去首爾玩 Day3 (江村鐵道單車,南怡島,陳玉華一隻雞)

By 曳豬到爆炸 - 7月 11, 2019


~今日的行程~
1月1日:江村玩鐵道單車 -> 南怡島 ->  午:南怡島掃街 -> 晚:陳玉華老奶奶元祖一隻雞

今日我地會去江村玩鐵道單車,
同埋去南怡島

我地係Klook book左江村鐵道自行車體驗
2人座當時的價錢係HKD$207,
扣左優惠碼&積分,比左HKD$186.1。

我地首先搭地鐵去金裕貞站,
然後係1號出口步行4分鐘就到達Rail Park

再行遠少少就黎到售票處換飛啦。

當時凍到影相都out focus添。

呢度有d小食檔,
由於上一場仲未玩完,
我地就食少少野先啦。

我地係呢檔買左d野食。

買左呢個芝士熱狗+一杯檸檬可樂,₩6500。

芝士條,₩3000。

食完野,我地就去集合啦。

工作人員就講解點樣玩&有咩要注意。
上車後,工作人員都好樂意幫你影相。
我地終於出發啦,
記得同前面架車保持適當的距離,
唔係就撞車架啦。

沿路的風景都好靚,
加埋d雪景,真係幾浪漫架,
不過呢度郊外真係好鬼凍呀。

見到河邊有塊情侶的剪影嗎?

途中會經過幾個山洞,
入面會有浪漫的燈光,
播放住抒情的韓文歌。

十分推薦大家冬天黎呢度。

最後呢個山洞的燈光好似去左夜場咁,
仲播放住Psy的Gentleman同埋Gangnam Style,
我地都變到好high呀。

6km的鐵道單車就玩完啦,
然後就轉坐小火車離開啦。
我地頭先搭的小火車啦。
搭完小火車後,
再轉坐一架shuttle bus返金裕貞站。
金裕貞站的設計好靚,
原來係一座韓屋黎架。


凍到傻左,係自動售賣機買左罐熱朱古力飲,₩700。
之後我地就搭地鐵去加平站。

=========================


去到加平站,我地就搭的士去加平碼頭,搭左₩4000。

我地出發坐船去南怡島啦,
呢個島發展成一個「小國家」,稱為「南怡島共和國 Naminara Republic」,
仲設計左護照、貨幣、郵票等等添,
連碼頭的入口都叫做入境Immigration!

南怡島的入場費係₩13,000,
費用已包括船費。

2001年的韓國電視劇《冬季戀歌》係南怡島取景後,
呢度就變左一個景遊熱點啦。
呢度掛上左一連串的白燈,
吸引左好多人係度影相。
呢度仲掛左好多唔同國家的旗幟,
比我地發現到有香港的旗呀。
當時係3點半,
個天開始日落啦。
南怡島竟然有鴕鳥。
佢地個樣都好可愛!
我地然後行去少人d的湖邊影相。
呢度一片雪景,好浪漫呢。
當時接近4點,
我地仲未食午餐,
南怡島上好多小食攤檔,
於是我地就掃街啦。
 呢條腸 ₩2500,無咩特別,普通腸仔咁。
然後見到呢檔有好似關東煮的魚蛋賣。
我地買左一串,₩2000,
食完d魚蛋,有暖暖的湯飲,好正,
魚腐最好食。

呢度的餐廳的設計都好古色古香。
我地比呢間的魚糕棒吸引左,₩3000。
接住落黎就去左呢間買小食。
我地買左最上個個年糕條。
₩2000一條,普通無乜味。
發現呢度有好多赤裸裸的雕塑。
難道以前南怡島上的居民係唔著衫?
還有一個媽媽為孩子哺乳的巨型石像。
呢度無掛白色的燈,
但係兩旁筆直的樹,
都好適合影相呀。

結哂冰的湖。

影完相,男友又想食野啦。

呢個叫做호떡Hotteok的韓國糖餅,₩1500,
係韓國好受歡迎的街頭小食黎架,
我地揀左紅豆餡,好好味,
男友覺得係所有小食之中最正。

呢度有孔雀呀。

頭先都提及過,
南怡島設計左佢地的護照、貨幣、郵票,
南怡島的貨幣真係可以係島上使用架,
郵票都真係可以用黎寄野。
而護照就分為三種:

  • Blue Passport:一年內無限次免費入南怡島共和國
  • Dual Passport:一年內無限次免費入南怡島共和國&位於濟洲的探羅羅共和國 (Tamnara Republic)
  • Gold Passport:文化藝術貢獻者先擁有的護照


我買左一張南怡島共和國的郵票留念,₩3000。

=========================

離開左南怡島後,
我地就返東大門食晚飯,
今晚就黎左陳玉華老奶奶元祖一隻雞 (진옥화할매원조닭한마리)。
地址:18 Jong-ro 40ga-gil, Jongno 5(o).6(yuk)ga-dong, Jongno-gu, Seoul
韓文地址:서울특별시 종로구 종로40가길 18 (종로5가) 
侍應會幫你將d雞剪成一舊舊,
d雞都幾嫩幼,除左雞胸就鞋d。

呢間陳玉華一隻雞係遊客必黎的餐廳,
座無虛席,坐得好迫。

唔少得有泡菜做伴碟小食。

我地加左年糕,
口感煙軔得黎又幾淋,好好味。

食完d雞之後,就可以加飯落去,
變成湯飯,但係好咸呀。


調味料有醬油、白醋、芥末。
仲有好香唔太辣的辣醬,
男友覺得d雞加左呢d調味料都好正。

=========================

食到咁咸就買番罐野飲啦。
呢罐식혜,中文叫做食醯,₩800,
係韓國好受歡迎的傳統凍飲,
佢係將白米或者糯米蒸熟,然後加入麥芽酵母水黎發酵而製成。
我覺得佢好甜,
入面有d浸淋左的米粒,咬唔開的。

我地今晚打算買燒酒番酒店飲,
7仔有好多唔同的牌子,
我地揀左fresh個款,希望無咁濃,₩1660。

仲買左呢支好可愛的蕉奶,₩1300。

飲住燒酒食琴日買的士多啤梨,
雖然呢個燒酒寫住fresh,但都仲係好濃,
好彩d士多啤梨又甜又多汁姐。


旅遊日期:2017年12月30日- 2018年1月3日





=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments