去澳洲玩 悉尼篇 Day3 (QVB勁華麗嘅商場,Bondi Beach,必食網紅士多啤梨西瓜蛋糕)

By 曳豬到爆炸 - 10月 02, 2021

 
~今日的行程~
3月5日:The Galeries -> 早餐:Black Star Pastry -> Queen Victoria Building -> 午:Yama (日本菜) -> Bondi Beach -> 甜品:Gelato Messina -> 晚:Ho Jiak (馬來西亞娘惹菜)


琴日坐左幾個鐘去Port Stephens
今日就留係悉尼市區度玩啦。

我地首先搭Sydney Trains去Town Hall站,
呢度的火車係雙層架。


我地坐左上層的火車。



出左地鐵站就見到悉尼市政廳 Sydney Town Hall
佢係1869年建成。






我地就黎左悉尼市政廳斜對面的The Galeries商場。



我地黎呢個商場唔係為左shopping,
係為左食早餐嘅。


就係為左呢間蛋糕店 - Black Star Pastry
佢位於一間書店的外面。
地址:The Galeries, Shop 26, Ground Floor 500 George Street (Enter off Pitt Street)    


呢間餐廳主要都係賣蛋糕仔同埋咖啡。


好多蛋糕呀,
最多果然係呢度最出名的士多啤梨西瓜蛋糕!


我當然要叫返件必打卡嘅Strawberry Watermelon cake,AUD$8,
近年香港開嘅LIFETASTIC的士多啤梨西瓜蛋糕都係參巧澳洲呢間Black Star Pastry


另一件就揀左Raspberry & Lychee cake 紅桑子荔枝蛋糕,AUD$8,
最好食最打卡始終都係Strawberry Watermelon cake。






食完早餐,我地就過左去隔離的維多利亞女王大廈 Queen Victoria Building
簡稱QVB,
佢係1898年建成,又係超過一百年歷史嘅商場,
比我地係墨爾本去嘅Royal Arcade同埋Block Arcade更大更宏偉。


Queen Victoria Building 總共有4層。


好鐘意呢度嘅玻璃頂,
天然光可以滲入黎個商場。


吊係度個個鐘叫做Royal Clock。


鐘上面寫住"By appointment to Her Majesty Queen Elizabeth II. Turret Clockmakers Thwaites & Reed Ltd Hastings England",
個鐘係由大鐘製造商Thwaites & Reed製造。
鐘上面有立體透視模型,
總共有6個場景,
都係同英國皇室的歷史有關。


除左Royal Clock之外,
呢度仲有另一個大吊鐘 The Great Australian Clock。

鐘上面都同樣有立體透視模型,
總共有33個場景,
都係同澳洲的歷史有關,
會見到一d 澳洲土著同埋歐洲人架。

 我覺得The Great Australian Clock比Royal Clock靚好多!


我地行到咁上下就黎左呢間日本餐廳Yama食野,
特別在於可以坐係QVB的走廊食野,
望呢個商場景都唔錯。
地址:Shop 2-4 Level 2 Queen Victoria Building 455 George Street Sydney NSW 2000


我叫左Yama's Bento Box with tempura prawn & veges,AUD$35,
呢個豪華便當有有沙律、刺身、壽司、天婦羅,
一次過滿足幾個願望,
比想像中好食呀。


男友叫左Yama's Teriyaki Chicken Don,AUD$19。


我地仲叫左Agedashi Almond Tofu,AUD$9,
係日式炸豆腐黎,
上面加左d杏仁碎、柴魚、蔥。


等我影返張相打卡先。


男友都影返張。


食完野我地就繼續行下QVB,
呢度靚到好似一個睇opera劇院咁。


好似去左歐洲嘅博物館咁。



呢度就好似去左教堂咁。


架lift都好有懷舊感。





行完QVB,我就去左附近嘅Sephora買野啦,
當時Sephora都仲未回歸香港開鋪。


我買左ZOEVA的Spice Of Life Eyeshadow Palette、
KVD Beauty的Tattoo Waterproof Liquid Eyeliner - Mad Max Brown、
Sephora的Slanted tweezers、
Tarte的Quench Lip Rescue x2、 
Tarte的Shape Tape Concealer。







之後我地返酒店換泳衣,
黎左悉尼最出名的沙灘Bondi Beach
(Bondi係讀bon die)


Bondi Beach大約長一公里。



除左沙灘之外,
呢度有個叫做Bondi Icebergs的泳池。


Bondi Icebergs位於Bondi Beach的南面。


佢係海水游泳池黎架。

呢個碧綠海水的游泳池吸引好多人專程黎影相。


入場費係AUD$8,
比想像中平。



影返張背多分相先。



今日好大風呀。


我地行落去沙灘影下相。


間唔時都發現到海鷗。


呢度海灘都幾乾淨。


雖然著左泳衣,
但係我都無落到水。

發現好多人係度滑浪,
係咪因為Bondi Beach的浪特別大呢?






行完Bondi Beach
我地就去左附近一間好出名嘅雪糕店Gelato Messina
佢地嘅雪糕係被譽為全悉尼最好食架。
地址:G6/61 Hall Street, Bondi 2026


有好多口味的雪糕揀,
呢邊就水果味。


呢邊就堅果味為主。


我地揀左3球,AUD$8.8,
有Raspberry紅桑子、Salted Coconut & Mango Salsa 咸椰子&芒果莎莎、Pistachio Praline開心果果仁糖味,
雪糕有開心果味的話我地一定會揀架。







之後我地返左酒店,
然後換件衫就出黎食晚飯啦,
黎左悉尼的唐人街食馬來西亞&娘惹菜 Ho Jiak
地址:92 Hay Street Haymarket NSW 2000

峇峇娘惹Peranakan (馬來語係Baba Nyonya) 係指中國移民同東南亞原住民通婚嘅混血後裔,
男性會叫做峇峇,而女性就會叫娘惹,
娘惹菜鍾意用華人傳統的食材加埋多種馬來料理嘅配料煮成。


首先黎左蟹肉炒貴刁。


跟住呢碟叫Pie Tee派迪,亦都會叫做娘惹小金杯,
係一道好受歡迎嘅娘惹菜黎架。



將蘿蔔絲、蟹肉、辣椒醬加入呢個脆杯入面食,
呢碟菜係最辣架,
我食唔到辣嘅人真係頂唔順。


我地叫左奶茶同咖啡奶飲。


最後上左海南雞飯,
呢餐總共食左AUD$77.22。

我地聽晚會飛去開恩茲啦!


旅遊日期:2019年3月3日- 2019年3月10日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================


  • Share:

You Might Also Like

0 comments