西歐四國遊 Day4 (荷蘭阿姆斯特丹近郊勁靚Zaanse Schans風車村,初試Space Cake大麻蛋糕)

By 曳豬到爆炸 - 10月 16, 2022

~今日的行程~ 
5月15日:早:Stubbe's Haring -> 早:Smullers -> Zaanse Schans 贊瑟斯漢斯風車村 -> 午:McDonald's -> Sexmuseum Amsterdam Venustempel 荷蘭性愛博物館 -> de Bijenkorf Amsterdam 女王百貨 -> 晚:The Tara Amsterdam -> The Bulldog The First Coffeeshop

我地今日出發去阿姆斯特丹近郊嘅Zaandam贊丹度睇風車!

我地行去阿姆斯特丹中央車站Amsterdam Centraal Station的時候見到呢檔小食檔 - Stubbe's Haring,
於是就買啲早餐黎食!
地址:Singel, on the Haarlemmersluis bridge, 1013 GA Amsterdam The Netherlands

呢檔小食檔吸引我嘅地方就係荷蘭嘅傳統美食 - Herring 鯡魚!
荷蘭嘅鯡魚係生食架。

雖然呢度有包夾住唔同嘅魚生,
但係我都係揀齋食Herring,€3.5!


職員會將Herring切成幾件,
再係上面加上洋蔥同埋酸瓜,
仲插左支荷蘭國旗添。

其實Herring最標準嘅食法係原條Herring咁食,
拎住條魚尾,然後臉朝天,跟住就掉條魚落口!
由於呢條Herring已經切左件,
我地唯有聽日再試吓標準嘅食法啦。



我地就拎Herring上火車先食,
真係好好味,
同我地食開嘅日本魚生一樣咁滑。




火車站都好多鋪頭比人行。


琴日我地係火車站買左Dunkin' Donuts嘅冬甩同De Broodzaak嘅荷蘭杏仁撻,
今日就試下呢間Smullers

係阿姆斯特丹成日都見到呢啲熱食嘅櫃桶仔,
於是我地就打算試下啦。

用Mastercard contactless 感應式付款之後 (姐係拍信用卡係黑色個度比錢),
另外冇Mastercard,都可以入銀仔,但就唔會找錢架,
比左錢後就撳綠色掣,
就可以打開格櫃桶仔拎野食出黎啦。

安迪揀左Satékroket,€1.9,
係沙嗲味嘅可樂餅,
Kroket係可樂餅咁解,係荷蘭最受歡迎嘅小食之一。
荷蘭嘅可樂餅有好多種形狀,
而放係呢啲小食機嘅通常都係長條形。






我地搭火車到Zaandijk Zaanse Schans站黎到Zaandam贊丹呢個小城鎮,
落車後行大約15分鐘先黎到Zaanse Schans贊瑟斯漢斯風車村
見到風車就知道我地就快行到啦。

去風車村之前要經過呢座Julianabrug Zaandijk橋,
當時有船經過,所以條橋就升起左,


近睇座橋升左上黎嘅個部分好高,
好似兩座高樓大廈咁。


未行得住就影下周圍嘅景色啦。


好多座風車呀!
而河邊嘅屋都好靚呀。

比個180度比大家睇下啦(可惜個鏡頭污糟左)。

終於黎到風車村,
呢度都好有童話故事個種感覺。 

呢度有啲餐廳,
仲可以租單車係呢度踩。
另外,前面仲有位職員騎馬!


呢度好多位都好岩打卡,
人又唔會好多。

我地就入去第一間風車Specerijenmagazijn Indie's Welvaren睇下,
呢間係免費入場,
入面係一間芥末製造所同埋店舖黎架。


店入面有唔同種類嘅香料同芥末賣,
收入會用黎維修呢間風車。

呢啲機器係製造緊芥末。

係風車村望返頭先係橋上見到嘅屋,
住係呢度嘅風景真係好靚,
唔知將來有冇機會係度住返晚呢?


