快閃胡志明市 Day3 (打卡勝地-粉紅教堂,胡志明市最高分的Pho - 錦麗總店)

By 曳豬到爆炸 - 9月 11, 2020

~今日的行程~ 
6月18日:早:Phở Lệ 錦麗 (越南河粉) -> Tân Định Church 耶穌聖心堂 (粉紅教堂) -> Saigon Central Post Office 西貢中央郵局 -> Notre-Dame Cathedral Basilica of Saigon 西貢聖母聖殿主教座堂 (紅教堂) -> 午:親戚家 -> 胡志明市新山一國際機場 -> 香港

今日係快閃胡志明市嘅最後一日,
雖然今日打算訓晏d,
但我地9點半就已經出左門口去食早餐啦!

我地搭Grab黎到當時胡志明市Tripadvisor最高分的越南河粉餐廳 - Phở Lệ 錦麗
個名係咪好熟面口呢,
其實太興係2017年引入左錦麗黎香港,(因為太興呢一年多都無食過了 :( )
所以係香港都會發現到錦麗嘅蹤影架。
(話說我D fd都唔知錦麗係源自胡志明市)
地址:413 - 415 Nguyễn Trãi, Phường 7, Quận 5, Thành phố Hồ Chí Minh



胡志明市總店Phở的種類比香港多D,
而且有湯賣,又有勁多飲品揀,
但係就唔似香港,冇米紙卷、小米糕個d小食賣。


我地上左樓上坐,
環境好地踎,唔似香港咁高檔。


男友叫左一杯鮮金桔水汁,VND$15,000,
我叫左杯冰咖啡奶,VND$25,000。
金桔水汁其實就係金桔檸檬,
凍咖啡奶始終都係今個trip飲嘅第一杯最好飲(係舅父屋企個頭),
臨番香港我地會再encore多杯!

佢唔似香港咁,一人一個杯裝住D香葉檸檬,
而係一台一大個碟裝哂。

我地叫左什錦−生熟腩丸牛肉粉,VND$75,000,
我覺得湯底就呢度正D,但D牛呢度就好軔啦。

有朋友問我點解間餐廳會有中文,
見到張濕紙巾都係中文字仲大過越文字,
原來老闆劉全才係越南華僑黎嘅。
BTW呢張每人都會比一張嘅濕紙巾收VND$2,000一個人,
類似係餐廳用人頭計嘅服務費咁。

呢度仲貼左錦麗係香港開的新聞添。






之後我地去左港女至愛打卡的粉紅教堂 - 耶穌聖心堂
英文係Tân Định Church,
而越文係Nhà thờ Tân Định,
佢係胡志明市第二大的教堂。

個教堂1876年建成嘅,
而家都仲保存得好靚。

粉紅色的外表吸引左好多女孩子黎影相。

當然我都係其中一個慕名而來嘅女仔啦。

教堂冇得入去參觀,
所以我地係外面影下相就閃人啦。



之後諗住由耶穌聖心堂行去胡志明市中心郵政局
路程大約20分鐘,
點知行左一個街口就仆左街......
右腳膝頭哥擦損左流血。
越南D路真係唔好行,
所以我地唯有Call Grab去啦。


終於黎到胡志明市中心郵政局,又叫做西貢中央郵局
英文係Saigon Central Post Office, 
越文係Bưu điện trung tâm Sài Gòn,
係1891年興建而成的,
黃色嘅郵局充滿法式風情。


郵局入面有越南國父胡志明的相掛係度添,
呢度勁多野買,簡直係買手信必黎的地方。

我買左d明信片,VND$5,000一張,
設計仲好靚添。
呢度有位比人坐,有筆提供,
即寫即寄好方便。

郵票控真係要呢黎呢度買郵票,VND$90,000,
D郵票放哂係度任你揀,包裝得又好,
我買左個套同胡志明有關的郵票做紀念。

仲買左d越南斗笠嘅鎖匙扣,VND$10,000一個,
派街坊一流。

呢d木製的磁石貼都好靚呀。


買完野、寄完明信片,
欣賞下郵局入面的設計啦。

呢度刻左當時胡志明市的地圖。

係門口再影多張先。


西貢中央郵局隔一條馬路就係西貢聖母聖殿主教座堂
英文係Notre-Dame Cathedral Basilica of Saigon,
越文係Nhà thờ chính tòa Đức Bà Sài Gòn。
當時天色好暗,
所以張圖就較味精d。

西貢聖母聖殿主教座堂係胡志明市最大的教堂,
佢係1880年建成,
教堂前面有個聖母像。
原來教堂當時所用的物料全部都係由法國進口,
直到今天d紅磚都仍然冇褪色,
所以呢座教堂亦都叫做紅教堂。



之後我地就搭Grab返去酒店拎行李,再去舅父屋企。
舅父又買凍啡奶比我地飲,
我宣布呢個係全胡志明市最好飲的凍啡奶!
甜得黎,又有濃濃的咖啡味,
飲完仲可以加壺入面的茶落去飲添。

今日係端午節,
循例同親戚做個節食餐家常便飯,
然後我地就出發去機場啦。


親戚帶埋呢兩位小朋友送我出機場,
左面係我表弟&右面係我表妹個仔,
佢地係表舅甥的關係黎架。

之後我地就入去機場啦,
記得行李Check in之後,要睇實件行李過唔過到關呀!
有香港人冇睇就走左去,
然後件行李有違禁品,
搞到職員要開咪叫人名 (媽~好__呀!),

然後入閘後Security Check要除埋鞋架,
有香港腳的各位要注意番啦。

我地入到黎禁區就買下手信咁,
呢度全部都係洗美金,
而且價錢比出面貴D!

d免稅店都係一條直路睇哂。

鋪頭唔會好多,
建議大家係市區買手信啦。

最後係機場買左3件越南妹擺設,最右個個USD$2.5。


我地係搭7:05pm的國泰機,
非常準時起飛!
不過我地坐呢架係舊機,冇得USB差電:(

胡志明市的夜空好有都市感!

我揀左雞貝殼粉,
雞好食,個汁好正。

男友揀左個魚飯,
魚好食,但唔夠汁撈飯:(

國泰短途機唔少得有哈根大師雪糕食,
為呢3日嘅快閃胡志明市劃上完美的句號!

最後架機竟然早左10分鐘到香港,
而且個陣係夜晚11點,明明好多人等緊行李,
但我地等左5分鐘行李就出左啦!
OMG,我地究竟係咪搭緊因航!?




旅遊日期:2018年6月16日- 2018年6月18日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================







  • Share:

You Might Also Like

0 comments