快閃胡志明市 Day2 (頭頓市即日來回,越南都有個耶穌像?胡志明市最出名法包、最高分越南菜推介!)

By 曳豬到爆炸 - 8月 28, 2020

 
~今日的行程~ 
6月17日:Vung Tau Back Beach 頭頓後灘 -> 頭頓耶穌像 -> 午:Tu Viện Phước Hải 佛寺 (齋檬粉) -> 牛奶製品市場 -> 下午茶:Bánh Mì Huynh Hoa (越南法包) -> 下午茶:Phúc Long Coffee & Tea (越南咖啡) -> Ho Chi Minh City Hall 胡志明市市政廳 -> Saigon Opera House 胡志明市大劇院 -> Vincom Center -> 晚:Home Finest (越南菜)


今日姨媽book左車去頭頓市Bãi Sau Vũng Tàu
成班親戚朋友一齊去頭頓市的海灘玩!
為左避免塞車,
天都未光曬,我地5點半就出發了!
兩日都冇點訓過呀,
我地一上車就訓死左。

坐左大約兩個鐘車終於到左頭頓後灘Vung Tau Back Beach啦,
個沙灘勁長,全長15km,
一望冇際。


係香港,我地去沙灘通常都會鋪沙灘墊曬太陽,
而係越南,沙灘外圍都係一排排太陽傘、沙灘椅,
越南人都會租沙灘椅係度唱下k、食下野,
不時都聽到人地「美妙」嘅歌聲!
沙灘上面係冇人用沙灘席架。

琴日我地介紹左越式火鍋的食法,
我地今日黎頭頓後灘都食越式火鍋,哈哈!
(大家係咪冇諗過黎沙灘打邊爐)

親戚比左張越南彩票比我睇,VND$10000一張。

食完野坐左陣之後,
我地就行下個頭頓後灘啦。

我孭左琴日係機場買個本雜誌嘅贈品,
都幾襯我今日個outfit!


唔少得黎張合照啦。


呢度d沙都幾白。

左手面呢棟係廁所/沖涼/更衣室。

係要比VND$2000先可以去架,
我雖然無落水,
但都比左VND$2000入去廁所,
入面的衛生情況還好。

呢度的海灘真係超級長呀。



玩到咁上下,我地就坐旅遊巴走啦,
仲去左頭頓後灘附近嘅一個景點 - 頭頓耶穌像 Tượng Chúa Kitô Vua。
除左巴西的里約熱耐盧,
原來越南都有個耶穌像架!

呢座耶穌山望都見到要行好耐先上到,
我地當時真係攰到喊,
所以就係下面影下相就算啦。

頭頓耶穌像係越南天主教會係1974年建造的,
耶穌像高36米,展開的雙臂長18.3米,
係全亞洲最大的基督教雕像。

其實真係好想上去近距離影下個耶穌像,
但我只想快d上車訓教。

咁岩呢度可以望返頭頓後灘對出的大海。

係呢度望返個海又幾靚喎。

影完相我地就搭旅遊巴返去胡志明市啦。




離開左頭頓市,
姨媽就叫司機車我地去一間佛寺 - Tu Viện Phước Hải
因為佢係呢度添過香油錢,
所以就帶我地黎呢度食免費齋啦。
地址:Quốc Lộ 51, Xã Phước Thái,  Long Thành, Đồng Nai

方丈份人好小器架。

我地真係黎呢度齋食野,無拜過神,
除左齋菜飯,
我就拎左呢個齋檬粉。
檬粉,姐係越南米粉 Bún。


呢度仲有d調味粉呀、腐乳賣,
全部都係齋黎架。

我就買左呢支奶茶
個底有一條條的涼粉,好好飲!
買完野,我地又上車啦。




之後去左個牛奶製品的市場買野,
其實除左奶製品,
生果零食個d都有得賣。

都好岩我地買返d手信返香港呀。

買左d零食返香港派街坊,
有牛奶糖、椰子糖、雜莓糖,
仲買左杯奶飲,越南d奶好甜,唔怪之得沖得d咖啡咁甜啦。

仲買左d紅毛丹添,
馬爾代夫的紅毛丹靚好多呀。

天呀,我地終於返去酒店啦!
我地返左酒店沖個涼 (越南熱到一日起碼都要沖兩次涼),
休息左一陣,又出去食野啦。




我地兩個終於有二人世界啦,
我地搭Grab去食成個胡志明市排名最高的越南法包Bánh mì,
呢間店叫做Bánh Mì Huynh Hoa
好多人慕名而來排隊買越式法包食!
地址:26 Lê Thị Riêng, P. Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

睇住店員加左好多材料係個包到,
見到好多款扎肉,好似好好食咁呀。

呢個越南法包VND$40,000一個。

個法包外皮好鬆脆、好易咬,咬落去又帶點煙韌,
(香港連鎖麵包舖買嘅法包都好硬、好難咬)
D料都係扎肉、青瓜、香菜為主,
最正就係d醬 (諗起都好想食呀),
但有個位有勁多辣椒籽,
真係辣到成個口腔慢慢辣到那,
然後就辣到標眼水,正宗的辣到喊!

食完個法包,辣到連淚水都湧哂出黎,
於是我地就搵野飲。
其實西貢都開左好多間台式飲品,
但我地黎越南就緊係瘋狂飲越南咖啡啦!