我地嘅目標係行到最盡頭個座風車。
係17世紀的時候,
有超過600座風車興建係Zaanse Schans附近,
啲風車主要係用黎磨香料、生產油漆、鋸木同製造油。


可以見到對面岸的Zaandijkerkerk教堂。


今日嘅天氣都好好,
個天冇雲架。


緊係要係風車前面打個卡啦。


其實好多風車都要比錢入去參觀,
我地都剩係參觀左免費嘅風車炸。

呢個風車隔離插左支荷蘭國旗,
唔好同法國國旗撈亂呀,
佢地都係紅白藍三隻色,
但係荷蘭國旗係打橫嘅間條,
而法國國旗就係打直嘅間條。


原來荷蘭係18世紀全盛時期有成18000座風車咁多,
荷蘭處於風帶,好適合用風車黎生產,
而且風車可以汲出低洼地區多餘嘅水量。


坐係河邊同啲風車影返張先。


睇完風車,我地就行下呢度啲鋪頭啦。
呢度有Brownie啤酒同可可豆啤酒賣。

呢間Catharina Hoeve係17世紀就開嘅芝士農場,
入面有牛奶、羊同山羊奶造嘅芝士賣。


呢間Catharina Hoeve入面仲有好多荷蘭芝士連鎖店Henri Willig嘅產品賣添。



我就買左包黑梅&紅桑子糖,€2.25,
一見到就好想食,
所以就買啦。




Cheese Waffles Garden Herbs / Garlic,€3.5,荷蘭人飲熱茶或者熱咖啡會放塊荷蘭鬆餅係杯上面,令鬆餅入面嘅糖漿融化,再配茶或者咖啡食!我地買左呢盒芝士荷蘭鬆餅試下。
Dutch Mini Syrup Waffles,€2.95,再買左包迷你嘅傳統荷蘭焦糖煎餅,咁細舊最岩放係espresso杯上面。
Cheese Spread Truffle,€3.95,買左盒查麵包嘅芝士松露醬。
Goat Cheese Truffle,€12.95,仲買左塊羊奶松露芝士。


之後我地就黎左呢間Kooijman Souvenirs & Clogs Wooden Shoe Workshop。

係著住荷蘭傳統服裝嘅Miffy呀,
Miffy係荷蘭插畫家Dick Bruna係1955年創作嘅卡通人物黎架。

入面好多木屐 Klompen!
因為荷蘭位於低洼嘅地區,周圍都係河流,
所以荷蘭嘅農夫都會著木屐保護隻腳,
同埋方便係泥地度行走。

呢度好多唔同款式嘅木屐,
真係花多眼亂呀。

呢度仲有個講解整木屐嘅workshop啦。

原來製作木屐會彈咁多木屑出黎。

呢度竟然有郵票賣,€3.95,
仲要係Zaanse Schans風車村做主題,
緊係買啦!


最後黎左呢間Bakery Museum de Gecroonde Duyvekater,
入面係一間cafe咁。


除左cafe之外,
呢度仲有個Bakery Museum,
荷蘭真係咩都鍾意叫自己做museum呀。
呢間店早於1658年就興建成架啦。



臨走影返張合照就離開風車村啦。


見到有間Spar超級市場就入去行下啦。


買左支1.5L嘅礦泉水,€0.65,
由於支水係膠樽,所以另外要比€0.25按金,
飲完支膠樽可以拎去超市/火車/餐廳啲自助機度退返€0.25
部機會出張收據比你,
然後張收據可以直接係超市當錢用或者係收銀度拎返錢。

琴日安迪係火車站買左舊Gevulde Koeken荷蘭嘅杏仁撻黎做早餐,
覺得好好食,於是就係超市買包裝嘅杏仁撻黎試下啦,€1.74。

見到呢包Bolletje嘅Pepsels Pinda,€1.74,覺得好特別,
似係將Pretzel整成一條條,然後係入面整左花生醬餡。

買左盒Pickwick嘅Dutch Tea,見佢叫荷蘭茶就買黎試下,有20個茶包,€1.19,
仲加左個膠袋,要€0.25。


又搭返黎阿姆斯特丹中央車站Amsterdam Centraal Station啦。


我地就黎左火車站隔離嘅I amsterdam Visitor Centre


我地預先係Klook嘅阿姆斯特丹交通票(1 - 7日)買左2日嘅交通卡,
可以無限次搭乘阿姆斯特丹嘅GVB電車、巴士、地鐵,
價錢係HK$119一個人,扣除我地嘅積分同優惠卷之後,
最後只係HK$96.65一個人,
所以我地就要黎呢度領取張交通卡啦。

想食嘢又唔係好肚餓,
又諗唔到食咩嘢,
見到M記就入去啦,
順便睇下荷蘭M記有咩食啦。

安迪叫左McKroket,€2.85,係荷蘭獨有嘅包,
入面夾左文章開頭介紹過嘅Kroket可樂餅,
仲有芥末醬係入面。

我就叫左Chicken Tenders炸雞柳,€4.15,
本人幾鍾意食炸雞柳,
荷蘭嘅M記竟然有得食!
仲配左Chili Mayo醬。

另外叫左杯McFlurry Fudge & Brownie,€3.10,
又係香港冇嘅口味呀!

安迪仲叫左杯Iced Fruit Smoothie Aardbei & Banaan,€3.10,
係士多啤梨同香蕉味奶昔。


之後我地就去左Sexmuseum Amsterdam Venustempel 荷蘭性愛博物館參觀,
當時嘅入場費係€5。
地址:Damrak 18, 1012 LH Amsterdam The Netherlands




Sexmuseum Amsterdam Venustempel係世界上第一間嘅性愛博物館,
入面好多相、畫、裝置等等,
從古至今嘅性同愛都有,
博物館入面嘅相就唔方便post出黎啦!



係Holland & Barrett買左呢盒Jacob Hooy嘅Anti Wallencrème,€7.99,
屋企人叫我幫手買嘅眼霜,
可以對付眼袋同黑眼圈,
佢$100港紙都唔洗,就有150ml咁大罌嘅眼霜,
開頭仲以為係面霜黎添呀。





行行下見到有人騎馬!


原來騎緊馬嘅係警察,
荷蘭係有騎警係街上巡邏架,
又幾型喎。

黎歐洲就緊係要買名牌啦,
我地黎左呢間de Bijenkorf Amsterdam 女王百貨公司行下啦。


其實行之前都冇諗想買咩袋,
我地入左去Saint Laurent睇袋,
個華人售貨員嘅服務好好,
細心介紹啲袋,又唔會白鴿眼,
所以就帶左個袋走。


呢個袋叫East Side Small Tote Bag,€1690,
退稅後€1481,
呢個絕對唔係經典或者長青嘅款式,
而家搵呢個袋都冇乜資料,
但我個人睇款多過諗將來賣出去嘅價值。


個陣掙扎緊買深灰色鱷魚皮定呢個米白色好,
但其實我自己已經有個灰色鱷魚皮嘅YSL Kate袋,
無理由又買多個差唔多色嘅袋啦,
所以最後揀左米白色啦。
聽日會孭呢個袋出街,
大家期待下一篇blog我點襯個袋啦。



買完貴野就行下窮人恩物Primark
之前係英國blog都介紹過Primark價錢仲平過H&M,
但啲款再大路易襯啲。
Primark有個位可以望到Euronext Amsterdam阿姆斯特丹證券交易所棟建築物,
又幾靚喎。


分享下係Primark買左咩啦,
除左衫之外,
男友買左個Head Massager,€1.5,
用黎按摩頭皮,係幾舒服嘅,
但用左幾次就放埋一二邊。


我買左個Handheld brush cleaner,€3,
用黎清潔化妝掃,好好用。


買左支好平嘅香水,€8,
用黎噴下間屋,
而且我覺得佢好似IFC陣味。


我買左對白色嘅帆布鞋,
好岩襯衫。







之後我地就黎左The Tara Amsterdam度食晚餐,
歐洲春夏天日長夜短,
當時已經8點9,
個天仲光呀。
地址:Rokin 85-89, Nes 100 1012 KL Amsterdam Netherland
可惜呢間餐廳而家已經結業啦。

我叫左杯比利時Mort Subite嘅Cherry Beer,€3.7,
車厘子啤酒好特別呀!
話說我飲左一啖就倒瀉左杯啤酒,
好彩冇整污糟YSL袋,
但又要叫多杯啦。

安迪就叫左阿姆斯特丹Two Chefs Brewing嘅Green Bullet啤酒,€5.5。



小食叫左碟Bitterballs,€7.50,
係荷蘭炸肉丸,
將炒麵糊+牛肉湯+肉溝埋佢再雪凍,
然後整成一個波,
再加麵包糠去油炸左佢。

叫左碟Chicken Sate,€12.50,
係雞肉沙嗲串燒,仲有埋法包添,
發現係荷蘭都不時會見到沙嗲嘅菜式,
原來荷蘭在係殖民印尼嘅時候,
將沙嗲傳去歐洲。

然後叫左Schnitzel,€16.50,
通常都係炸豬肉,但呢間餐廳係炸雞扒,
係一道好常見嘅中歐菜。

啤酒要比21%嘅稅,
而其他野食就要比9%稅,
呢餐飯總共食左€49.40。



夜晚我地又去左coffeeshop大麻咖啡店。


佢係荷蘭第一間嘅coffeeshop - The Bulldog The First Coffeeshop,
係1974年誕生,
呢間coffeeshop入面坐滿人,
我地都冇好似琴日咁坐底食支joint,
剩係入去行一圈,買左件space cake就走啦。



Space cake姐係大麻蛋糕,€7,
The Bulldog出嘅大麻蛋糕會有埋個盒裝住,
個盒可以拎返香港留念呀,
好過係街邊鋪買個啲冇乜包裝嘅大麻蛋糕。


件蛋糕普通朱古力蛋糕咁好好味,
食完係有啲feel,有少少感覺放大,
有feel過我地琴日食個支joint。


仲買左大麻珍寶珠試下,
都係普通糖咁樣,
食完都係有少少feel。


又見到啲小食櫃就買件宵夜,
今次買左Kaasbroodje,€1.55,
都係荷蘭嘅小食黎,
係芝士酥。


下篇blog繼續荷蘭之旅!


旅遊日期:2019年5月11日- 2019年5月20日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================


  • Share:

You Might Also Like

0 comments