冬日非自駕沖繩遊 Day2a (Local Tour,古宇利島,屋我地大橋,備瀨福木林道)

By 曳豬到爆炸 - 5月 15, 2018


非自駕又想去D交通唔方便的景點,
最好就參加Local Tour 啦!
我地旅行前係Klook book左Hip Hop Bus觀光巴士一日遊(路線A)
當時我地搵盡所有優惠code,最後$711.1 兩個人。
Hip Hop Bus仲有唔同的路線選擇可以睇
https://www.klook.com/zh-TW/activity/828-hip-hop-bus-okinawa?aid=6ed3e56f7c8d6767&af_wid=78

我地當時的行程係:
  • 8:00 AM – 9:00 AM 那霸市出發
  • 古宇利島
  • 屋我地(WARUMI)大橋(從車欣賞)
  • 備瀨福木林道
  • 海洋博公園沖縄美麗海水族館
  • 御菓子御殿(恩納店)
  • 萬座毛
  • 6:00 PM – 7:00 PM 抵達那霸市

我地揀呢條路線的原因係想去古宇利島、萬座毛&水族館!
而且我地住間酒店(DoubleTree by Hilton Hotel Naha 希爾頓逸林酒店)係其中一個等候接載地點,非常方便呀!

我地搭車的時間係8:15am,
我地係酒店食完早餐,
就早D係酒店門口等車啦,
因為張使用憑證寫住要提前10分鐘等候 (日本人係非常準時架)

我地架觀光車!(係tour途中先記得影)

觀光車去左幾間酒店載客,
大約9點鐘正式起行!早上的陽光好明媚呀!

導遊係一個日本的女士,
佢會用英文同我地溝通,
佢英文都聽得明白 唔會太勁日文口音。

每人會有部機仔,
部機剩係係車上用,
用黎講解車外的景色。
估唔佢會放哂中國同台灣兩支國旗,
真係好貼心,
但佢地都係3號lol,
好可惜無廣東話 :(

天空同個海 幾乎一樣色 好靚呀
9:30am. 我地第一個落車的站 並唔係古宇利島,
而係比我地去下廁所,有間賣下手信的便利店。
係度逗留一陣好快就上車,出發去古宇利島,

就算天咁多雲 海水都仲係好碧綠

我地係車上一見到個海就係咁影相,
事關個海淺淺藍藍的色 太靚啦!

10:30am我地到達第二個落車的站 古宇利島
佢位於沖繩本島北部,屋我地島以北,
呢個站有個小型的市集,
但我地落車 就行左去海邊影相 XD!

呢度似係比小遊艇停泊的碼頭

影完相我地就行下市集,
市集賣好多新鮮的菜&手信精品。

可惜我對呢度的野都無乜興趣

吸引我眼球係呢度的名信片!
好多古宇利島的相都影得好靚!
買左6張名信片,每張150円。

11:00am黎到屋我地大橋
佢係位於名護市,連結奧武島及屋我地島的一坐橋,
我立即興奮地走近大橋影相!
終於黎到屋我地大橋
天氣時陰時晴,總算捕捉到有陽光的一刻。

仲好曬添。
男友影的時候,天氣又有少少變化!

影完相,我地行番上去觀光車啦,
大家睇下沿路D沙係幾咁乾淨,
完全見唔到有垃圾!
屋我地大橋上的景色,望番我地頭先影相的位置。

天空突然滿布烏雲,
但係海水依然好似翡翠般咁綠、咁靚。

之後下一站就係去備瀨福木林道
林道位於一個沿海的村落,
呢條村落種左幾千棵至今已經三百幾歲的樹。
我地一落車就有導遊沿路講解林道特別的樹木,例如夫妻樹。
但係條林道都幾窄,
一團幾十個人,
完全影唔到D樹,
而且好難影到D樹特別之處,所以我地係齋睇無影相 XD

然後有半個鐘的自由活動時間,
(但要預留10-15分鐘行番去觀光車,事實得15分鐘自由活動)
我地對呢個林道無咩興趣,
所以我地就行去海邊睇下海(真係百看不厭!)

行左3分鐘就黎到海邊

呢度有個碼頭仔。

碼頭上面非常大風,好難影到張正常pose的相。

大風到企都企唔穩咁濟呀。


我地離開的時候,個太陽又猛烈番。

我地回程的路中,
有戶人家種左好多花,
非常靚。

忍唔住停低影張相。

我地臨上車離開前,見到呢度有個資訊板,
其實係車上導遊都有比備瀨福木林道的leaflet我地架。

備瀨福木林道 唔同景點的位置圖。
然後我地就去下一個景點沖縄美麗海水族館
我地下一篇blog繼續遊Local Tour!

旅遊日期:2017年1月14日至1月18日

***************************************************************************
覺得呢篇blog幫到你,記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
***************************************************************************

其他文章:
冬日非自駕沖繩遊 酒店篇 (那霸,DoubleTree by Hilton Hotel Naha)
冬日非自駕沖繩遊 Resort篇 (恩納,Kafuu Resort Fuchaku Condo Hotel)
冬日非自駕沖繩遊 Day1a (內附5日行程,港龍)
冬日非自駕沖繩遊 Day1b (屋台村,Naha Main Place,第1日就唔見野?)
冬日非自駕沖繩遊 Day2a (Local Tour,古宇利島,屋我地大橋,備瀨福木林道)
冬日非自駕沖繩遊 Day2b (Local Tour,美麗海水族館,御菓子御殿)
冬日非自駕沖繩遊 Day2c (Local Tour,萬座毛,掛上英殖香港旗的餐廳?)
冬日非自駕沖繩遊 Day3a (浮潛, 慶良間諸島)
冬日非自駕沖繩遊 Day3b (第一牧志公設市場,國際通,沖繩料理)
冬日非自駕沖繩遊 Day4a (首里城,那霸去恩納,利木津巴士)
冬日非自駕沖繩遊 Day4b (恩納必食餐廳,海葡萄蓋飯,琉球之牛)
冬日非自駕沖繩遊 Day5 (那霸機場有咩好買?)
冬日非自駕沖繩遊 買左咩手信?

  • Share:

You Might Also Like

0 comments