去東京玩 Day3 (在新宿御苑抓住櫻花的尾巴,澀谷,秋葉原超正吉列牛)

By 曳豬到爆炸 - 3月 22, 2020



~今日的行程~
4月14日:新宿御苑賞櫻 -> 澀谷 -> 午:つばめグリル (漢堡扒) -> 下午茶:Luke's Lobster (龍蝦包) -> 下午茶:世界で2番めにおいしいメロンパンアイス (雪糕菠蘿包) -> 秋葉原 -> 晚:牛かつ 壱弐参  (吉列牛)


我地去旅行之前睇左東京的櫻花開花情報,
2018年東京櫻花的花期比以往早,
當時新宿御苑的開花日係3月22日、五分開係3月26日、滿開係3月27日、櫻吹雪係3月30日、葉櫻係4月4日,
我地以為4月4日之後應該都無櫻花睇啦,
而我地成4月12日先到東京,
所以以為今次東京之旅應該會睇唔到櫻花,
於是放棄編排睇櫻花的行程。
點知我地係Day1 &2 係街都遇到一兩棵櫻花樹,
而且係Instagram又見到有人係東京影櫻花,
於是Day3我地就決定去新宿御苑撞下彩啦!


我地搭地鐵到新宿三丁目站,
行5分鐘就黎到新宿御苑新宿門呢個入口啦。
入去新宿御苑要比入場費架,
當時的入場費係200円一個人。
(原來而家2020年已經加價到500円一個人啦!)
門口見到呢棵咁靚的花,
心諗就算睇唔到櫻花,
都可以影下其他靚花喎。

呢個資料版列左18種新宿御苑的花,
如果號碼上面係櫻花狀的logo,佢就係櫻花黎架啦,
另外,d花係根據佢地盛開的先後次序排列架,
1號最早盛開,18號最遲盛開。
就咁睇,當時10號至16號的花係盛開緊,
而11號至14號&16號,呢5種花都係櫻花黎架。
而呢張新宿御苑的地圖就list左呢18種花分布係咩位置,
我地要去11號至14號櫻花的位置呀!
呢棵應該就係9號櫻花啦,
呢種櫻花係淺粉紅色,中間帶點白色。
見到呢種好似玫瑰的baby pink的花好靚呀。
呢種應該係16號櫻花,
係白色的櫻花,花蕊係桃紅色的。
好鍾意呢種櫻花的顏色外淺內深,
配埋佢側邊的綠葉,
真係好靚呀。
求其係地下執左朵櫻花插係耳仔度影相 lol。
黎一張近鏡少少的櫻花圖啦。
Blog的相我一向都懶得整色整水,
等我執一張比大家睇下啦。
Set腳架同男友影番張合照先。
一整棵櫻花的樣貌。
影到咁上下都攰啦,
我地搵個位坐低野餐先,
買左罐桃味飲品,130円,
隻色好襯d櫻花呀。

黎新宿御苑之前,
我地經過呢間追分だんご本舗
然後買左d日式糰子賞櫻食。
地址:東京都新宿區新宿3-1-22


我地就係新宿御苑度食日式糰子啦。
我地買左四款唔同的糰子,
佢地都係用糯米整成的小丸子黎架。
最左面個條糰子的面頭鋪左豆沙蓉。
隔離紅白綠三隻色的係花見糰子,正正適合我地而家觀賞櫻花的時候食架!
再隔離係卷左紫菜的醬油糰子,又甜又咸咁,好好味呀。
最後係鋪左d白色豆沙蓉的糰子。
4條總共係688円。
食完日式菓子,我地就搵到應該係13號的櫻花啦。
呢款的櫻花係粉紅色的。
呢個時候突然好大風,
d櫻花散落一地,
係櫻吹雪的美景呀。

又比我地遇到16號的櫻花,
我正式宣布佢係我覺得最靚的櫻花!
湖邊景+櫻花,真係好靚呀。
呢棵櫻花樹好矮呀。
影埋呢張櫻花相,我地就閃啦。

=========================

之後我地就去左澀谷
去左地鐵站連住的Mark City商場搵野食,
Mark City的四樓有間好出名抵食的壽司店 - 梅丘寿司の美登利
但係超多人等位!!!
我地係門口部機拎左157號飛,當時只係叫到87號!
由於我地好肚餓,所以果斷放棄食美登利
最後發現呢個決定係正確的,
因為我地食完野都只係叫到120號炸。

