快閃新加坡 Day3 (打卡彩色娘惹屋,去熟食中心食好西)

By 曳豬到爆炸 - 10月 26, 2023

~今日的行程~ 
9月22日:早:Hong Lim Food Centre 芳林巴剎與熟食中心 -> Peranakan Houses -> 午:Maxwell Food Centre -> 下午茶:328加東叻沙 328 Katong Laksa -> Jewel 星耀樟宜 -> 樟宜機場 -> 新加坡BLOSSOM - SATS & Plaza Premium Lounge

今日係快閃新加坡嘅最後一日啦,
我哋爭取剩返嘅時間去食嘢,
首先去hawker centre熟食中心食早餐!

我哋搭巴士黎咗牛車水站,
然後行去芳林巴剎與熟食中心嘅途中,
見到呢座非常綠化嘅建築物,
原來係PARKROYAL COLLECTION Pickering酒店黎架。

終於到Hong Lim Food Centre 芳林巴剎與熟食中心啦,
外表好似普通嘅工業大廈咁,
老巴剎美食廣場好唔同。

入面嘅設計就係好典型嘅熟食中心咁,
有好多食檔,
買完就拎返位度食。

我就對呢間亞王咖喱雞米粉麵有興趣,
佢仲上咗米芝蓮指南添。

我就叫左碗咖喱雞米粉,SGD$5。

安迪就對呢間基記麵家有興趣。

安迪就叫左招牌叉燒雲吞麵,SGD$4.5,
佢就揀左乾撈,
所以就會有碗湯。


然後係呢檔度叫咗杯酸梅水,SGD$1.5。








食完嘢我哋就去咗加東 Katong打卡影下相啦。
呢度係Peranakan Houses峇峇娘惹屋,
峇峇娘惹係指中國移民同東南亞原住民通婚嘅混血後裔, 
男性會叫做峇峇,而女性就會叫娘惹。





呢啲柔和色彩嘅建築喺20世紀20年代興建,
曾經係峇峇娘惹嘅住屋,
都係下舖上居嘅設計。



落咗filter之後就靚好多啦。


呢啲娘惹屋雖然有百年歷史,
但個外表都仲keep得好好,
吸引咗好多遊客黎打卡。


大家黎加東食嘢都可以順便黎呢度打卡!



之後我哋就黎左牛車水嘅Maxwell Food Centre。


每次黎新加坡都會食天天海南雞飯!
暫時新加坡食過嘅Chatterbox、津津同天天黎講,
我覺得天天嘅海南雞飯係最好食。


我哋唔係好肚餓,
所以就叫左細雞飯,SGD$3.5,
佢地嘅雞係好滑!


仲喺呢間麥士威 Maxwell度買嘢飲。


買左個椰青,SGD$3。
食完之後我哋就返酒店拎行李出機場!





頭先喺Peranakan Houses經過328加東叻沙
心思思想試埋呢間叻沙,
既然去機場都會經過加東,
所以我哋就決定食埋328加東叻沙 328 Katong Laksa先去機場!
地址:216 East Coast Road, Singapore


入面唔算好大間,
好彩呢個鐘數冇乜人食,
唔洗排隊。


牆上面又係貼左好多明星黎328加東叻沙食嘢嘅相。



叫左兩碗細叻沙,SGD$5.5一碗,
青檸汁,SGD$2.2,
計埋7%稅之後總共係SGD$13.2。

去機場check in 之前,必黎機場T1隔離嘅Jewel星耀樟宜
係2019年4月先開的打卡景點,

仲去左T3度玩全世界機場入面最高的瀡滑梯添!




行完星耀樟宜終於黎機場嘅T4啦,
寄行李前,首先黎GST Refund嘅機度整refund先!


然後過左海關之後,
就黎GST Cash Refund度拎退稅啦。



之後就行下街,
呢度啲鋪頭都係免稅,平過出面架。



我好鍾意食TWG嘅Macaron,
臨上機就緊係買返啲啦。


其實香港嘅TWG都有Macaron賣,
但係新加坡買就平啲,
機場入面仲要免稅添。



我哋買左12粒Macaron,
SGD$1.87一粒。


仲買左盒Singapore Breakfast Tea茶包,SGD$23.36。



Bengawan Solo又係我黎新加坡機場必買嘅。


佢地嘅班蘭蛋糕係好出名架,
仲有好多糕點賣添。


我就買咗Pandan Cheese Roll 班蘭芝士卷,SGD$9.5,
入而啲芝士好濃,超正!
Lemper Udang,SGD$1.6,
係峇峇娘惹嘅糕點黎架,
係將糯米飯包住蝦米,
然後用班蘭葉包住。
Lapis Sagu without Egg 九層糕,SGD$1.2,
係香港嘅印尼鋪都成日見,
係用薯粉加班蘭葉嘅汁整成糕點。


行完街就黎左Plaza Premium Lounge
BLOSSOM - SATS & Plaza Premium Lounge (International Departures, Terminal 4) Singapore Changi Airport (SIN)
係樟宜機場入面嘅環亞貴賓室。
地址:Level 2 Mezzanine, Departure/Transit Lounge, Terminal 4, Singapore Changi Airport


入口係咁嘅,
當時冇乜人,
唔洗排隊入去。


入面嘅設計都同香港相似。


呢度放左啲酒同果汁。


呢度係沙律bar。


新加坡冇魚蛋粉,
但有得叫Vegetarian noodles、Singapore Laksa叻沙同Black glutinous rice黑糯米飯。





熟食區。


雪櫃飲品,
可惜同香港一樣都係冇支裝水拎。


有汽水機。


我就拎左啲甜品食。


安迪叫左叻沙。



發現樟宜機場入面有機打。


係街機黎架。


黎新加坡轉機都可以黎呢度打下機。


可惜我地就黎上機,
唔係就玩多陣先呀。


我地終於上機啦,
今晚搭國泰8:10pm機返香港,
機型係Boeing 777-300。


座位上面有頭枕幾舒服。


飛到上空之後,空中服務員派咗花生同飲品。


之後就食飛機餐啦,
我呢個係雞飯,
有餐包、生果、水同橙汁。


安迪個主菜係魚長通粉。

3日快閃之旅話咁快就完結啦,
下篇blog會介紹我地住咗兩晚嘅Royal Plaza on Scotts Singapore





旅遊日期:2019年9月20日 - 2019年9月22日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================

《快閃新加坡》







  • Share:

You Might Also Like

0 comments