去澳洲玩 開恩茲篇 Day8 (國泰商務艙初體驗,澳洲手信分享)

By 曳豬到爆炸 - 4月 03, 2022

~今日的行程~
3月10日:凱恩斯國際機場 -> The Cairns Reef Lounge -> 香港機場

我地今日就返香港啦,
一陣會坐8:20am早機,
所以我地晨咁早5:45am就call uber去機場啦。


去到機場都只係岩岩日出。


黎到凱恩斯國際機場Cairns International Airport
航班check in櫃檯一眼望哂。


個機場大堂都好有開恩茲熱帶的特色。


入左閘之後,我地就行下duty free,
而家咁早好彩d舖頭都有開。



我地去程搭左澳洲航空(Qantas)去悉尼,
而回程就搭國泰航空(Cathay Pacific)返香港,
試哂兩個airline的Business Class商務艙!

張機票係用Asia Miles換架,
想知我地當時嘅OneWorld機票兌換心得,可以睇呢個post

由於我地坐Business Class,
所以有得去The Reef Lounge食下野休息下。


好大個國泰牌棟係度呀。


Reef Lounge的門口,
佢係位於Gate1&2的附近。


Reef Lounge個logo係一條熱帶魚,
佢嘅開放時間可以睇呢度



可能未訓醒,
影呢張相個陣手震添。
Lounge入面有好多空位,
圖中係其中一個拎野食嘅地方。


而我地坐嘅位後面,
就有野飲拎。


頭先係duty free度買左樣野!


係Jo Malone嘅產品黎架,
好特別,唔係用平時嘅紙盒裝住,
而係用左鐵盒。


登登登登登!我買左100ml嘅Nectarine Blossom & Honey Cologne,
姐係杏桃花與蜂蜜味,
佢係一種清新嘅甜味,好似去左春天嘅花園咁。
當時嘅價錢係AUD$158,以當時匯率HKD$900都唔洗,而香港個陣賣緊HK$1200,
足足平左HK$300,好抵買。
(btw而家香港加價到HK$1240了)


Lounge入面有Chicken, Cheese & Pesto三文治食。


仲食左多士、麵包、茶、果汁。


未訓醒嘅樣就唔比大家睇啦。

食到飽飽,
準備去登機,
我地係第一次坐國泰嘅business class呀。


呢度都好多食肆同商店行下。


今日嘅天氣都唔錯,
我地陣間會坐呢架機。


飛香港,所以有香港嘅報紙拎,
當時仲有蘋果日報拎添,
邊個諗到3個月後香港就有翻天覆地嘅改變,
2年多後,蘋果日報都被打壓摺埋。

商務艙平時搭飛機經過得多啦,
今次終於可以坐係度啦。

由於窗邊都係單人位,
所以我地就揀左坐中間2個連位,
雖然係連位,
但係兩個位的距離無Qantas咁close。


國泰的座位比Qantas迫狹⁣,
郁動的空間無咁大。


儲物方面,基本上個座位都無乜儲物的空間,
過夜包都要放係台上面,
如果你有d細袋都要放係艙頂置物櫃。⁣

個座位可以伸出黎平訓,腳掌位有張好似凳支撐住,
所以腳掌位唔會無安全感的問題,
全程比Qantas訓得舒服


飛機起飛之前空少都派左橙汁比我地飲。


影返張相留念先。


有夜燈、遙控、控制座位嘅㩒掣等等,
特別有三腳插頭,
可以差電腦。


仲有個位掛住頭戴式耳筒,
最正係有塊鏡係度,
貪靚嘅你可以無時無刻照鏡啦。



為左同安迪一齊排排坐,
就冇揀到窗邊位!
唯有係去廁所個陣,順便影下窗邊嘅景。



機程約7個鐘多d,
晨咁早8:20am起飛,
下午1:35pm到香港,
全程會有早餐&午餐食。


睇定menu諗定食乜先。


終於派過夜包啦,
過夜包冇分男女裝,
入面有眼罩、牙膏牙刷、漱口水、耳塞、襪(質地比Qantas好,襪底有防滑膠,比你著住襪去廁所!)、澳洲牌子Jurlique出的旅行裝護手霜、日用面霜&潤唇膏。
過夜包⁣的設計都幾型格,而且幾高質。⁣