最後我地就揀左間日式西餐 - つばめグリル (Tsubame Grill)
地址:東京都渋谷区道玄坂1-12-3 渋谷マークシティ レストランアベニュー 4F

日式餐廳都係興一坐低就比杯凍水你飲。
男友叫左支可樂,400円。
蒜蓉包多士,370円一碟。
我叫左和風漢堡扒,1380円。

男友叫左呢間店最出名的菜式 - つばめ漢堡扒,1320円,
つばめ係店名黎架,
個漢堡扒係用個錫紙包住架,好搞笑,
仲有舊薯仔係錫紙隔離架。
打開左係咁嘅樣,
比我碟和風漢堡扒頹喎。

男友嘗試用叉吉開個錫紙!
連稅總共食左4147円。

澀谷好出名的全向十字路口,
Mark City商場可以離遠睇得好清楚人潮係四面八方過馬路的情況呀!

我地緊係要落去行下呢條咁出名的全向十字路口啦。

澀谷的街頭遇到好多免費派野飲的promo呀,
行左一陣澀谷109 & 百貨公司,
就拎左支Wonda的奶茶&Monster的能量飲品啦。

行行下仲比我地遇到真人版Mario Kart添,
d人全部都著住卡通服飾係馬路揸卡丁車,
如果你有興趣玩可以上去Street Kart的官網睇下,
但由於佢地俾任天堂告,所以佢地而家已經無Mario角色的服飾提供架啦。


之後我地特登黎到Luke's Lobster食龍蝦多士,
佢係一間來自美國紐約的小食店,
我地之前係大阪都食過一次,覺得好正,
所以今次黎東京都要返尋味呀。
地址:東京都 渋谷区 神南 1-15-5 1F

超多龍蝦肉,好正呀。

之後我就去左呢間世界で2番めにおいしいメロンパンアイス
中文意思係世界第二好食嘅即叫即焗雪糕菠蘿包,
地址:東京都渋谷区神南1-15-9 岩瀬ビル
熱辣辣岩岩焗完的菠蘿包中間夾住冰凍的雪糕,真係好夾呀。

=========================

我地番酒店休息一陣,
夜晚就去左秋葉原食吉列牛。
可能我地對秋葉原的興趣不大,
所以一張秋葉原的相都無影到。
秋葉原除左有電腦產品賣之外,
仲有好多女僕Cafe添。

Photo from Google Map
我地就黎左朋友介紹嘅呢間牛かつ 壱弐参食吉列牛,
當日係星期六晚,我地8點開始排隊,
排左一個鐘多d先入到去,
餓扁我地啦!
地址:東京都 千代田区 外神田 3-8-17 渡辺ビル B1F

我叫左杯Highball (Whisky + Soda),300円。
男友叫左杯啤酒,500円。
吉列牛有3種肉的份量選擇,分別係single、double、triple size,
仲可以揀有山藥蓉定係無山藥蓉,
山藥蓉係加落白飯度食,
而白飯係任添架。
我地最後係揀左double size&無山藥蓉,2100円。
除左有外脆內生的吉列牛外,
有椰菜絲、一球薯仔沙律、一 pat Wasabi、麵豉湯、白飯、醬汁。
旁邊仲有鹽可以加添。

d 吉列牛放係鐵板上面,燒一陣熟熟地就足夠啦,
塊吉列牛入口有少少溶化的感覺,好正!!
我地試過將塊吉列牛加鹽係好好食,
加醬油碟中間黃色的醬汁又係好好食,
加醬油碟最右個格豉油&Wasabi都係好食的。

間店好細,座位唔多,
唔怪得之要排成個鐘啦,
不過係值得嘅!!
以上所有價錢都已經連稅,
一d都唔貴呀。



旅遊日期:2018年4月12日- 2018年4月17日







=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments