去墨爾本玩 Day3 (Phillip Island睇企鵝歸巢,同樹熊近距離影相,餵袋鼠)

By 曳豬到爆炸 - 2月 19, 2021

~今日的行程~
10月16日:月光野生動物保護園 Moonlit Sanctuary Wildlife Park -> 丘吉爾島 Churchill Island ->  Phillip Island Chocolate Factory -> 樹熊保護中心Koala Conservation Centre -> 諾比斯中心 Nobbies Centre -> 企鵝歸巢巡遊 Penguin Parade


今日一早出發去join 菲利普島 Phillip Island睇企鵝歸巢day tour,
我地係旅行前係Klook book左呢個菲利普島企鵝歸巢巡遊一日遊
Penguin Parade有3種門票,
分別係General Viewing:一般戶外觀景台,睇企鵝由海度上水再行上沙灘。
Penguins Plus:戶外超級觀賞台,高處睇企鵝行返個巢度
Underground Viewing:室內地下觀景台,平視睇企鵝行,室內同時有螢幕直播企鵝係海上水再行上沙灘的過程,另外,亦都可以去戶外超級觀賞台睇企鵝行返個巢度
我地當然係揀Underground Viewing
扣除優惠碼,門票+旅行團當時的價錢係HKD$870.6


當時預計的行程如下:
  • 10:30 AM 墨爾本市區酒店接送
  • 11:30 AM 月光野生動物保護園 Moonlit Sanctuary Wildlife Conservation Park睇澳洲野生動物
  • 1:00 PM 丘吉爾島Churchill Island 睇當地牧民表演剪羊毛show和牧羊犬show
  • 2:00 PM 樹熊保護中心Koala Conservation Centre
  • 3:00 PM 諾比斯中心 Nobbies Centre睇企鵝巢穴
  • 4:30 PM 觀賞企鵝歸巢巡遊 Penguin Parade
  • 9:30 PM 返程回到墨爾本市區酒店




離我地最近嘅集合點係St Paul's Cathedral, Melbourne
我地早10分鐘 10:20am就到左啦,
10:40am旅遊巴會黎呢座聖保羅座堂接我地。






第一站,黎到月光野生動物保護園 Moonlit Sanctuary Wildlife Conservation Park
呢個動物保護園有好多澳洲本地的動物睇,
呢個旅行團包左入場券,
而其他活動係要額外加錢嘅,
我地就買左Koala Petting (AUD$20一位x2)同埋Kangaroo & Wallaby Food (AUD$2一包)。


入場之後,首先係食左午餐先,
旅行團係包左午餐架。


午餐比琴日大洋路個Day tour頹,
我地要排隊拎麵包、沙律、腸仔、德國酸菜等。


我地嘅午餐。

Moonlit Sanctuary map
photo from https://moonlitsanctuary.com.au/
食完野,我地就自由參觀保育公園啦,
上圖係公園的地圖,有勁多動物可以睇呀。

呢隻係毛鼻袋熊 Southern hairy-nosed wombat
係澳洲發現到的三種袋熊的其中一種。


小袋鼠 Wallaby
佢地的身型比袋鼠細兩倍有多。


琴日係Kennett River見到紫水雞 Purple Swamphen
點知今日都比我地見到佢,
仲餵左佢食野添。



仲餵左隻Wallaby食野,
佢個袋入面有隻Wallaby BB架。


呢隻體型大好多就係袋鼠 Kangaroo
佢個為食樣好可愛呀。


唔知點解個得呢張相好搞笑,
好似隻袋鼠同緊隻鵝講野咁。
呢隻鵝叫做蠟嘴雁 Cape Barren goose
佢係澳洲的南部生活架。


等我餵隻袋鼠食野先。


呢d袋鼠攤係到好歎呀。


呢隻袋鼠係安迪餵緊佢嘅時候,捉住佢隻手呀。


我地book左一點鐘Koala Petting,
近距離同樹熊影相,
價錢係AUD$20一位。


樹熊係澳洲特有的生物黎,
佢地食尤加利樹eucalyptus tree 的樹葉去生存,
由於尤加利葉的營養好少,
樹熊每日都要瞓接近20個鐘,
佢地清醒的時候大部分時間都用左黎食野,
所以呢隻樹熊都瘋狂咁食緊野呀。



