冬日非自駕沖繩遊 Day4a (首里城,那霸點去恩納?利木津巴士)

By 曳豬到爆炸 - 5月 17, 2018


下午我地會去恩納的resort住一晚,
得番朝早係那霸度玩,
所以我地要抓緊d時間去寄明信片->首里城->酒店Check out->12:50pm搭利木津巴士去恩納!

我地食完早餐就寄行李係酒店,
然後就去郵局寄明信片!
(明信片係古宇利島買,詳睇冬日非自駕沖繩遊 Day2a (Local Tour,古宇利島,屋我地大橋,備瀨福木林道))


酒店附近就有間郵局,行5分鐘就去到。
(酒店Review詳睇冬日非自駕沖繩遊 酒店篇 (那霸,DoubleTree by Hilton Hotel Naha))


由沖繩寄明信片到香港的郵費係60円每張,
寄左7張總共420円。
我地買完郵票,
個職員超好人咁幫我地搞掂哂佢!(貼郵票&拎去寄)
第一次寄明信片的服務會咁好!呢種窩心的服務真係好難忘!

記錄一下當時我地買左支Yakult出的お茶。(咩係お茶呢?有無人日本達人解答下?)

9點半我地出發搭monorail去首里城!

Monorail的總站就係首里
落左車可以搭巴士去首里城
但我地選擇行過去,
雖然Google Map話17分先去到,
其實去到佛寺 弁財天堂就已經到左首里城的範圍,
大約10分鐘就行到去架啦。
首里城的地圖 from http://oki-park.jp/shurijo/ht/

最高有正殿、北殿個度就係收費區啦。
10:20am 我地黎到弁財天堂啦,
原來呢個佛寺係1502年建造,目的係爲左收藏朝鮮國王所送的佛經,
1609年,薩摩入侵琉球,
呢度因而被破壞,而且本佛經仲唔見埋,
1621年,呢度重建,而且仲供奉住掌管水的守護神 “弁財天”

根據上面的介紹,座小橋叫做天女橋,
係咪覺得條橋好熟口面?因為係同中國南部的橋style一樣架。
守禮門,
受中國文化影響,首里城充滿著中國的特色,
牌匾上面寫住守禮之邦,睇得出當時琉球係一個重視禮節的王國。

歡會門,
此時天色好似差左,
呢度原來就係首里城的正門,
歡會門係爲左歡迎中國皇帝派遣的使者。
瑞泉門,
意思係吉祥之泉,
因為門前有個「龍樋」泉水而命名。
漏刻門,
係因為箭樓中有一個以水記時的水鐘而命名,
另外,位高權重的官員亦都會係呢度落轎行入城裡面。

過左漏刻門之後,
可以俯瞰到那霸的景色,
遠少少仲見到海平線添。

廣福門,
令我諗起大埔的廣福道,
呢度而家係售票處。

原來有單軌電車的乘車劵會有discount!大約係8折的優惠!

所以我地每人只需比660円,每人都慳左10蚊港紙有多架!

收費區域的地圖,
其實範圍係好細,只有正殿、北殿、南殿。
收費區的入口 – 奉神門,
佢有3個出入口,中間的門只有國王同埋身份高貴的人先可以行,
看來而家個個都係身份高貴的人啦 haha。

首里城必影的打卡位,
我身後就係首里城的正殿。

我地首先去左北殿參觀,
入面有一D展覽講解首里城的歷史。

呢個模型展示著中國皇帝派遣到琉球的使者的行列圖,
原來琉球有國王就位的時候,
中國皇帝會派遣使者(稱為冊封使)黎琉球舉行國王登基儀式。

之後我地就去左南殿,
南殿入面係日式的設計,
所以入南殿前要先除鞋先可以內進,
佢會比個膠袋你裝住自己對鞋,然後自己拎住。

北殿主要都係國王的辦公室。

而呢度係鎖之間的入口,
係王子休息的地方,亦都用來招待各方官員懇談政務。
而家變成左一間品嚐琉球時代的傳統點心的餐廳!

入餐廳之前放自己拎住的鞋入locker,
D locker都係木造,同和式的南殿好夾。

而locker的鎖都係木造架。

餐廳裡面的環境,
好傳統日式的座位,
侍應會著住和服為你服務。

枱下面其實係凹陷的,
比你放隻腳落去。

一陣會食到的點心的簡介。

有4塊唔同的點心&可refill的香片茶,310円 (約HKD$22)
唔好睇佢外表普普通通,4塊都好鬼好食!
但唔知點解光餅得四分之一塊,
可能因為特別少,佢係最好食架!

等我體驗一下當時琉球的達官貴人係呢度享受茶點的感覺啦!
原來呢D點心係新垣菓子店供應的間野就係首里城附近添,好食到我地打算回程就行去買!


南殿的風格係最吸引我,
外表係中國風,內裡卻是日本風。

南殿同正殿相通,
我地最後就去正殿啦,
我覺得正殿係最充滿中國的感覺。

「中山世土」的牌匾原來係康熙皇帝御書,
牌匾下就係國王的御椅,
御椅原來只係仿製品黎。

而呢個「永祚瀛壖」係乾隆御筆的,
另外仲有一個「輯瑞球陽」係雍正御筆(人太多影唔到)
可見清朝的時候,中國同琉球非常友好。

11:45am,我地離開首里城。

我地想買頭先食過的餅,
於是就打算去新垣菓子店,然後係儀保站搭番去酒店。
我建議大家都係係首里站行去首里城,
個邊主要係平路。
儀保呢條路比較斜,
適合離開先行。

當時係11:54am,
D餅已經全部賣哂兼收左鋪,
估唔到會咁快賣哂,可想言之,D餅係有幾搶手啦!
最慘的係,我地搭monorail的時候,
竟然見到有人拎住新垣菓子店的袋,
睇黎我地黎遲一步了,
希望我地將來有機會再黎買啦!
------------------------------------

買唔菓子就買雪糕黎食啦,
咁岩行到熱熱地,食番支雪糕啦。
電車站放左一部好多味選擇的雪糕機真係好吸引呀!

我揀左薄荷朱古力味!130円

我地呢次旅程最後一次搭monorail。
------------------------------------
我地番酒店拎行李,
然後搭利木津巴士恩納
利木津巴士係for旅客由那霸機場前往沖繩本島中北部的各大主要度假酒店,
而且車下面亦都有行李艙比旅客放行李!非常方便!

而且我地酒店附近就有利木津巴士的售票處同車站啦!
售票處就係旭橋站的出入口1,
我地搭路線C往ANA萬座海濱洲際酒店
我地搭一個站係Hotel Moon Beach度落,
車程約65分鐘,當時價錢係1,400円一個人。


車站等車中,
雖然我地搭12:50pm的車,但係要早15分鐘到車站確認車票&整理行李架。

車上的座位都好舒服,一開車我地就倒頭大睡了。
到左Hotel Moon Beach,
resort就會有車接我地去Kafuu Resort Fuchaku Condo Hotel啦。

旅遊日期:2017年1月14日至1月18日


***************************************************************************
覺得呢篇blog幫到你,記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
***************************************************************************



其他文章:

  • Share:

You Might Also Like

0 comments