去墨爾本玩 Day4 (South Melbourne Market食鮮甜生蠔,人氣cafe Hardware Société)

By 曳豬到爆炸 - 2月 27, 2021


~今日的行程~
10月17日:早午餐:The Hardware Société -> South Melbourne Market -> 小西貢 Victoria Street

Day 2 & Day 3 都好chur join左兩日day tour (大洋路睇12門徒石 & Philip Island睇企鵝歸巢),
所以我地今日都無編到d咩行程呀!

係酒店樓下有間手信店,
我地就行下睇下有咩買啦。


最後買左6張明信片,總共AUD$3,
我覺得比Day2係Apollo Bay買的大洋路postcard正好多呀。


我地搭Tram 19/57/59黎到墨爾本的人氣Cafe - The Hardware Societe 食brekkie,
(brekkie係澳洲人叫breakfast的口語黎架)
可以見到間餐廳係坐滿人架!
地址:123 Hardware Street, CBD, Melbourne

除左係墨爾本之外,
原來係巴黎都有分店。


我叫左杯Cappuccino,AUD$4。


男友叫左杯Iced Latte,AUD$4.5。

Boudin Blanc + 加左 poached eggs 溫泉蛋,AUD$25 + AUD$3,
Boudin Blanc係法國的一種腸黎架,
呢碟野嘅配料有蘑菇、煙肉粒、迷迭香、麵包。



Lobster Benedict,AUD$26,
有龍蝦肉嘅班尼迪蛋!
 





見到有間H&M開係棟歷史愈久的建築物入面。

原來呢棟野係General Post Office, Melbourne
係1837年就建成架啦,
係2001年呢棟郵政局就暫停營業,政府就租左出去做購物中心啦。





之後我地就搭Tram 96去South Melbourne Market
大家可以上佢個官網睇佢地的開放時間,
佢地星期一、二、四都係休息架。
地址:322-326 Coventry St, South Melbourne VIC 3205

我地黎呢個"街市"做咩呢?
就係黎呢度食海鮮啦!

除左濕貨之外,
呢度都有乾貨行、有d店可以行下架。



唔講咁多,我地睇下食乜先,
眼見好多人都會食龍蝦同生蠔!

我地懶得剝殼,所以只係食生蠔就夠啦!


我地首先買左一打來自South Australia南澳洲的Smoky Bay Oysters,AUD$20,
味道好清甜,帶點海水的咸味,
食完真係顛覆我對生蠔的印象,
原來係可以咁好食!

食食下生蠔發現,係我地隔離食緊龍蝦嘅情侶係Day2大洋路trip的團友!
係來自新加坡的情侶,
我地咁橋竟然咁都再次遇到對方,
我地互相點點頭,say個hi,就繼續專心享受美食啦!

每人食左半打生蠔都唔夠喉,
之後我地就試下一打來自South Australia南澳洲的Coffin Bay Oysters,AUD$18,
清甜度同Smoky Bay Oysters差唔多,但就比Smoky Bay Oysters細隻d,
所以我會鍾意Smoky Bay Oysters多d!

每人食左一打高質新鮮生蠔真係好滿足!
大家就算麻麻地食生蠔,都一定要黎試下,
信我!食一隻就會愛上呢度的生蠔!

離開South Melbourne Market後見到呢間Passionfoods Eco-Living Store就行下啦。
地址:219 Ferrars St, South Melbourne VIC 3205

最後買左支Emma & Tom's的Pressed Cloudy Apple,
旅行都好少食生果&菜,
唯有飲下呢d蘋果汁,健康d啦。

行行下見到藍色牆就影返張相先。





之後我地就去左Day1提及過住係Richmond的表弟屋企,
見到香港幾乎拆哂的鞦韆,仲要無人玩緊,
就即時同表弟上去玩啦。


我地又去左Coles買左零食手信。
Cadbury吉百利的Cherry Ripe,AUD$2.3,好鍾意車厘子味要試下,
Milo美祿的Dipped Snake Bars,AUD$5,
David Beckham碧咸的Deodorant Spray止汗劑,AUD$4 一支,
Darrell Lea的Raspberry Choc,AUD$3,我覺得麻麻地,好硬唔好咬,
Coles的3 in 1 Sensitive Facial Cleansing Wipes,AUD$2,
Lindt瑞士蓮的Heavenly Crème Brulee Milk,AUD$3,法式燉蛋味朱古力,
Arnott's的Shapes,AUD$5,入面有15包3種味的餅乾,派手信一流,
Pods with Snickers同Pods with Twix (160g),AUD$4.25,
Pods with Mars (280g),AUD$5,黎澳洲一定要買Pods的朱古力夾心餅,Pods with Mars係三種味最好食,佢係咸味d!Twix係甜少少,Snickers就花生醬味!


男友有d傷風,就買左Nurofen的Cold and Flu傷風藥12粒,AUD$9。



Chemist Warehouse買左Lucas Papaw Ointment,AUD$6,
澳洲好出名的木瓜霜,佢可以治療輕微割傷、輕微燒傷、輕微燙傷、蚊咬、嬰兒尿布疹等。




之後佢就帶我地行下Richmond的越南街。


呢條Victoria Street有小西貢 Little Saigon或者小越南 Little Vietnam之稱,
係呢條街會發現好多越南餐廳/店舖,
我地Day7都會黎呢度食越南野架!



呢度五顏六色的屋令我諗起新加坡的Haji Lane布吉的Thalang Road呀。

呢棟建築物就係模仿越南胡志明市的濱城市場Chợ Bến Thành啦。



我地去左越南街的Woolworths買野,
買左Coles張圖入面嘅Doritos的Guacamole牛油果醬味同Salsa莎莎醬味,AUD$2.5,
我地買左d 咖啡膠囊,Map的Cappuccino Blend,AUD$5,
Gloria Jean's 的 Classic Hot Chocolate Drink,AUD$5,
Baileys的Coffee Pods,AUD$5,
仲有Kinder出奇蛋,AUD$4,係細個食個種,外面係朱古力,入面係玩具!



之後我地係親戚屋企食飯的相就無影到啦,係呢個trip唯一食左的中餐呀。



晚上返到Flinder Street
見到間Ben & Jerry's好興奮!就立即買雪糕食啦。

我揀左3隻味,AUD$10.3,
包括Chocolate Fudge Brownie、Gimme S'more、Coconut Seven Layer Bar,
佢地d味都好特別,入面加左好多材料。



臨返酒店醒起未買聽日早餐,
於是又去Coles買野啦,
買左Coles的Egg Mayo & Bacon三文治,AUD$6。

我地買左Impressed的Cold Pressed Juice 冷壓果汁,AUD$4 一支。

Day1買左Coles的5 Choc Cherry Slices覺得好正,
於是再番兜返一條,
然後再買埋Hedgehog Slice黎試下,
但始終都係5 Choc Cherry Slices正好多。

仲買左Coles的Australian Natural Spring Water,AUD$0.7一支。





旅遊日期:2018年10月14日- 2018年10月20日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================


  • Share:

You Might Also Like

0 comments