去東京玩 Day2 (築地食大和壽司,六本木睇東京鐵塔,Red Rock,Gram Pancake)

By 曳豬到爆炸 - 2月 08, 2020



~今日的行程~
4月13日:築地 -> 早:大和壽司 -> 場外市場 -> 午:Red Rock -> 原宿竹下通 -> 下午茶:Gram Cafe & Pancakes -> 表參道 -> 六本木新城展望台睇東京鐵塔 -> 晚:伊吹 (壽喜燒)

上一篇blog提過我地買左Skyliner來回飛+72小時地鐵飛的套票,
今日我地就用72小時地鐵飛瘋狂搭地鐵啦。


我地今日晨咁早就起身,
6:55am就黎到築地市場啦,
當時係2018年4月11號,
個陣築地市場都仲未搬去豐洲市場架。

築地市場其實分為場內市場同埋場外市場
場內市場其實係 2018年10月6號關閉,
然後搬左去台場東北邊的豐洲市場,
場外市場就唔會關閉,仍然保留係築地市場架。
我地咁早黎到築地就係為左食場內市場的壽司店,
最出名的壽司店係壽司大,其次就係大和
由於壽司大同想像一樣,超級爆多人排隊,
於是我地就果斷放棄壽司大
排第二出名的大和啦。

大和只收現金,唔收卡,
大家要注意啊。
我地由7:00am開始排大和
排左半個鐘就有得入座啦,
比想像中快呀。
入座之後,
侍應就會比塊毛巾你清潔雙手,
好衛生呀。
大和係食Omakase,即係廚師發辦,
所以唔洗睇menu點餐,
廚師比咩你就食咩。
就先就黎左玉子燒、海膽軍艦、吞拿魚卷,
個海膽唔苦,仲幾甜添。
然後就有吞拿魚腩壽司、仲有白色唔知咩魚壽司。
然後侍應就送上碗麵豉湯,
入面有蜆架。
然係就有超正的鰻魚壽司,入口即溶的感覺,
左面白色又係唔知咩魚壽司。
呢餐壽司係大滿足,連稅係3780円一個人。

食完野我地就周圍行下,
呢座係築地本願寺
係參考左古印度style的佛寺黎架。

當時正值春天,
d花開得好靚呀。
見到咁靚的花,
心情都好d呀。
影完佛寺,
我地就去築地場外市場繼續食野。
場外市場會保留番係築地
大家都仲可以黎呢度行下架。
築地時不時都見到呢種運貨車左穿右插,
呢度竟然放左一架比人影相。
行行下見到有檔賣切好的生果,
見到粉紅色的士多啤梨,
少女心出哂黎,
忍唔住買番支黎打卡。
普通士多啤梨只係500円4粒,
粉紅色的士多啤梨竟然要1000円3粒,
成HK$24一粒,為左打卡完全無理幾錢,
不過d士多啤梨係清甜,幾好食嘅。
場外市場好多食店、好多野賣。
見到呢間玉子燒松露,
就買左杯試下。
260円,又甜又juicy,估唔到咁好食,推介!
食完野口渴,就買左Suntory的蘋果汁,120円。
行行下見到有人拍緊節目,
有無人知道佢地叫咩名?

行完築地都只係8:30am,
我地就選擇番酒店眠一眠先啦。
=========================

係酒店訓番一覺之後,
1:00pm我地就黎左原宿食lunch,
去左呢間好出名的Red Rock
食超抵食的和牛牛排丼。
地址:東京都 渋谷区 神宮前 3-25-12 フジビル B1F
排隊的途中可以諗定食咩,
然後係門口部機度買定想食的餐。
排左大約10分鐘就可以入座啦。
牆上都係和牛牛排丼的畫,
好想快d有得食呀。
我地禁左兩杯可樂,一杯300円。
終於黎啦,呢個就係招牌第一位的Roast Beef Bowl 烤和牛丼,
我呢個係細碗size,880円,
燒到半成熟的和牛鋪係d飯的上面,
好似一座火山咁,
最頂頂的火山口係生雞蛋,
白色的溶岩其實係特製的乳酪醬汁,
撈埋所有野一齊食係勁正!
男友叫左Japanese Black Beef Steak Rice Bowl 黑毛和牛牛排丼,1900円。

食完lunch,我地就行下原宿竹下通shopping啦。
行行下見到好出名的pancake店Gram Cafe & Pancakes
個陣見到有人排緊佢地好出名的Premium Pancake,
我地見無咩人排,所以都排下。

原來每日只係得三個時段賣Premium Pancake,
分別係11:00am、3:00pm、6:00pm,
而每個時段只會賣20個Premium Pancake!

當時係2:08pm,
我地只係拎左一張籌 (因為想試埋其他款的pancake),
行下街,到3:00pm就可以番黎食啦。
夠鐘番黎食Premium Pancake啦!
呢度最低消費係一人一pancake架。
我地叫左杯Peach Grassm 桃味沙冰,550円。
主角Premium Pancake,950円,
三層的鬆餅,上面個舊係牛油,
側邊個pat係cream,隔離個杯係蜜糖。
雖然個pancake好鬆軟,
但一個人食哂咁大個pancake真係好漏呀,
好彩我地兩個點左唔同的pancake,
可以中和下。
但見到隔離個對情侶,
兩個人都各自食一碟Premium Pancake就覺得太over。
男友點左Banana Cream Brulee 焦糖香蕉pancake,1050円。

行完成條竹下通
然後我地就行下表參道
一行都係d商鋪,所以都無乜影過條街呀。
=========================

番酒店放低d戰利品之後,
我地就去左六本木新城 Roppongi Hills
六本木新城森大廈的52樓有個展望台,
叫做Tokyo City View,門票2500円,
係一個室內的觀景台,
360度睇到東京的市景,包東京鐵塔。

另外,再加500円,就可以去屋頂天台的房外展望台 - Sky Deck
唔洗擔心玻璃窗反光影唔到靚景的問題啦。

我地就緊係加多500円上黎Sky Deck啦,
不過Sky Deck 8:00pm就會關,
最後入場時間係7:30pm,
我地岩岩好趕到7:30pm黎到!
呢度望到成個東京+東京鐵塔的夜景真係好靚呀。
4月的東京,夜晚真係好凍又好大風。
其實周圍都好多人影緊相,
好不容易先影到無人係背景的相呀,
我地係Sky Deck影到最後一刻8:00pm先走呀。
Sky Deck食左半個鐘西北風,
終於落番黎Tokyo City View
今日係閒日11:00pm先關,
所以可以慢慢影相呀。
不過呢度影相當然無Sky Deck咁靚,
d玻璃窗會影到反哂光。

東京另一面的夜景。
呢度有個酒吧。
d人都係揀窗邊的位坐,
欣賞咁靚的東京夜景。
我地最後仲幫襯左呢度的影相服務,1300円,
可以影到東京鐵塔,仲有靚靚背景+道具,
但可惜唔會send digital的版本比你。

=========================

晚上我地番左新宿
walk-in左間食壽喜燒的餐廳 - 伊吹
地址:東京都 新宿区 西新宿 1-16-8 河野ビル別館2F
首先店員會送上每人一碟前菜,300円,
原來日本的居酒屋大多數都會收呢碟前菜錢架,
張單會有項收費係「お通し」(發音: otoshi),
兩個人就會收兩個お通し。

男友叫左杯啤酒,我叫左杯梅酒,各500円。
間餐廳剩係得日文Menu,
但有位侍應婆婆識得講幾流利的英文,
我地每人點左個壽喜燒set,各3400円。
侍應首先會用一舊白色的牛脂肪查勻成個鍋底。
然後侍應會落粉絲、豆腐、冬菇、菜、洋蔥,
最後會將和牛鋪係面。
仲有少少材料剩,比我地遲d再落。
之後侍應就會落壽喜燒的湯啦,
然後就等佢熟。
壽喜燒的重點係d和牛 & 蛋汁,
和牛有入口即溶的感覺,好正,
點埋碗入面的蛋汁黎食,簡直有幸福的滋味。
全程幾乎都係侍應幫我地淥野食,
仲夾埋落我地個碗度添,
簡直係高級的享受。
我地當日係9點鐘walk in,
好彩個陣有位,
但10點就要交台比下一枱客人,
所以大家去的話就最好book定台啦!
今晚總共食左8400円,好滿足呀。




旅遊日期:2018年4月12日- 2018年4月17日







=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments