 -> 午:土俗村蔘雞湯 -> Sam Studio影CV相 -> 首爾仁川機場 -> 晚:Korean Air Lounge (KAL Lounge) ->  晚:LOTTERIA ->  搭國泰航空返香港 


去完景福宮著韓服之後,
我地就搭地鐵去鐘閣站影韓式CV相,
旅行前就已經係官網book左Sam Studio
著完韓服我地的booking都就快夠鐘,
於是一出鐘閣站就跑去影樓,
慌忙之間仲跌左條頸巾,
(影完相後行番沿路竟然搵得番條頸巾,
比路邊攤的阿豬媽執左)
所以都唔記得影下個影樓添。
地址:5F, Tongil-Bldg, 12, Jongno 2-ga, Seoul, Korea (Jonggak station 11 Exit Side situated on fifth floor in the left building)
韓文地址:서울특별시 종로구 종로 77 5층 504호 (종로2가, 통일빌딩)



去到影樓要等上一位影完,
等的過程中,呢度有化妝品比人補妝。

呢度有西裝提供,
所以唔洗自己帶衫黎換架。
另外,攝影師好專業,
會比意見你點擺post,
好快手就影完啦。

影完之後就坐係攝影師隔離揀相,
然後睇住攝影師幫你執相。
攝影師完全係熟手技工,
好快速就P到你d髮線、面型、五觀,
P完簡直成個韓妹韓仔咁呀,
除左包8張CV相外,仲會send埋個soft copy去你個email添,
呢個影相套餐價錢係₩30,000。

=========================

去旅行唔少得寄明信片啦,
影完相有d時間剩,
就去左郵局寄postcard,
呢張Postcard係景福宮買架,₩1000張。

寄去香港郵費要₩430一張明信片,
呢度的郵筒係我見過的最細呀。

=========================

之後我地就番酒店check out,
出發去機場,
由於我地book左機場接送,
所以可以安坐車中欣賞首爾的日落啦。

到達首爾仁川機場。
係國泰的counter check in & 寄存行李後,
我地就黎左自助退稅機度scan護照&退稅單,
自助退稅機係位於登記counter D & E 之間架。

入左閘之後,
就去Gate 27
個度有條電梯去4樓的Tax Refund。
自助退稅機度scan護照就可以拎番退稅的錢/退稅去信用卡啦。


Day4 係明洞的Lotte Duty Free 樂天免稅店買左好多戰利品,
但有兩件非韓國牌子的化妝品,
要係機場禁區內的Lotte Duty Free免稅品引渡場度拎。
分別係Les Merveilleuses LADURÉE的胭脂 & Laura Mercier的Mineral Finishing Powder。

=========================

由於我有American Express個張國泰航空尊尚信用卡
除左可以無限次入環亞機場貴賓候機室 Plaza Premium Lounge之外,
當時張信用卡,頭一年申請係送左Priority Pass 4次使用的機會,
張卡係用黎入環亞以外的機場貴賓室架(按我申請)

由於首爾機場無Plaza Premium Lounge
Priority Pass大派用場的時候啦。

不過我發現首爾機場比較特別,
雖然Priority Pass話首爾仁川有幾間機場貴賓室都可以入,
但係去到都話要某d airline或者信用卡先入到,
試左2-3間,最後入到Korean Air Lounge (KAL Lounge)
但寫呢篇blog的時候發現,
呢間lounge已經結束營業啦。
呢個lounge係睇到停機坪架。

呢度有麵包、cupcake、薯片拎,
有芝士。
仲有韓國的農心辛辣杯麵淥添。
仲有三文治、生果、沙律等等。
有汽水機&啤酒機。
仲有高麗元人蔘茶沖添。
仲有奶&水拎。
我就拎左兩款三文治食。
拎左盒濟州水飲下。

男友無Priority Pass
所以佢只好食Lotteria啦。
男友買左個Classic Cheese Burger,₩4000。

男友行免稅店的時候,
見到當時新出的電子煙IQOS,USD$100,
煙彈,USD$35。

於是就幫位想戒煙的朋友買左部IQOS啦。

=========================

怕凍的我終於離開呢個冰天雪地的首爾,
非常掛住香港的溫度呀。
首爾夜晚的上空,
我地搭7:50pm的機,
機程4個鐘,
10:50pm會到達香港。
我地今次乘搭的機型係A330-300。
飛到上空,空姐就派左花生比我地食。
我揀左燒雞飯,
有哈根大師雪糕食。
男友揀左煙肉長通粉。

五日的首爾之旅完結啦,
下篇blog介紹我地住左4晚東大門的酒店啦


旅遊日期:2017年12月30日- 2018年1月3日



=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments