冬日非自駕沖繩遊 Day2b (Local Tour,美麗海水族館,御菓子御殿)

By 曳豬到爆炸 - 5月 15, 2018


上篇講到我地參加左Local Tour去左古宇利島、屋我地大橋、備瀨福木林道,
行程請睇冬日非自駕沖繩遊 Day2a (Local Tour,古宇利島,屋我地大橋,備瀨福木林道)

今篇繼續遊Local Tour!
12點20分左右,我地到達美麗海水族館


我地由落車處跟住導遊去水族館的入口又是一望無際的大海!

路程途中見到遠處有島嶼。
美麗海水族館外係海洋博公園
呢度好多大型的網比小朋友爬玩,
如果我細個都有得玩呢D網都一定會好開心!

行左3個字,我地終於到達水族館的門口(呢度真係好大呀!)
BTW,水族館的附近好多美食攤檔,
好多人排隊買野食,
希望我地離開的時候有機會買黎食啦!

入場券獲得!
我地開始自由活動,3點半係旅遊巴上集合。

水族館由親親海星作開始,
令我諗起海洋公園相似的親親海星。

輕輕的掂下舊海星,唔好大力捏佢呀。

呢個好似生左隻角的魚好可愛。

呢堆係沙入面穿插住的小魚亦都好可愛。


呢條魚外表非常特別,好似有好多款唔同style的“觸鬚”。

用螢光燈先睇到的水母。

呢條魚的“觸鬚”非常長呀!

另一款會插沙的小魚。
美麗海水族館入面太多唔同種類的魚!
不能一一細數。

1點半的時候,
我地見到有間餐廳,
肚餓的我地 二話不說就入去食野啦!

呢間餐廳就係水族館最大的魚缸旁!
入面係自助的形式,
搵位,然後排隊買餐。
如果你想坐係魚缸旁的座位,
就要排隊等位啦!

魚缸入面有世界上體型最大的魚類 – 鯨鯊!
偶然會捕捉到鯨鯊游埋黎的一刻。


男朋友叫左碟意粉,味道好似普通的蕃茄意粉咁,但都幾好食。
我個碟外表好似沙律咁,
其實係沖繩出名的Taco飯,
係超好食,
面頭係生菜絲&蕃茄,
個底係濃郁的芝士&墨西哥脆餅碎&肉醬飯(好好味!)。
我地仲叫左兩杯飲品,總共2367円,約HK$164。


食食下見到有職員著潛水衣係魚缸入面,
佢仲會同魚缸旁的座位的客人打招呼!

食完野我地睇多一陣就走啦,
出口有精品店,
然後有個common area比遊客休息,
仲有美麗海水族館的印章比遊客吸係D明信片度!
(好彩今朝係古宇利島買左D明信片姐)

跟住我地就係common area外面的露天地方睇下風景。

呢度好似去左太平洋小島咁,一望無際碧海。

企高D望遠D

不遠處有個好白的小沙灘。
之後我地就行番去水族館正門的美食攤檔啦。

D美食攤檔都收得7788,
好彩都仲有幾間未收。

我地試下呢間誠もち店的沖繩の燒き

佢有唔同的燒餅口味,
當時得番沖繩的豬肉味,
300円一個,差唔多HK$21一件。
味道有D似曾相識酸酸地的味道(難以形容),
味道係ok的,
但有點貴。

食完燒餅,男友又想食呢間ゆんたくcafe Wan☆彡的鯛魚燒

這間店的資料。
我地買左紫薯鯛魚燒,300円,
甜甜地的紫薯配上鯛魚燒的整法,味道唔錯,
仲抵食過頭先的燒餅。

之後我地番上旅遊車,
去下一站 – 御菓子御殿 (恩納店)
到站之前導遊派左每人一個御菓子御殿最出名的紫薯撻比我地試食。
試完覺得好正!一定要買番幾盒!
御菓子御殿 (恩納店)的外表好有琉球特色。
店內除左有御菓子御殿的產品之外,
仲有D沖繩特產、精品賣。

我地每人各自買左一盒大(10件)、一盒小(6件),
大盒1,000円,細盒600円。
我覺得係沖繩必買的手信,
有濃郁的紫薯蓉!

我地每人買左一條紫薯脆片,
都幾脆,紫薯味都濃,都值得一買。
一條380円。

男友仲買左一盒雜錦肉乾,
Gyutan Jarky 牛舌乾,
Mimiga Chips 豬耳乾,
Shimabuta Jarky 豬肉乾。
1,200円。

男友覺得3個都好好味,
特別係中間盒豬耳乾最正,夠爽夠咸。

最後一站就係萬座毛
會留待下一篇blog繼續講呢個Local Tour,
夜晚我地仲食左間掛住英殖時期的香港旗的鐵板燒添,
密切留意!


旅遊日期:2017年1月14日至1月18日

***************************************************************************
覺得呢篇blog幫到你,記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
***************************************************************************


其他文章:
冬日非自駕沖繩遊 酒店篇 (那霸,DoubleTree by Hilton Hotel Naha)
冬日非自駕沖繩遊 Resort篇 (恩納,Kafuu Resort Fuchaku Condo Hotel)
冬日非自駕沖繩遊 Day1a (內附5日行程,港龍)
冬日非自駕沖繩遊 Day1b (屋台村,Naha Main Place,第1日就唔見野?)
冬日非自駕沖繩遊 Day2a (Local Tour,古宇利島,屋我地大橋,備瀨福木林道)
冬日非自駕沖繩遊 Day2b (Local Tour,美麗海水族館,御菓子御殿)
冬日非自駕沖繩遊 Day2c (Local Tour,萬座毛,掛上英殖香港旗的餐廳?)
冬日非自駕沖繩遊 Day3a (浮潛, 慶良間諸島)
冬日非自駕沖繩遊 Day3b (第一牧志公設市場,國際通,沖繩料理)
冬日非自駕沖繩遊 Day4a (首里城,那霸去恩納,利木津巴士)
冬日非自駕沖繩遊 Day4b (恩納必食餐廳,海葡萄蓋飯,琉球之牛)
冬日非自駕沖繩遊 Day5 (那霸機場有咩好買?)
冬日非自駕沖繩遊 買左咩手信?

  • Share:

You Might Also Like

0 comments