因為樹熊係尤加利葉入面得到足夠的水分,
所以,佢地都好少飲水,
因此澳洲原住民的方言Dharug叫佢做gula,意思就是唔喝水咁解,
樹熊英文的Koala就係由此而來啦。


原來全澳洲只有三個州係可以合法抱樹熊,
分別係昆士蘭 Queensland南澳州 South Australia西澳州 Western Australia
由於我地係維多利亞州 Victoria
所以就只可以同樹熊影相。


同樹熊影張Selfie先。


捕捉到樹熊唔係樹上的時候!


大家識分鴨同鵝嗎? 
鴨的頸比較短、鵝的頸長好多。
鴨的體型比較小、鵝的體型比較大。
鴨的嘴形較長、呈扁平狀、鵝的嘴較短、呈角錐狀。



遇到隻袋鼠仔,
餵佢食野先。


餵餵下袋鼠,
隻蠟嘴雁走出黎爭食,好搞笑呀。

到安迪餵袋鼠仔啦。

我將剩低的飼料一次過掉哂比d鴨同鵝食。






第二站,黎到Churchill Island睇當地居民畜牧的活動。


當時有5樣畜牧活動睇,包括馬車遊、擠牛奶、剪羊毛、甩皮鞭、牧羊犬表演。
我地睇到甩皮鞭、牧羊犬、剪羊毛表演。


呢隻馬的頭髮好長呀。

同佢影返張相先,
佢d頭髮遮住隻眼,
唔知佢睇唔睇到野架呢?


Whip Cracking甩皮鞭表演開始啦。

佢輕輕用力就可以令皮鞭發出勁大聲,
之後佢邀請觀眾試下甩皮鞭,
當然無佢打到咁清脆利落啦。




之後就到Working dogs牧羊犬表演啦。

係牧民的指揮下,牧羊犬趕羊群去一個地方,
我覺得最得意都係睇羊咩咩被牧羊犬趕走的樣。




最後就係Sheep Shearing剪羊毛表演。

牧民拖隻羊出黎,然後好快手地幫隻羊剪毛,
隻羊都好乖,完全無反抗。


表演完左之後,
仲可以摸下岩岩剪完嘅羊毛!


d羊毛好柔軟,
不過原來摸完隻手係會勁油!



仲可以去羊欄度睇下剪完毛的羊。






去下一個站的時候係旅遊巴見到蠟嘴雁一家,
爸爸帶路,鵝bb係中間,媽媽尾隨鵝bb。
(當時落緊毛毛雨)
係澳洲郊外搭車,
成日都會見到野生的動物,甚至會見到小袋鼠&袋鼠添!



第三站,Phillip Island Chocolate Factory。


咁細的Phillip Island 都有朱古力工廠。


入黎主要都係買下朱古力做手信。


有朱古力試食。


最後我剩係買左Panny's Milk Pistachio,AUD$4.5,
見到係開心果朱古力咁少見就買黎試下,






第四站,樹熊保護中心Koala Conservation Centre。


入面可以遠距離睇下樹熊,
好似玩緊Where's Wally,
搵下d樹熊匿埋係邊度。

咁岩捕捉到一隻係樹上爬緊的樹熊,
佢地每日訓接近20個鐘,
見到樹熊有咁大的活動好難得!

仲要fing頭添,好可愛。



呢度有兩條路徑,分別係Koala Boardwalk同埋Woodland Boardwalk,
岩岩行左Koala Boardwalk,
呢度寫住Woodland Boardwalk有6隻樹熊,
睇下我地搵唔搵得哂啦!