我特登揀間用越文字的鋪頭名黎試下,
感覺應該地道d,
於是就去左呢間越南嘅連鎖咖啡店Phúc Long Coffee & Tea

一杯凍黑啡Black Coffee,VND$30,000,
 一杯凍啡奶Rich Milk Coffee,VND$30,000。
黑啡就無乜特別啦,
凍啡奶冇琴日係親戚屋企飲個杯咁濃咖啡味,
但奶味&甜味都十足。
太細杯,好快就飲完啦。
當時係6月,
呢間咖啡店竟然有月餅賣。


飲完咖啡就諗住行去胡志明市市政廳
經過見到呢間Starbucks的裝修都幾唔Starbucks下,
唔係用綠色做主調,
遠睇似係間賣衫嘅鋪頭。


終於行到黎胡志明市市政廳,又叫做胡志明市人民委員會大廳
英文係Ho Chi Minh City Hall,越文係Trụ sở Ủy ban nhân dân Thành phố Hồ Chí Minh,
佢係1908年落成的,充滿法式風格的建築物。
夜晚呢棟野開哂燈真係好靚。


市政廳門口有好多警察巡邏,
而且呢個市政廳係唔會對外開放,
所以只可以係門口留倩影。

當時見到呢個Poster有胡志明先生的樣,
Poster隻色又幾靚
於是就無理上面寫咩字就影左張相。

原文:
NGƯỜI NGƯỜI THI ĐUA
NGÀNH NGÀNH THI ĐUA
TẤT CẢ VÌ MỤC TIÊU 
DÂN GIÀU, NƯỚC MẠNH
DÂN CHỦ, CÔNG BẰNG, VĂN MINH

Google Translate的英文:(內容都係勉勵國家要努力富強的標語)
RACING PEOPLE
RACING INDUSTRY
ALL FOR GOALS
RICH PEOPLE, STRONG WATER
DEMOCRACY, JUSTICE, CIVILIZATION

之後我地又黎到胡志明市大劇院
英文係Saigon Opera House,亦叫做Municipal Theatre of Ho Chi Minh City,
越文係Nhà hát Thành phố Hồ Chí Minh,
又係一個影夜景都好靚的建築物。
呢個大劇院係1900年落成,又係充滿法式的風格。



之後開始越落越勁雨,
我地又未肚餓食晚餐,
於是去左Vincom Center行下街,
入面都係d香港都有公廁名店,
最後見到間好美式賣衫的鋪頭叫Old Navy就有收穫,
原來間野係屬於係Gap嘅。



之後我地就搭Grab去左Home Finest食野,
佢係TripAdvisor 胡志明市越南菜入面最高分個間餐廳。
地址:252 Điện Biên Phủ, Phường 7, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh

呢度d戶外位都好有feel,
可惜今晚落雨。

間野好高級咁,
竟然有個蓮花池。

我地上左樓上個層,
有live band拉大提琴,
好有feel。


首先黎左碟蟹鉗春卷,
Southern deep-fried pork spring rolls (唔知點解個名無蟹),VND$150,000,
我地差唔多食完,
侍應先話上錯菜 (我地先至驚覺我地無嗌過春卷lol),
侍應問我地仲食唔食本身碟野,
我地今晚唔係好肚餓,所以話不了,
點知之後侍應又話佢覺得份量唔多,我地可以食到嘅,而且碟野整左啦,
咁我地仲有得say no咩?

我叫左杯Saigon at Night,VND$175,000,
竟然係冰震cocktail。
係越南飲啤酒都會加冰,估唔到呢個cocktail入面無冰,
佢甜甜地都幾好飲。

男友叫左杯Saigon Sidewalk,VND$175,000,
呢杯酒味濃烈d。

呢度的侍應嘅服務態度都好好,
食完每道菜都會問你覺得點呀,
想上下一道菜未呀?

之後黎左我地本身叫嘅越南煎餅,Southern rice pancake served with aromatic salad,VND$175,000,
個pancake 一黎到就好香!
越南煎餅嘅越文叫做Bánh xèo。

侍應會戴手套示範一次佢點樣用生菜包個煎餅黎食,
不外乎都係大生菜+細生菜+香料菜+煎餅夾埋一齊,
卷完再點魚露黎食。

之後黎左黃金炸軟殻蟹,Deep-fried soft shell crab with salted egg yolk,VND$350,000,
呢碟係全晚最正的一碟!
(而家打緊都好想食)
個軟殻蟹外脆內軟,入面好多汁,
再配埋面頭的鹹蛋黃醬,係好好好好味!

最後黎左Charcoal-roasted pork tenderloin with cinnamon,VND$275,000,
d炭燒豬柳好乾,好普通。

食到飽飽就叫d野飲,
男友叫左杯White coffee,VND$55,000,
冇我地之前飲的啡奶咁好飲。

我叫左杯Vietnamese Lotus Tea,VND$55,000,
隻味幾清都幾特別,但唔值咁貴。

食完最後侍應就邀請我地填問卷,
又比張卡片我地,話下次黎食book定位,會有隱藏set menu食,
仲唔收我地上錯左個碟春卷嘅錢,
而且叫我地要記得係TripAdvisor 比5星。
我終於明白點解會咁高分啦間野!!
不過環境服務係值嘅,
食物就唔係碟碟都咁好食啦。
Btw,餐廳會額外收5%嘅服務費&10%嘅稅。

之後我地就搭Grab返酒店休息,
Chur爆嘅一日就完結啦。


旅遊日期:2018年6月16日- 2018年6月18日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================



  • Share:

You Might Also Like

0 comments