西歐四國遊 Day1 (倫敦歎Fortnum & Mason下午茶,食米芝蓮推薦威靈頓牛扒)

By 曳豬到爆炸 - 6月 30, 2022



~今日的行程~ 
5月12日:倫敦希斯路機場 Heathrow Airport -> Galleries Arrivals Lounge -> Pullman London St Pancras -> Covent Garden -> Chinatown 倫敦唐人街 -> 早:The Breakfast Club Soho -> 下午茶:The Diamond Jubilee Tea Salon at Fortnum & Mason -> Oxford Street -> 晚:Bob Bob Ricard


12小時45分鐘嘅機程,
倫敦時間5:30am,我地終於到達倫敦希斯路機場 Heathrow Airport啦。

由於我地搭Business Class商務艙,
所以過關的時候係可以排Fast track快隊。
主要有三條隊過關,
分別有快隊、EU歐盟隊(當時英國未脫歐)同埋普通隊。
當我地行去快隊的時候,
職員見到我本BNO就話No UK passport,
我男友拎住特區護照就可以排快隊啦。

咁我就唯有去歐盟隊試下,
BNO並不屬於歐盟護照,
果然職員就叫我排普通隊!
於是我就唯有死死氣一個人排普通隊!!!
最後我比男友遲左18分鐘先搞掂!真係激死人!
上網search到其實BNO都可以排快隊,
睇黎係快隊職員求求其其以為我係正常嘅英國護照。

另外,過關的職員大約問左我今次嘅旅程會去邊就搞掂啦。



時間尚早,我地就去左Galleries Arrivals Lounge食下野休息啦,
佢係位於Terminal 5,拎完行李出左閘之後,
搭橙色lift上一樓就見到啦。


呢度係左面自助區,
有4款穀物早餐,中間個部係奶機,
右面放左d汽水。

中間個island就有麵包同生果。


另一個island就有水飲,仲有冰、檸檬提供。

中間個個自助區就有咖啡同茶,仲有餅乾添。




右面個自助區就有芝士、沙律、果汁、熟食。





我地坐左個比較隱蔽的角落。

呢度都有咖啡、茶、餅乾拎的自助區。


參觀完呢個lounge有咩食之後,
我地就試埋呢度嘅沖涼服務啦。

就咁睇個裝修都好普通、好平實,
唔似國泰嘅lounge咁靚,
甚至比執左嘅Plaza Premium嘅Arrivals Lounge頹。
仲有,呢度係冇牙膏、牙刷等等的即棄沖涼用品提供。

右上角係風筒,係好old school個種吸管狀風筒,
好似飛髮鋪吸頭髮碎嘅吸管。


後面就可以放行李,
有掛鈎可以掛衫,
仲有兩條毛巾。



呢度就係淋浴的位置,
值得一讚嘅係呢度係用英國牌子Elemis的沖涼用品。

呢個lounge suppose係15分鐘免費的Elemis Spa treatments提供,
可能我地當時太早,
就冇得做spa啦。



沖完涼拎返支Harrogate的spring water補充水分。


拎左薯餅同茄汁豆食,
仲拎左包Kettle的barbecue beef brisket味薯片食。


今次係我地第二次黎倫敦,
《西歐五國星馬畢業遊》一樣,我地會搭Heathrow ExpressPaddington站,
然後搭Tube地鐵去King's Cross St. Pancras站。


我地會係Pullman London St Pancras住一晚,
由於未夠鐘check in,
我地放低左行李就出去啦。


跟住我地搭Tube去Covent Garden站。

呢度有個Covent Garden Market,
入面主要都係商店同餐廳。

入面有啲行仔係黑白嘅設計,非常之靚呀。


忍唔住係度影下相、打下卡。



好鐘意呢啲玻璃嘅頂,
令自然光射落黎。

呢度仲有個London Transport Museum,
但我地就冇入去參觀啦。

左面係Jubilee Market,右面係Covent Garden Market。

Jubilee Market其實都係屬於Covent Garden的一部分,
入面好多攤檔,主要係賣手信類嘅產品。





呢度有個好大嘅廣場,
下晝都應該會吸引唔少街頭藝術者黎呢度表演。


Covent Garden呢度都好舒服,
會係我下次再黎倫敦慢慢行下的一個好地方。




之後我地就行去食早餐啦。
經過呢Henrietta Street,
我覺得非常之倫敦!


行行下見到呢個「中國太平」的牌匾,
就知道我地黎左倫敦的唐人街Chinatown
佢係坐落係Soho蘇豪區。


呢度都有條爵祿街,
但香港個條英文係Tseuk Luk Street,係「著陸」嘅諧音,意思係飛機降落,
而倫敦呢條街嘅英文係Gerrard Street, 用左英國軍事領袖Charles Gerard, 1st Earl of Macclesfield的姓黎命名。

呢個牌匾比頭先個個簡陋,
上面寫住「倫敦華埠」,
華埠就係唐人街咁解。

離開左唐人街之後,
我地終於行到黎食早餐的地方 - The Breakfast Club
佢有好多間分店架,
我地呢間就位於Soho區。
地址:33 D’Arblay St, Soho, London, W1f8eu

大家睇下呢條隊幾長,
我地行到過黎唯有照排啦。


我地排左差唔多一個鐘終於入到去啦,
入面嘅牆身都係黃色。





呢張係野食menu。


呢張係飲品menu。


我地想健康啲,
所以每人叫左杯smoothie,£5.95一杯,
安迪係黃色個杯Morning Glory,好酸,
我呢杯係The Big Breakfast,莓味為主,好飲。




我就叫左Huevos Al Benny,£10.5,
係有牛油果同燒雞嘅eggs benedict,
還不錯呢。


安迪叫左Pancakes & Berries,£9.8,
呢個pancake的糖漿同cream非常好食,
我地覺得黎呢度係必點pancakes!

另外加埋12.5%服務費,總共食左£36.23。






之後我地就返黎King's Cross St. Pancras站,
呢度係St Pancras International火車站的大堂,
好多鋪頭行架!
哈利波特的九又四分之三月台 (Platform 9 3/4)的打卡位都係呢度,
仲有搭Euro Star去歐洲鄰近國家都係係呢度搭。

跟住我地返酒店check in先啦,
酒店review之後會有篇詳細blog介紹。



係酒店hea左一陣換左件衫,我地就黎左Piccadilly
呢度有間英國著名的茶葉品牌Fortnum & Mason



我地旅行前係官網book左4:00pm黎The Diamond Jubilee Tea Salon at Fortnum & Mason飲英式下午茶,
好期待呀。


呢棟Fortnum & Mason有4層,
Tea Salon就係最高個層啦。


終於黎到The Diamond Jubilee Tea Salon at Fortnum & Mason
地址:Fourth Floor, Fortnum & Mason, 181 Piccadilly, St. James's, London W1A 1ER (please use W1J 9LE for maps)


Fortnum & Mason已經有三百幾年歷史, 
佢地持有為英女王伊麗莎白二世提供食品雜貨及食品供應、同埋為威爾斯親王提供茶葉及食品雜貨的認證架。




呢度嘅裝修都好華麗。


隔離枱係四位男士一齊歎下午茶,
仲見到有枱係一位男士單拖黎食,
睇黎英式下午茶並不是女士的專利。


Fortnum & Mason有4款下午茶揀,
分別係Afternoon Tea £55、Savoury Afternoon Tea £55、High Tea £57、Vegetarian Afternoon Tea £55。 
我地揀左Savoury Afternoon Tea同埋High Tea, 
High Tea係四款下午茶之中最貴架!
諗起之前聽過話以前high tea其實係比工人食的cheap野,
但而家睇黎high tea係比較矜貴d喎!


野食黎左緊係打下卡先啦。


呢個架係安迪嘅High Tea,
頂層係afternoon tea cakes,
中間個層係plain scone,
低層係fruit scone。

另外仲有一碟熱食可以揀,當時有7款選擇,
安迪揀左Lobster Omelette Victoria with Lobster Bisque & Truffle,
熱食製作需時,所以會遲啲上。


呢個架就放左Clotted Cream、Strawberry Preserve、Lemon Curd,
係用黎點scone食架,
超大罐醬,一啲都唔孤寒。



而呢個架就係Savoury Afternoon Tea,
佢特別的地方就係頂層變左做鹹點為主,
有Oeuf Drumkilbo (蛋個舊)、Beetroot and Ginger Cheesecake (紅色半圓形個舊)、Dressed Portland Crab (白色蟹肉個舊)、Smoked Salmon Eclair (三文魚個舊)、Green Pea and Coconut Panna Cotta (遮住左綠色個舊)。

而中層就會係鹹嘅scone,
左面係Spring Onion and Chive Scone配Grape Mustard Jelly,
右面係Goats Cheese and Salmon Scone配Dill Butter。

低層就同普通Afternoon Tea一樣係三文治,
有Rare Breed Hen's Egg Mayonnaise with English Cress、Cucumber with Mint Cream Cheese、Norfolk Cured Ham with English Mustard、Fortnum's Smoked Salmon with Tartare Dressing、Coronation Chicken。



仲有幾十款Fortnum & Mason嘅茶比你揀添。


安迪嘅Lobster Omelette Victoria with Lobster Bisque & Truffle終於黎左啦。


原來Fortnum & Mason下午茶的三文治、鬆餅、甜點、鹹點、茶係可以無限refill!
而且仲可以打包番屋企!!!

我地後面個枱兩個人總共食左5碟三文治,然後打包d甜點走,真係識玩!

侍應問左兩次我地洗唔洗refill d 野食, 
但我地真係太飽,所以我地每人試多款茶, 
而且refill我地覺得好食嘅鹹點就算啦,
最後都打包左4件甜點返酒店。

另外加埋12.5%服務費,總共食左£126。


會有個膠袋裝住。


可惜嘅係只係用紙袋裝住d野食,
所以拎到返酒店啲甜點都扁哂


High完tea本身都想行下Fortnum & Mason間鋪頭,
但可惜個日係星期日,
鋪頭6pm就關門啦。


好彩St Pancras International火車站的Fortnum & Mason都未收,
我地係Tea Salon試左Countess Grey、Royal Blend、Fortmason、Vanilla Nougat呢4款茶,
最後決定買返Countess Grey同Fortmason返香港繼續飲,一盒£4.5。



歎完tea我地就去左Oxford Street行街,
我地《西歐五國星馬畢業遊》都有黎Oxford Street濕平,
仲係Primark比人偷野添,
今次我地黎Oxford Street行街都小心左。
以上係我係Boots的戰利品呀!由上而下,左至右介紹啦。
Tangle Teezer - The Original Mini (Unicorn Magic) £9,好可愛嘅獨角獸梳,
Charles Worthington - Volume & Bounce Express Blow Dry Primer £4.65,好香好salon味嘅dray shampoo,
Tresemmé Keratin - Keratin Smooth Heat Protect Spray 同埋 Keratin Smooth Shine Oil £6,
Charlie - Pink Body Fragrance £1,見佢1磅咁平就買啦,
Ted Baker - Body Spray Cool Classic £4.25,安迪嘅止汗劑,
Rimmel London - Stay Matte Pressed Powder £3.99 三件,
Soap & Glory - Kick Ass Concealer £10,去Boots都會買Soap & Glory嘅產品,
Soap & Glory - Trick & Treatment Under Eye Dark Circle Corrector £9,
總共 £51.93,可以退到£5.19,退稅後係£46.74。





見到有間Sainsbury's就入去行下,
買左Sensations嘅Thai Sweet Chilli味薯片,£1。
Sunbites Grain Waves Wholegrain Chips嘅Sweet Chilli味,入面有6小包,£1.85。
McCoy's嘅Mighty Meaty Ridge Cut Crisps,入面有6小包3款唔同味,£1.8,
分別有Bacon sizzler、Flam grilled steak、Thai Sweet Chicken。
仲買左支Sainsbury's嘅still Scottish mountain water 2L,£0.55,
我地係唔會係酒店煲水,所以就會買水啦。






之後我地就返酒店放低野,
晚飯時間再出去食野啦。
日落嘅St Pancras International火車站好靚,
成個城堡咁。


旅行前我地預先係官網book左呢間Bob Bob Ricard,我地book左9pm,
佢係2022年英國米芝蓮指南推薦餐廳,
係食英國同法國菜,
不過間餐廳係唔招待15歲以下的人士。
地址:1 Upper James Street Soho, London, W1F 9DF


餐廳入面嘅design係由已故愛爾蘭建築師David Collins設計的,
d座位係仿效Orient Express東方快車,
好似坐緊係火車頭等咁。


我地黎Bob Bob Ricard係為左食Beef Wellington威靈頓牛扒!


我地唔係好想飲紅酒,所以就叫左cocktail,
安迪叫左Cucumber Martini,£16.5,
我就叫左Bob Bob Ricard Gin & Tonic,£15.5,
我地仲開左支水,£5.75。


健康人生,叫返碟沙律Waldorf Salad,£13.5


每個位都有粒"Press for champagne"的掣,
呢個掣應該係比你叫左支酒,然後加酒用嘅。


期待已久嘅威靈頓牛扒黎左啦,Beef Wellington for two,£97。
Beef Wellington係一道經典英國名菜,
將牛扒查上鵝肝醬,再包住酥皮烤焗而成,
相傳Beef Wellington係因為威靈頓公爵Arthur Wellesley, 1st Duke of Wellington而命名。


Beef Wellington係Bob Bob Ricard的招牌菜之一,
中間少少生生地,
唔會fucking raw。

最後我地叫左呢碟英國傳統的甜品 - Eton Mess,£12.5,
伊頓混亂係源自英國著名的私立男校Eton College,
早於1930年就係學校的小賣部出現,
當初只係一啲cream上面加啲士多啤梨,再撈埋一齊。
Bob Bob Ricard呢個伊頓混亂簡直係一件藝術品咁靚,
完全唔係一樣混亂的甜品。

加埋服務費,總共食左£180.84。
今日三餐都好正呀,食到好飽!



旅遊日期:2019年5月11日- 2019年5月20日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================



  • Share:

You Might Also Like

0 comments