去布吉玩 之 #2 酒店篇 (Marina Express Aviator Phuket Airport,Call車app推薦)

By 曳豬到爆炸 - 5月 14, 2018

IMG_0103
我地呢幾日的行程:
Day 1: 香港機場->布吉機場->入住Marina Express Aviator Phuket Airport酒店

Day 2: 酒店Room service 早餐 ->Anantara Mai Khao Phuket Villas酒店check in ->JW Marriott Phuket Resort & Spa的Siam Deli食lunch->酒店hea全日->酒店的La Sala食dinner

Day 3: 酒店自助早餐 -> Flying Hanuman玩zipline -> Jungceylon的Le Siam食lunch-> Jungceylon shopping ->Jungceylon的Shawarma Express 食dinner->返酒店

Day 4: 酒店自助早餐 -> 舊城區 Thalang Road-> Tu Kab Khao 食lunch -> Central Festival Phuket shopping -> 芭東海灘 ->玩水上拖傘 -> Jungceylon shopping ->JW Marriott Phuket Resort & Spa的Ginja Taste食dinner

Day5: 酒店自助早餐 -> 酒店泳池&沙灘玩 ->酒店做Thai message ->Kin Dee食dinner

Day6: 酒店自助早餐 -> 布吉機場shopping ->香港機場
--------------------------------------
Screen Shot 2017-05-04 at 11.21.54 pm
前文講到我地由機場行去Marina Express Aviator Phuket Airport酒店。
請睇去布吉玩 之 #1(AirAsia,機場徒步行去酒店,兌錢,電話卡)

我建議大家如果拎好多野,拖住喼的話千其唔好徒步行去酒店啦。

呢間酒店我地係Expedia book (1/9-2/9 一晚),
我地用9折code後,
價錢只係$246.15 一晚! 抵到爛!
我地book的房型係Deluxe Room,
有免費mini bar & wifi!
呢個價錢仲有free mini bar真係好驚喜!
IMG_0106
酒店大堂。
酒店大堂無冷氣,但有把大風扇。
IMG_0105
大堂有電腦比旅客上下網。
IMG_0104
成間酒店都係用飛機黎做主題,
周圍都可以發現到飛機的圖案、裝飾。
IMG_0107
大堂樓底好高,好寬敞。
IMG_0103
酒店的門口。
IMG_0108
門口有個小型水池。
IMG_0102
酒店的電梯都好型格的設計
IMG_0100
走廊
IMG_0074
房門口格離就有個開放式衣櫃/茶几,
呢個設計都幾方便放野,掛衫。
IMG_0097
第2朝比我放滿哂野haha
IMG_0078
可以試下泰國的咖啡
IMG_0077
免費mini bar,免費黎講都唔錯!
IMG_0085
個紙包飲品係橙溝蘿蔔汁。
IMG_0072
開放式衣櫃的對面就係浴室
IMG_0073
沖涼位&馬桶
IMG_0071
床的前面有個梳化&書台。
1
張梳化都幾大張,幾好坐。
IMG_0070
床上掛左飛機的圖鑒。
飛機迷必住的酒店!
IMG_0075
間房仲有個小露台。
IMG_0081
朝早的景
IMG_0080
有D似香港新界的村屋
---------------------------
IMG_0084
第日朝早我地11點幾先起身,叫左room service做早餐。
價錢都係$150THB,around $35港紙,
另外比左$20THB tips。
都幾好食,無嗌錯!
--------------------------------------
1
2
然後我地就check out call車去Anantara Mai Khao Phuket Villas啦,
用左$500THB。
布吉無Uber,所以我地就用Grab呢個app,
用法都大同小異,
set 你個位置同埋你想去的地方,
->但用呢類call車app記得要有張打電話功能的sim卡
因為司機會打黎confirm位置。

->而且有時d司機英文好差,雞同鴨講咁,
大家可以叫本地人幫手用泰文講你的位置
本地人有時會托手踭,因為佢地以為要講英文,
只要你話 speak Thai,佢地就會好樂意幫手。

->此外,我建議比cash多過比卡
因為有次我揀左比卡,
落車的時候好混亂,
司機問我收錢 一時醒唔起個app我揀左比卡,
然後白白比左double車費個司機,
雖然之後向Grab投訴拎番D錢,但就麻煩D。

--------------------------------------
總括黎講,
Marina Express Aviator Phuket Airport 2百錢蚊一晚,
除番開一個人百幾蚊真係抵到無朋友!
想係機場附近搵酒店的話 呢間好推薦!

旅遊日期:2016年9月1日至9月6日

***************************************************************************
覺得呢篇blog幫到你,記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
***************************************************************************

  • Share:

You Might Also Like

0 comments