發現有隻訓成咁好搞笑XD






第五站,諾比斯中心 Nobbies Centre。


入面有餐廳,
其實我地要出去海邊。


我地黎呢度係做咩架呢?
其實我地係要搵企鵝的巢呀!
明明我地今晚都會睇企鵝歸巢,點解仲要黎呢度睇企鵝的巢呢?
原來今晚企鵝歸巢係唔比影相架,
因為驚遊客的閃光燈會嚇親d企鵝,會令佢地唔記得點樣行返去自己個巢架。



企鵝爸爸日頭出海捉魚,
企鵝媽媽&BB就留係巢度,
企鵝爸爸天黑就返去巢度餵魚比佢地食啦。


又發現到一個有企鵝的巢啦。


發現兩隻企鵝係木橋底呀!
係Phillip Island的企鵝都係小藍企鵝 Little penguin
係企鵝家族中體型最細的企鵝,
由於佢地背上都係藍色的羽毛,所以就叫做小藍企鵝啦。



唔好睇企鵝細細隻,
佢地由海灘度上水,
然後行上山返自己的巢度,
自己行都唔容易,更何況係企鵝仔!


諗起琴日去大洋路見到好多地理堂學嘅海岸地形,
今日見到海蝕平台呀。


呢度都匿埋左隻企鵝呀。






睇完企鵝的巢,
終於都出發去第六站企鵝歸巢 Penguin Parade啦!
由於天黑佢地先至上水歸家,
所以就7:30pm先開始,
如果夏天黎睇企鵝歸巢就會夜d先開始啦,
因為夏天夜d先至天黑。


睇企鵝之前就係Penguin Parade入口外的food court食晚飯啦,
晚飯係自費的。


Food court都有足夠的位比所有睇Penguin Parade的遊客食野。


我叫左Slow cooked open lamb souvlaki,AUD$19,
慢煮羊肩肉彼得包配薯條&菲達芝士Feta&希臘沙律醬Tzatziki。



Gippsland roast beef dinner,AUD$23,
燒Gippsland的牛肉配蔬菜&麵包&西洋山葵忌廉horseradish cream。
仲加左杯熱朱古力,AUD$4.8


由於企鵝歸巢都唔可以影相,
唯有用網上圖片啦。

from https://www.penguins.org.au/
呢個就係General Viewing:一般戶外觀景台,睇企鵝由海度上水再行上沙灘。


from https://www.penguins.org.au/
樓上就係Penguins Plus:戶外超級觀賞台,高處睇企鵝行返個巢度。
樓下室內就係Underground Viewing:室內地下觀景台,平視睇企鵝行,亦都可以隨時上樓上個Penguins Plus架。
而我地就係買左Underground Viewing的飛啦。


from https://www.penguins.org.au/
呢個就係Underground Viewing入面的樣,
當日落緊毛毛雨,Underground Viewing的好處就係有瓦遮頭!


from https://www.penguins.org.au/
Underground Viewing可以平視睇到企鵝行。


呢張係我地影嘅相,
Underground Viewing同時有螢幕直播企鵝係海上水再行上沙灘的過程。


from https://www.instagram.com/phillipislandnp/
d企鵝真係傻下傻下咁,
行行下企左係度,好似諗緊點返屋企咁。


from https://www.penguins.org.au/
我地個導遊都非常幽默,
佢話如果想post企鵝歸巢的相上社交平台,
不妨google搵攝影師影的企鵝相黎post,
話唔定你的朋友會以為你做左National Geographic的攝影師添呀。

導遊仲分享左以前曾經有個遊客偷左隻企鵝仔走,
叫我地估下呢個遊客的國藉。
答案係澳洲人,仲要係飲醉左的澳洲大漢,
佢話飲醉左的澳洲男人都好顛架,
真係令我地全車人都笑左!

睇完企鵝都好夜啦,
回程都係訓教,
返到酒店都已經成12點!



旅遊日期:2018年10月14日- 2018年10月20日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================


  • Share:

You Might Also Like

0 comments