去東京玩 Day6 (淺草附近超正鰻魚飯推介 - 鰻禅)

By 曳豬到爆炸 - 6月 16, 2020


~今日的行程~
4月17日:午:鰻禅 (鰻魚飯) -> 新宿伊勢丹  ->   下午茶:Kitchen Origin (便當) -> 成田機場


Day4個日趕住著和服無排隊食到鰻禅
於是我地今日最後一日係東京,
check out左酒店之後,
都特登搭黎本所吾妻橋站食鰻禅。


鰻禅11點鐘先開鋪的,
今日係星期二,人流明顯比星期日少呀。
地址:東京都墨田区吾妻橋3-6-18

有三種size揀,分別係上、特上、2段重。
鰻禅入面座位唔係好多。

店員首先上左碟漬物。
鰻魚即叫即整即燒,
我地等左50分鐘先至上鰻魚飯呀。

我地叫左特上鰻魚飯,3500円,
塊鰻魚燒到個邊係脆嘅,
味道好濃郁,
d飯同鰻魚汁的比例岩岩好,
唔會食到白飯的情況出現!!
係我食過的鰻魚飯中最高質的!
仲有碗鰻魚肝湯飲添。


食飽之後,
我地就番去新宿行街街&去郵局寄明信片啦,
好唔好彩有一張寄失左。

我地去左新宿間伊勢丹Isetan百貨公司買野,
點知比我地發現到來自法國的Jean-Paul Hévin
我地上年去巴黎錯過左呢間朱古力店,
有幸比我地係東京相遇番!
(之前咪講過Jean-Paul Hévin係2016年就撤出左香港嘅,
前排係IFC間Citysuper見番Jean-Paul Hévin
但疫情關係得包裝的朱古力賣。。。)
我地買左盒朱古力&Macaron,
店員用保溫袋包成咁。
Macaron的包裝係一個軟紙盒,
外面用絲帶包住。
入面再有一張繪畫圖案的牛油紙包住Macaron。
我地買左8粒Macaron,270円一粒(未連稅)。
呢盒係朱古力,
佢個盒硬整d,
同樣都係有絲帶包住。
有4粒朱古力,1556円一盒(未連稅)。
連稅後,朱古力&Macaron加埋係4013円。

我地仲去左呢間仙太郎買和菓子。


我地買左三粒和菓子,

  • 水無月(白),210円(未連稅),即係三角形,上面係紅豆,下面係白色個件。個人覺得呢件係三件之中最好味。
  • 葛桜,180円(未連稅),即係有塊葉包住個件,其實係用葛粉整成半透明的皮包住d紅豆餡,再係外面包住一塊櫻葉。呢件都好香,幾好食。
  • 剩底白色個粒叫おまん,400円(未連稅),係用麵粉團入面包住d豆沙餡。
連稅後,加埋係853円。

Photo from Google Map
最後,我地黎左酒店&大久保附近的呢間Donki Donki驚安之殿堂shopping,
臨去機場的最後衝刺。
間鋪頭的位置係紅色箭嘴的方向。
(Donki Donki終於係2019年係香港開鋪,
想必大家都會比Donki的歌洗腦啦。)

我地係酒店拎左行李之後,
就去左酒店附近的呢間Kitchen Origin買便當,
然後係搭Skyliner個陣食。

入面好多現成便當揀,仲有自選的便當添。
另外,仲有即時製作的便當賣,
我地當然揀左即時製作的便當啦。

男友個盒係他他醬紫菜明太子炸物便當,470円。
我個盒係豬頸肉丼,490円。

我地同去程差唔多,
首先搭地鐵去上野御徒町站,
再行地下隧道去京成上野站,
就有得搭Skyliner直達成田機場啦。

我地會搭HK Express 7:45pm個班機番香港,
HK Express零零捨捨要行去閘口F度check in。

入到黎閘口F呢度,原來都好多人架。



Photo from https://www.fasola.jp/zh-tw/search/floor-map/no2/akihabara.html
入左禁區之後有間Fa-So-La TAX FREE AKIHABARA免稅店,
人頭湧湧,幾乎好似年宵咁迫,
排隊比錢都要排長龍呀,
趕住登機真係唔洗指意買到野呀。
之後我地發現近登機閘口的Blue Sky免稅店,
雖然比Fa-So-La細間,但係人少少,行又行得舒服好多,
而且Royce朱古力的款式係最齊全呀!!!

買完野我地就行去登機閘口啦。

大家都知香港快運航空係無飛機餐食嘅,
醒目的日本仔就係廉航的閘口隔離開左間野食檔!

我就買左個熱狗上機食,360円。

男友就堂食個咖喱飯,880円。
上機打開個熱狗係咁嘅樣架!





旅遊日期:2018年4月12日- 2018年4月17日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments