去澳洲玩 悉尼篇 Day4 (Sydney Fish Market食海鮮,悉尼都有女人街?維珍內陸機有驚喜)

By 曳豬到爆炸 - 11月 08, 2021


~今日的行程~
3月6日:早餐:Mercure Sydney ->  午:Sydney Fish Market -> 悉尼唐人街 -> Paddy's Markets -> 下午茶:Ribs & Burgers -> 悉尼機場 -> 開恩茲機場 -> 晚:Pullman Cairns International


今日係我地最後一日係悉尼啦,
夜晚會搭內陸機去昆士蘭州Queensland開恩茲Cairns

我地入住嘅Mercure Sydney其實係包左早餐,
但我地Day4 Check out個日先至黎食,
因為我地Day2要晨早join day tour、Day 3又為左食打卡嘅西瓜蛋糕。
的確酒店早餐都係普通野,
其實寧願食悉尼出面嘅美食!

11:30am,我地黎Sydney Fish Market食海鮮!

之前係墨爾本South Melbourne Market食左好好食嘅生蠔,
今次黎Sydney Fish Market都好想瘋狂食蠔。



大家留意返Sydney Fish Market個開放時間,
基本上星期一至日都開,營業時間係7am-4pm,
唔好摸門釘。


Sydney Fish Market嘅樓底好高,
用左玻璃天幕,
令到d天然光可以射入黎,
個感覺好舒服。


見到d生蠔同海膽就已經好想食啦,
但我地睇多幾間先。



見到呢間Christie's Seafood好多人幫襯,
我地都睇下先。


我地買左一打來自New South Wales新南威爾士州Sydney Rock Oyster
要AUD$22,
呢個品種的生蠔比我地係墨爾本食嘅貴AUD$2-4。


Sydney Rock Oyster的肉都幾肥,
食落好Creamy,
但係有陣苦澀味,d苦味食完仲殘留係口入面,
而且每舊生蠔食到有一小粒殼係入面,
同我地係墨爾本食個d品種嘅口感好唔同。




食完令我地好失望嘅生蠔之後,
我地決定食d實無死嘅野食,
填補心入面嘅失望。

我地就係呢間Peter's買左Aburi Scallops 火炙帶子。

好多芝士好邪惡呀。


最後會灑d蟹子係面,
每舊都有兩粒帶子,
最意想不到d芝士下面係飯黎架!
AUD$12有3塊火炙帶子。


我地唔信邪,
決定再試一次Sydney Rock Oyster
不過今次就係Peter's度買。



我地黎左戶外嘅座位慢慢品嘗,試真啲。


同樣係一打Sydney Rock Oyster,價錢都係AUD$22,
但呢間Peter's d肉就青bb啲,
味道同Christie's Seafood個間差唔多,
睇黎Sydney Rock Oyster唔係好岩我地食啦。




之後我地就試左呢間Peter's的Sea Urchin 海膽刺身。


AUD$5 一個,即開即食,
我地每人叫左一個。

雖然海膽唔係好多,
但好好食,無苦味。





食完野之後,
我地就行左黎Darling Harbour,係悉尼的商業區,
左面個個摩天輪係Darling Harbour Ferris Wheel


發現呢個好特別的噴水池,
佢叫Darling Harbour Woodward Water Feature
係1988年建成,
呢個噴水池係由多個螺旋的梯极組合而成,
d水係由梯級的頂部好平滑地流落去噴水池的中間,
係唔會有噴水出黎的效果架,
佢已經係2014年列入為New South Wales Heritage Register的歷史建築添。




行到黎悉尼嘅唐人街嘅中國銀行對面,
見到呢棵樹幹查左d金箔係上面,
唔知係一棵真定假樹呢?




我地又黎到Day1行過嘅Market City
係亞洲人購物的集中地。
地址:9-13 Hay Street Haymarket NSW 2000


Market City的地庫就係Paddy's Markets啦。


入面有d似女人街,都係攤檔形式,好多手信賣。





之後我地又去Day1都行過嘅One Central Park醫醫肚先。


Ribs & Burgers Central Park - Ribs & Burgers Central Park
我地黎左呢間Ribs & Burgers
佢係一間澳洲連鎖的漢堡包餐廳。
地址:Shop RB09A Lower Ground Level Central Shopping Centre 28 Broadway, Chippendale



我叫左支意大利啤酒Peroni。


每枱都有個有茶咀嘅杯,
入面放左醬、刀、紙巾。


首先黎左Apple Cabbage Salad,AUD$7.5,
入面有椰菜絲、蘋果絲、烤過嘅松子仁,
去旅行再食返d菜呀。 


我叫左Bacon + Cheese burger,AUD$14.5,
舊煙肉好大塊呀。



安迪叫左Wagyu Orignal burger,AUD$16.9,
係和牛漢堡。

佢地d牛都係用澳洲嘅安格斯/和牛,都會煮到半成熟,
好耐都無食過咁juicy,咁好食嘅burger啦!


食完飽飽就係One Central Park影張相留念啦,
我地之後就返酒店拎行李去機場啦。





我地搭uber黎到悉尼機場,
4日嘅悉尼之旅咁快就完啦。


我地會搭維珍澳洲航空(Virgin Australia)開恩茲Cairns
排隊check in寄行李的時候,
發現9成排隊的乘客已經一早係自助機print左登機證&行李標籤,
而且已經貼埋行李標籤係行李度添,
所以我都派安迪去自助機print登機證&行李標籤。

當我地拎定passport的時候,
又發現根本冇人攞passport出黎,
然後醒覺我地又唔係出入澳洲境,
所以就用唔著passport啦。
頓時覺得自己似大鄉里出城!


一陣要撕走黎悉尼個程Qantas Business個tag啦,
影返張相留念先。


話咁快我地就入左黎內陸機機場嘅禁區啦。


我地班機係7:15pm起飛,
而家6:45pm準備登機啦。


今晚嘅天氣好好,
個天無乜雲。


要同悉尼講bye bye啦。


由於係內陸機,
架機都細d。




最令我驚喜的係,
機上有免費的Wi-Fi!
老實講,我地係第一次遇到免費Wi-Fi的航班,
雖然機程只有3個鐘,
但有得玩下ig、fb都幾過癮!
不過睇戲的話,就要download佢地的entertainment app,
同港龍唔同的係,維珍係可以用機上的Wi-Fi去download個app,咁先係人性化的設計! 
我當時就睇左Lady Gaga個套A Star Is Born,
唯一的唔好處係,一路睇戲,一路收到朋友的whatsapp/ig messages,阻住哂,哈哈。
(每人只可以一部電子儀器連接Wi-Fi,如果你有電話、電腦、iPad,就可能要輪流用啦)


可以係機上睇到悉尼的日落為悉尼之旅畫上完美的句號。


發現座位有份menu,
入面都係收費的食物,
心諗唔通好似廉航咁食野要比錢?





我地最後都冇買到野食。




原來都有飛機餐的,
係好輕盈的墨西哥卷、
pretzels & soy crisps零食、
一杯野飲、一粒糖。


食完野係窗外見到好大個咸蛋黃。


三個鐘的機程好快就降落Cairns啦。


開恩茲位於昆士蘭州Queensland
屬於溫暖的熱帶季風氣候,
一落機就feel到呢度的溫度暖左好多,
同悉尼嘅清爽感覺好唔同,
好似去左東南亞國家咁。
另外開恩茲比悉尼慢一個鐘架!

呢個鐘數機場冇乜機,
係拎行李個位都冇乜人。


然後我地就call uber去呢幾晚住嘅酒店Pullman Cairns International啦。


返到酒店出面都冇乜餐廳開,
我地就叫左room service做晚餐,
叫左支Queensland嘅啤酒Summer Bright Lager,AUD$9,
仲叫左個Pullman Pizza,AUD$22,
竟然收左delivery fee AUD$6!

聽日我地就去玩Bungee jump,
好緊張呀。






旅遊日期:2019年3月3日- 2019年3月10日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================



  • Share:

You Might Also Like

0 comments