冬日非自駕沖繩遊 Day2c (Local Tour,萬座毛,掛上英殖香港旗的餐廳?)

By 曳豬到爆炸 - 5月 16, 2018


Local Tour終於黎到尾聲啦,
Tour行程請睇冬日非自駕沖繩遊 Day2b (Local Tour,美麗海水族館,御菓子御殿)

下午5:15分左右,我地就去到最後一站萬座毛
萬座毛係一個好似象鼻咁的海蝕拱,
萬座毛名稱的由來係因為琉球時代的一位國王曾經稱呢度為:可以比過萬人坐係度的毛 (即原野的意思)。
呢度又真係幾大,幾空曠,
但就好似未必夠比過萬人係度聚集啦。


周圍有好大的草原。

萬座毛的近照,
令我諗起中學時因為修讀地理而去西貢睇唔同的海蝕現象。

海邊超級大風,
我地不停食“西北風”。
崖邊的石頭都被侵蝕到一個個窿。

自拍是常識吧 :P

食完咁耐西北風,
我地臨上車係汽水機買左兩罐暖笠笠的粟米湯,
分別係Pokka Sapporo同Dydo兩個牌子,
兩罐分別都係120円。
我記得右邊個罐無咁好飲,
D味好淡,D粟米又無咁好食。
左面個罐中規中舉,
始終唔及冬日非自駕沖繩遊 Day1b (屋台村,Naha Main Place,第1日就唔見野?)提過個罐Asahi粟米湯咁牛油

之後我地就坐番觀光車番酒店,Local Tour就此完結啦,
總括黎講Local Tour一日去哂多個景點係非自駕的好選擇,
但係有D景點太走馬看花(如古宇利島),
而且一日去咁多地方都有D chur!
但都推薦各位非自駕的朋友參加呢個Local Tour。

番到酒店我地就係大堂的餐廳飲下野,
因為day1 checkin的時候酒店送左welcoming drink比我地!

Drink List 
我叫左Sapporo Premium Alcohol Free Beer,
無酒精的啤酒,
飲落去小麥味+汽,
味道同外表同普通的啤酒都無乜分別。
男朋友叫左杯泡盛
Google一下發現原來泡盛係琉球的特產,
係燒酒的一種。
同普通用日本米製做的燒酒唔同,泡盛係用泰國米製作而成。
琉球人通常會將泡盛倒落冰水入面飲用,
所以餐廳會另外比杯冰水我地。
直接飲泡盛真係好哽,
唔怪得之琉球人會加冰水落泡盛溝淡黎飲啦。

之後我地又搭單軌電車去牧志站,
去國際通行下街&食晚飯啦。
我地今日主要行下藥妝店格下價,
聽日先一次過買野。

當時已經8點幾,
我地都仲未捨得去食晚飯,
竟然去左Pablo買芝士撻食!

我地買左3個mini 版芝士撻。

分別係沖繩限定的紫薯味、朱古力味、芝士味。
紫薯味250円、朱古力味230円、芝士味200円,
總共680円。

行到8點半到,
我地終於去左呢間Sam’s Maui鐵板燒
地址:2-15-13 Kumoji Naha City. code 900-0013
我地食完先發現其實國際通有好多間Sam’s的分店有D分店仲裝修到好靚。

話說餐廳門口的reception女仔比份韓文的menu我地,
我話唔係,然後指住中文的menu,
個個女仔好驚訝地話Chinese?!
我地心入面都好驚訝比日本人認錯係韓國人,
究竟係一種讚美,定係侮辱呢?

店入面有個非常好客的鬼佬經理 (好可惜無同佢影相),
係咁氹客人開心,
佢知道我地係香港人,
仲用唔咸唔淡的廣東話同我地講野,
非常好笑,
原來佢係香港住過一排,
唔怪得識幾句廣東話啦。
佢仲比左頂水手帽我戴添!

佢仲show比我地睇間餐廳掛住英殖時期的香港旗添,
真係估唔到係沖繩會遇到一個咁鐘意香港的鬼佬!

我地係圍住個鐵板坐,
廚師會係你面前煮野食,
煮完再放上你隻碟。

我地首先每人叫杯野飲,
呢個叫King of the beach sling,
我地叫呢杯野飲因為佢的外表,
而且個杯可以拎番屋企添!
只係950円(未連稅),
連稅大約HK$74,
超級抵!杯野飲送埋個杯!

呢杯叫做Shisha Cocktail,
個杯都係可以拎番屋企,亦都係950円(未連稅)
我地叫左Set dinner 所以每人會有碗湯飲

有沙律,
有幾款沙律醬揀,
但可惜唔係好聽得明店員的日本音英文,
所以求其叫左個醬。

廚師開始煮牛排啦!

仲有麵包牛油,
好似齋食前菜就已經會好飽。

廚師仲會表演下花式落調味粉。

男朋友碟Giant Prawns Imperial & Top Choice Sirloin Steak,3880円(未連稅)
有兩隻大蝦,同埋沙朗牛扒切粒,
男朋友話個蝦好正,面頭個隻醬汁係重點。

我就叫左Top Choice Tenderloin Steak,
呢個係牛柳,有大中細的份量,
叫左中,2600円(未連稅)

總括黎講係幾好食,但又唔係一試難忘個種,
最過癮係有廚師係你面前煮野食&表演。

食到飽飽之際,
鬼佬經理竟然請我地食雪糕!
真係飽到捧住個肚番酒店!哈哈。

我地埋單的時候,
收銀會比個全新的杯比我地,
而且有埋紙盒,
唔洗驚唔知點拎番屋企好 :P
好愉快、好滿足的一餐,總共食左9050円,
大家黎沖繩都好推薦黎呢間Sam’s Maui鐵板燒。

旅遊日期:2017年1月14日至1月18日

***************************************************************************
覺得呢篇blog幫到你,記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
***************************************************************************

其他文章:
冬日非自駕沖繩遊 酒店篇 (那霸,DoubleTree by Hilton Hotel Naha)
冬日非自駕沖繩遊 Resort篇 (恩納,Kafuu Resort Fuchaku Condo Hotel)
冬日非自駕沖繩遊 Day1a (內附5日行程,港龍)
冬日非自駕沖繩遊 Day1b (屋台村,Naha Main Place,第1日就唔見野?)
冬日非自駕沖繩遊 Day2a (Local Tour,古宇利島,屋我地大橋,備瀨福木林道)
冬日非自駕沖繩遊 Day2b (Local Tour,美麗海水族館,御菓子御殿)
冬日非自駕沖繩遊 Day2c (Local Tour,萬座毛,掛上英殖香港旗的餐廳?)
冬日非自駕沖繩遊 Day3a (浮潛, 慶良間諸島)
冬日非自駕沖繩遊 Day3b (第一牧志公設市場,國際通,沖繩料理)
冬日非自駕沖繩遊 Day4a (首里城,那霸去恩納,利木津巴士)
冬日非自駕沖繩遊 Day4b (恩納必食餐廳,海葡萄蓋飯,琉球之牛)
冬日非自駕沖繩遊 Day5 (那霸機場有咩好買?)
冬日非自駕沖繩遊 買左咩手信?

  • Share:

You Might Also Like

0 comments