快閃宿霧 住宿篇 (有私人沙灘嘅Resort - Shangri-La's Mactan Resort & Spa)

By 曳豬到爆炸 - 12月 14, 2020

我地今次快閃三日兩夜宿霧係入住Shangri-La's Mactan Resort & Spa
旅遊套票係Expedia度買,包左機票+酒店住宿的,
包括有2人來回香港-宿霧的國泰機票+2晚香格里拉酒店(包早餐),
而我地住的房型係Ocean Wing的Premier Room,有一張King size床,
價錢總共係HK$8,174.78,除開每人係HK$4087.39。



酒店有免費的shuttle由機場接我地去酒店。


呢個resort有兩大棟building,
分別係Main Wing同埋Ocean Wing
顧名思義,Ocean Wing係比較近海的,
Main Wing個building就大好多,目測大Ocean Wing 3-4倍架。


我地的酒店房就位於Ocean Wing
個building細好多,
所以個reception 大堂都相對細d。

Check in的時候送上左一杯welcome drink。

當時已經係2:30pm,
但酒店竟然仲未有房! (酒店check in時間係2:00pm已經開始!)
當時酒店就送PHP$2000 credit (相當於約HK$318)比我地係酒店的餐廳入面消費。


1)Room Tour

最後我地4點終於有房啦!


一入門口轉左就係浴室。


沖涼用品係香格里拉自家用品,
特別一提備品入面竟然有洗衣粉,
應該係比客人用黎洗泳衣,好貼心呀!


浴缸,
當時好急影完相落去沙灘玩,
所以無留意到影唔哂個浴缸!

衣櫃+茶几的位置。


張King size睡床好闊呀,
隔離有張梳化。


電視機&書枱。

仲有個小露台。

出面係園林景。

勉強睇到極少量海景架。

呢張就係Resort的地圖啦, 
可以見到呢間resort都相當大呀。



2)早餐

Shangri-La's Mactan Resort & Spa有兩個地方食早餐,
分別係Aqua同埋Tides
兩個都係自助早餐黎,
Aqua細d,位於Ocean Wing
Tides就大間好多,位於Main Wing
我推薦大家去Tides,因為Tides的食物種類比Aqua豐富d架。

我地Day2去浮潛玩下水,
所以唔食咁飽,
就揀左少d野食的Aqua
詳細食左d乜可以睇番Day2



呢間就係位於Main WingTides
好多人黎食,要等一等位,
大家想食Tides就要早d起身呀。

好大間餐廳,
擺放食物的位置都好多。

除左普通西式早餐的野之外,
有湯、冷麵拎!

另外仲有甜品、雪糕添!
詳細分享請睇Day3



3)午餐/晚餐


頭先早餐介紹嘅Acqua餐廳,
雖然早餐食物種類比較少,
但坐戶口座位係可以離遠望到海架。

而開頭提及酒店送左PHP$2000 credit比我地食野,
我地就黎左呢間Acqua食午餐啦,
Day1會詳細分享我地食左d乜。


Resort最打卡就係呢間Cowrie Cove餐廳的The Observatory
成間餐聽只有一個涼亭位炸,
係海邊超高私隱度的位呀。

呢個涼亭位於海邊的小懸崖上面, 
當時落緊細雨, 
間唔中行雷閃電添, 
一路食一路感受大自然的威力咁!

我地order左4道菜的Set Menu Seaman,
詳細的review請睇Day1

呢個set除左包一支紅/白酒外,
仲會送一扎花添架,
好浪漫呀。


4)私人沙灘

Shangri-La's Mactan Resort & Spa最煞食嘅地方就係一個私人沙灘。

個私人沙灘只供住客使用,
唔會太多遊客!


更多沙灘的靚相請睇Day1



5)泳池

呢間Resort總共有兩個泳池,
分別係位於Resort中央的Main Pool and Water Slide
另一個泳池細d,係近Ocean WingOcean Wing Pool

呢個就係Main Pool and Water Slide

Main Pool and Water Slide顧名思義就係有個水上滑梯啦。


呢個細d的池就係Ocean Wing Pool啦,
可以睇到海架。



6)水上活動

Resort有個水上活動中心,
有水肺潛水、水上拖傘、香蕉船、水上電單車等等的收費活動玩。


有興趣可以黎水上活動中心度睇下有咩水上活動、時間表,
睇岩活動就可以係度報名啦。


我地最後揀左好少見的頭盔潛水,
我稱之為「懶人潛水」呀,
因為佢實在比水肺潛水方便得多。
唔洗識游水、唔洗識潛水、 唔洗孭好重嘅氧氣樽、唔洗咬住個呼吸器、唔洗著好緊嘅潛水衣、 口鼻可以同時呼吸, 戴埋眼鏡去潛水都無問題!
更多海底的靚相請睇Day3



7)其他設施

呢度有個E-Zone


有桌球、遊戲機,亦有小食買。

Resort其實仲有好多活動/設施都未仲發掘哂!



呢度係Ocean Wing


呢度係Main Wing
好有度假feel。


Main Wing的Lobby係好大,
Ocean Wing的Lobby大好多。

總括黎講,
呢間resort雖然遲左2個鐘先比到酒店房我地,
留左一個唔好的第一印象,
但係resort的設施/活動一應俱全,
係呢度hea返兩三日都無問題!




旅遊日期:2018年6月30日- 2018年7月2日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments