去馬爾代夫歎 (馬累機場delay8小時番香港 直航變曼谷轉機遭遇)

By 曳豬到爆炸 - 1月 15, 2020



今日會check out呢間Mercure Maldives Kooddoo Resort番香港了,
我地今晚會搭7:10pm的內陸機去馬累機場,
然後搭國泰飛番香港,
內陸機boarding的時間係6:40pm,
但係間水上屋12點就要check out啦,
呢6個半鐘有咩好做呢?

Check out左之後我地就去左Vistas食午餐。



今朝我地係水上屋下面個海把握最後機會玩水,(水上屋review)
沖完涼之後我地都懶得set頭,
所以我地個樣都好頹。


我的前菜係Mushroom Arancini,
係蘑菇意大利飯波伴蕃茄醬。

男友的前菜係Mexican Nachos,
粟米脆片配芝士、莎莎醬、墨西哥辣椒、酸忌廉等等。


我的主菜係Black Pepper Beef,
牛肉炒烏冬配燈籠椒等。


男友的主菜係Caprese,
係蕃茄+水牛芝士放係塊包上面焗,面頭再加左d羅勒醬,
仲有碟薯條。
(想知我地呢4日3夜仲食左d乜,睇呢篇blog)


食完野我地就問餐廳職員借左Uno & 層層疊,
上左餐廳的上層玩。

呢度有好多位比人hea。
仲有桌球台比人篤波。
呢間餐廳真係幾岩用黎hea呀。


hea完我地就去左Water Sports中心借左立式槳板運動Stand Up Paddle Board, SUP玩,
係免費借黎玩架,
(呢篇blog詳細介紹有咩免費&收費的水上運動玩)

玩法係跪/企係塊槳板上面,
然後用支槳去推動塊槳板。

玩完SUP,
就去左Resort中央的泳池玩下水。

我唔想再沖涼就費時落水啦,
係泳池邊浸下腳就算。

之後我地去reception問下有無地方沖番個涼,
然之後職員就比左"Owner's Villa"的房卡我地,
之前一直以為"Owner's Villa"係比resort的owner住嘅,
去到其實有幾間房,
但只開放左一間大房比check out的旅客share黎用,
個廳有d座位比旅客係度hea下執下喼,
個沖涼房有3-4格比旅客沖涼。
由於間房有其他2對情侶,
所以我無影到入面的環境啦。

之後仲有2個鐘左右的時間剩,
我地就去左做Spa啦,
價錢係USD$110 一個人,仲要加10%服務費&12%稅,
加加埋埋USD$135.52 一個人,
按完成身舒舒服服咁搭飛機離開resort啦。

Kooddoo島的Kooddoo Airport Maldives機場就係Resort的隔離,
個機場非常之細,
一間房係security check,
另一間房就已經係登樓閘口啦。

                                                                     

我地會搭馬爾代夫國家航空(Maldivian)由Kooddoo Island去Male。
話說我地班機係7:10pm起飛,
預計8:35pm到達馬累,
但我地係登機閘口等到花兒都謝了都未上機,
最後等到8:50pm班機先至起飛,
大約9:50pm到達馬累機場。
好彩我地馬累飛香港個程係12:10am先飛姐,
唔係就趕唔切班機啦。

=========================


到達馬累之後仲有成2個鐘先飛番香港,
於是我地就去馬爾代夫的環亞機場貴賓室啦,
佢叫做Wellness Lounge by Plaza Premium
係機場的出面的。
(可惜我見環亞的官網已經無左呢個lounge)
當時已經係10:07pm,
但係個lounge 10:30pm就收工,
而我又好想沖個涼先飛,
好好彩d職員都好nice,
立即安排沖涼房比我沖個靚涼。

係我沖涼的時候,
男友就影下個lounge的環境。
個lounge唔算好大。
呢度疑似有兩張黑色的按摩凳,
唔通有按摩服務?

