快閃胡志明市 住宿篇 (Athena Hotel,套房都只係幾百蚊)

By 曳豬到爆炸 - 9月 19, 2020


我地今次快閃三日兩夜胡志明市係為左探親戚,
順便周圍行下胡志明市
所以我地就揀左間位於市中心&親戚屋企的中間點的酒店啦。



最後我地揀左呢間四星級嘅Athena Hotel
上一篇blog介紹嘅粉紅教堂&西貢中央郵局大約要15分鐘車程。
唔好比門口d樓梯嚇親,
一落車就有職員幫你搬行李上去架啦。
地址:280 Tô Hiến Thành, Phường 15, Quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh

我地係Expedia度book,
入住的日期係16/6-18/6,
我地今次住豪d揀左套房,房型係Executive Suite,
價錢扣埋優惠碼連稅係HK$1455.49 兩晚,即係HK$727.75 一晚。

酒店大堂好大,好多位置比人執行李。
櫃檯位置 
(當時手震,影到濛濛地添)


我地住806號房。


呢度係梳妝台、茶几、雪櫃的組合。


好大嘅客廳呀。


我最鍾意呢度係用括形的落地大玻璃。


窗外飽覽胡志明市嘅城市景。


另一面就係睡房啦。

張床都幾大張。


張床對住部電視機,
仲有個行李架添。

間房好大、好舒適呀。



浴室嘅浴缸位置係用透明玻璃,
可以係睡床上睇到沖涼嘅情況。


浴室有全身鏡。


浴室咁大,可惜只有一個鋅盤,
隔離係馬桶嘅位置。


淋浴的位置,
仲備有按摩功能的噴水效果添!加分!



Room service嘅menu,
如果有多d越南菜就更加好啦。

酒店樓下都好多商鋪,幾熱鬧。
我地呢個trip都係call Grab出入,所以都無行過附近有咩鋪頭。

總括黎講,
7百幾蚊一晚住到呢間咁大嘅套房係幾抵住!
如果唔嫌呢到同市中心有少少距離嘅朋友,
都好推介大家黎住。



旅遊日期:2018年6月16日- 2018年6月18日








=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

《快閃胡志明市》








  • Share:

You Might Also Like

0 comments