澳洲牌子Jurlique的旅行裝護手霜、日用面霜&潤唇膏,
細細支好方便拎出街用。




夠鐘食早餐啦,
有生果、天然乾果穀麥、牛角包,
仲有杯草莓香蕉乳酪飲品。



主菜我同安迪都揀左雜菜蛋批配煙肉、香草鮮菌及焗豆。


食完早餐就睇陣戲先,
空姐會派野飲同nuts食。



我地係開恩茲買左隻扮樹熊的熊仔,
佢手上面都有隻樹熊添,
好可愛。


睇完戲眼瞓啦,
我準備訓教啦。





訓醒教之後都差唔多食午餐啦,
首先就黎左前菜,
中間係鴨肝凍紅菜頭沙律伴砵酒啫喱,
左上角係南瓜籽鮮蔬菜沙律伴意大利黑醋汁,
仲有個餐包。

主菜安迪揀左中式,
係雜椒炒牛肉配白飯、芥蘭及甘荀。


我就揀左慢煮鴨胸配香茜藜麥及烤蔬菜。
主菜黎講,我地都覺得國泰係比Qantas好食架。


之後仲有芝士&生果食。


仲有Movenpick雪糕食添,
呢隻味係好少見嘅碎朱古力Stracciatella味。


空姐仲派每人兩粒朱古力。


安迪有粒係唔同味。

總括黎講,國泰的biz冇Qantas咁大,
但其他方面,如食物、過夜包、飛機餐都唔錯,
另外國泰的空姐空少都比Qantas後生,養眼d,
送餐的時間都會叫你X先生/X小姐先,
而且講廣東話係有親切感d嘅。

發現Carins有好多中文譯音,
有開恩茲、凱恩斯、肯因斯,
我就叫開開恩茲啦。




之前Day5分享左係超市買左啲咩,
呢篇blog再繼續分享啦。
呢一大包係Top 20 Variety Potato Chips 20 pack,
入面有5款薯片,全部都係澳洲製造,
拎黎做手信一流呀。


好掛住雲呢拿味可樂,
所以係超市見到就買黎飲啦,
依然係咁好味,點解香港唔再賣呢?!


Jumpy's Chicken 6 pack,
好似香港嘅魚仔餅咁,不過係袋鼠造型,
係澳洲製造,
都係拎黎做手信一流呀。


Cadbury的Cherry Ripe Double Dip Chocolate Bar,
好鍾意買車厘子朱古力試下。


⁣Pods with Snickers,
黎澳洲一定要買Pods的朱古力夾心餅,
中間係Snickers花生醬味。


Bare Bakers rich & delish brownie bites,
見到有brownie就買黎試下。 


Maltesers Raspberry flavour,
麥提莎紅桑子味咁特別就買黎試下。


Cadbury的Caramello Koala Chocolate,
比個樹熊樣吸引而買,
又係派手信一流,
不過味道好甜。


Marco的 High Fibre Coconut Muesli,
去墨爾本玩個陣買過覺得好好食,
今次再黎澳洲就翻兜,
臨訓前倒Muesli落個杯到,加奶然後放入雪櫃,第二朝拎出黎就食得!



O&G Bircher Muesli Apple Pecan & Coconut,
同Marco個包一樣都係放過夜嘅燕麥粥,
我覺得Marco個包嘅椰子、提子乾好食啲。


Twinings的Australian Afternoon Tea Bags,
係office好鍾意飲茶,
就買呢個澳洲下午茶試下。


Dominate Men's Hair Styling Pomade with Argan Oil,
安迪買嘅髮泥,
佢買黎試吓,
效果普通。



旅遊日期:2019年3月3日- 2019年3月10日









=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================



  • Share:

You Might Also Like

0 comments