機場的出面有個food court,
我地就諗住食d野先啦。

最後揀左Burger King
我地叫左Double Cheeseburger餐,USD$12,
同埋散叫Fish & Crisp呢個包,USD$6。


=========================

10:55pm我地終於入機場check in&寄存行李啦,
我地搭國泰來回馬累,
機入面九成的乘客都係中國大陸人,
香港人我諗10隻手指都數得曬。
唔知係咪因為馬累機場的國泰counter好少serve香港人,
我用BNO check in的時候又遇到以下情況:
地勤:你係咪香港居民?
我:係呀。
地勤:麻煩出示身分證。
我唯有係袋度拎番張身份證出黎比佢睇下啦。

11:00pm入到黎機場禁區啦,
機場好多化妝品、香水個d野賣,
我地就主攻d紀念品&馬爾代夫的零食,
但機場的野係超級貴,
一包薯片仔都要USD$10,
一盒勁輕的開心果都要USD$10,
完全買唔落手,
而d紀念品都係貴到離譜,
完全係東南亞d街邊檔的質素&款式,
但賣USD$10。


最後見到d斯里蘭卡的茶包幾平,
(馬爾代夫同斯里蘭卡的距離幾近)
就買左5盒茶包啦。

買左d特別味道的茶包番工飲,
Basilur的Cinnamon茶,USD$5,鍾意肉桂味的人會覺得好正。
Basilur的Moringa茶,USD$5,Moringa的中文係辣木,同個名一樣飲落去有股辛辣的味道再帶點茶香。
Tealia的Dark Chocolate Almond茶,USD$6,味道好似咁朱古力咁,但帶點茶味,我覺得岩d想飲朱古力但又怕肥的人。
Battler的Orange Pekoe,USD$3,Orange Pekoe中文係橙黃白毫,係紅茶的等級黎,而茶葉其實同橙係無關係,只係以前荷蘭商人為左特顯茶葉的品質同高貴感覺,所以係個名度加個橙上去。
Battler的Jasmine Green Tea,USD$3,茉莉花茶,即係茶樓飲開的香片。

禁區都有Burger King,
但比機場出面個間貴,
例如Fish & Crisp個包比出面貴左USD$1。

話說原本班機12:10am起飛,
之後delay左半個鐘,
最後等到12:48am先至上到機。
-
上到機後坐左好耐,到1:30am都未起飛,
然後機師先至廣播話由於馬累機場每晚1:30am例行維修
機場死都唔比我地架機飛走,
要等到早上6:00am先可以再飛!
我地心諗:唔__係掛,
機上的中國大陸人比我地更加之憤怒,
(事關佢地仲要係香港轉機,呢班機delay就會miss左下班機啦)
佢地呢個時候就係咁問空姐有無delay證明比佢地claim保險,
有d人就打電話比親友去幫佢地買張最快番到大陸的機。
而我地就乜都做唔到,
唯有等空姐安排落機。



其實等落機都搞足半個鐘有多,
事關係分批的方式落機,
當我地行到出口附近,
空姐就叫我地坐下先,未落得機住,
於是我地就坐係附近的none of our business class,
玩下business class d機關,
平訓咁坐又真係好舒服。

當時我地未搭過J class,
所以都覺得好新奇。
(估唔到一年之後我地就搭J class去悉尼啦)


落番機都2:45am左右,
3:00am地勤人員派左d野食野飲,
然後我地就訓陣,
大約5點幾就再登機啦。

上到機個機師就話架機要飛去曼谷先,
因為班crew飛去香港就會過左工作時數,
所以要飛去曼谷轉另一班crew,
去到曼谷乘客只需要留係機上,唔洗落機。
-
原本班機:馬累12:10pm -> 香港9:25am,
而家改成:馬累6:00am -> 曼谷12:10pm;曼谷1:10pm -> 香港4:50pm。
(時間對應所在地的時間)
足足遲左7.5個鐘先番到香港

係6點就起飛的時候,
機師話有乘客不適要落機,
要等埋佢行李落機先飛得。
3個字之後,
機師又話有乘客決定唔搭呢班機,
又要等佢d行李落機,
真係delay no more!!!!
最後大約6:45am,架機都終於都起飛啦。

原本係晚餐黎,
而家變左一大清早食!

我叫左雜菜燴牛肉、烤薯仔,
有希臘沙律食。

男友叫左香菇燴雞柳飯。

中長途機所以有Movenpick食。

12:25pm降落曼谷機場,
然後換新的crew上機,
1:40pm左右終於再次起飛。

唯一的好處係遊機河&多左一餐飛機餐食。

唔記得自己叫左咩餐啦。

曼谷去香港係短途機,
所以係食哈根大師雪糕。

最後最後,其實成5:20pm先降落到香港!
總共係浪費左人生的8個小時!!!
見到d大陸旅客仲要轉機,就覺得慘啦.......



大家可以睇埋個vlog呀!


旅遊日期:2018年2月22日- 2018年2月27日







=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments