冬日非自駕沖繩遊 Resort篇 (恩納,Kafuu Resort Fuchaku Condo Hotel)

By 曳豬到爆炸 - 5月 17, 2018

黎到沖繩咁陽光與海灘的地方,
緊係要住resort嘆下啦,
我地係Expedia book左17/1住Kafuu Resort Fuchaku Condo Hotel,
房型係Premium Suite in Condo Building,
(間resort有3個building,
分別係Hotel Building, Condominium Building同Annex Building,
我地唔理有咩功能上的分別,
剩係睇邊個的景觀最佳,
而Condo Building 係resort的中間,
望到的景係最開揚)
另外,會有Free Parking同埋Breakfast Buffet。
當時用左app book,有8折,最後價錢連稅係HKD$1,804.48。

我地頭3日都係住係那霸的DoubleTree by Hilton Hotel Naha
連結->冬日非自駕沖繩遊 酒店篇 (那霸,DoubleTree by Hilton Hotel Naha)
最後一晚就住係恩納呢個resort,
我地係那霸搭利木津巴士去恩納的Hotel Moon Beach度落,
連結->冬日非自駕沖繩遊 Day4a (首里城,那霸點去恩納?利木津巴士)

到左Hotel Moon Beach,就有車接我地去resort到。

非自駕的你地都唔洗擔心唔知點去間resort啦。

大約5分鐘的車程就去到resort啦!

Resort的大堂都充滿度假風。

酒店的走廊,令我諗起宿營的campsite。
一打開房門就有個玄關位,
可以比客人除鞋入內。
(酒店的staff都會除鞋先至入黎架)


入左屋內,右手面就係睡房的門口
門口放左部Panasonic 的加濕空氣清淨機,
都係第一次住酒店會有部空氣清新機!

張床好闊,係兩張床拍埋一齊。

足夠我地放哂D戰利品上床 haha。

睡房的對面的浴室。

浴室的左面係沖涼的位置,右面係廁所。

日用品一應俱全。

甚至連護膚套裝的sample都有,包括有卸妝油、洗面膏、爽膚水&保濕面霜,
唔洗擔心旅行會唔記得帶護膚品啦。

沖涼的位置好大呀!

有浴缸之餘,仲有企係度沖涼的位置。

浴缸的設計同平時打直的浴缸好唔同,
好似係專比兩個人同時係度浸浴。

另一邊就係廁所啦。

廁所後面整左個小屏風,有D燈光射出黎,好有格調。

呢個就係大廳啦!

不得不提,書枱上有部Panasonic 的離子蒸汽美容器,
未試過住酒店會有部蒸面機,
真係令我感到好驚喜!
另一邊係飯枱&Pantry。
有部NESCAFÉ Dolce Gusto的咖啡機同capsules。


有微波爐同雪櫃。
竟然有微波爐!

連洗衣機都有,因為呢棟Condo Building係for long stay的,
我地諗住玩下部洗衣機(但其實我地聽日就番香港),
可惜部洗衣機壞左,
酒店staff上黎試過都搞佢唔掂,
算我地唔好彩啦。

Pantry旁有個膠桶仔,
放左好多清潔用品,包括洗潔精、白潔布、洗衣粉等等,
真係非常貼心。

終於黎到房間的重頭戲,
露台….對住的沖繩海景!

雖然今日天氣唔係十分靚,
但個海都依然係咁藍咁綠。

露台的右面望出去的景色。

露台的左面望出去的景色,
雖然我地間房唔係完全置中,
但都係接近中間的位置。

露台有張枱,兩張櫈比我地坐係度嘆靚景。

真係好想每日起身都望住呢個藍綠的海。

就算坐係客廳的梳化都清楚見到出面綠油油的海 (真係好綠架!)

傍晚時分,呢度的景色都依然十分醉人。

第二朝起身的景色,
今日的天氣超級好呀。
---------------------------------------
除左無敵大海景之外,
呢間酒店特別之處係有好多儀器&用品供租用,
而且酒店staff仲會拎到上酒店房比你添!

呢本Support Item就係本catalog啦。
有唔同的分類,包括有Living, Sleep, Bath, Kitchen, Beauty & health, Baby & priority, Outdoor living, Toys, 同埋 Selection items。
等我係咁咦影幾頁比大家睇下有咩借啦!
呢頁係Living,
有charger、加濕器、除濕器、空氣清新機,
連款式都有得揀。
呢頁係Bath,係要收費的,
有沖涼的浴鹽、Aromatherapy的淋浴set。
呢頁係Kitchen,
有電飯煲、焗爐。
電飯煲竟然都有3款揀!
呢頁係Beauty & health,
有按摩器、健身器材、瑜伽用品。

呢幾頁係Toys,
有PS3,Wii,棋、層層疊、啤牌、Uno、圖畫書。

等我同大家分享下我地借左D乜啦!
蒸氣眼罩,
有D蒸氣噴出黎蒸你對眼。
Wii,Staff比左兩隻Game我地玩,
一隻係星之卡比,另一隻係沙錘打拍子的game 《Samba de Amigo》。
大概係咁玩嘅
腳部按摩器
擦鞋套裝,包括有鞋油、鞋刷、鞋布。
唔覺唔覺我地都借左4樣野,
用完放番係房,
Staff執房的時候就會收番架啦。
--------------------------------------

酒店附近都有唔少好西食,
我地食左元祖海葡萄同埋琉球の牛。連結->冬日非自駕沖繩遊 Day4b (恩納必食餐廳,海葡萄蓋飯,琉球之牛)

我地日頭唔記得左幫resort影相,
反而夜晚番酒店的時候有影到。
食完晚飯行番resort其實都幾有feel架。
終於行到番黎啦。
---------------------------------------
Resort係包埋早餐的,
有西式自助早餐同日式自助早餐揀,
兩間餐廳都係唔同的building。
呢張早餐券都幾貼心,
如果你趕唔切食早餐,
仲可以係下午3點前,用呢張券係指定3間餐廳當2,000円用,
岩哂旅行唔願早起身的人。
但我今日就check out啦,
我地就揀左去Annex Building食日式自助早餐!

其實我地接近10點先去到餐廳,
所以D食物選擇得番唔多,
事關我地都用左大約10分鐘搵間餐廳,
原來間餐廳係格離building的頂樓。
D野食果然都係日式架
溫泉蛋都有
我地揀日式早餐,除左因為西式早餐食得太多之外,
仲因為呢度有牛肉壽喜燒火鍋
每個座位都有個細細的爐。
而且仲望住個無敵大海景食早餐添!
以前我覺得lunch打邊爐都幾瘋狂,
而家早餐打邊爐真係諗都未諗過!
食D甜點為呢個美味的早餐劃上完美的句號啦!

總括黎講,
呢個Resort除左可以飽覽到沖繩靚靚的大海之外,
而且有好多驚喜,包括大量物品比你借、一應俱全的酒店用品、牛肉火鍋早餐等等!
另外,非自駕的你地黎呢間酒店都好方便,
有巴士由機場黎到恩納,再由Resort的專車接送。
好推介有D Budget的你地黎呢間Resort嘆下。


旅遊日期:2017年1月14日至1月18日


***************************************************************************
覺得呢篇blog幫到你,記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
***************************************************************************


其他文章:

  • Share:

You Might Also Like

0 comments