西歐四國遊 出發篇 (英航商務艙初體驗,一次過去哂4間國泰貴賓室)

By 曳豬到爆炸 - 5月 25, 2022



~今日的行程~ 
5月11日:九龍站check in -> 香港機場 -> The Wing 寰宇堂 -> The Deck 玲瓏堂 -> The Bridge 逸連堂-> The Pier 玉衡堂 -> 倫敦希斯路機場 Heathrow Airport


今次歐遊會搭英國航空 (British Airways)倫敦
我地又係會搭Business Class商務艙,再次興奮!
張機票都係用Asia Miles換,
《去澳洲玩》一齊出嘅 OneWorld機票,
想知我地當時嘅OneWorld機票兌換心得,可以睇呢個post

8日半嘅旅程,我地會途經英國、荷蘭、比利時、德國四個國家。







我地今晚會搭11:45pm機,
British Airways的登機櫃台係航班起飛前3個鐘先開(姐係約8:45pm開),
我地想早d入機場貴賓室度食個晚餐、沖個涼先,
所以就黎左九龍站試下免費市區預辦登機服務
(可惜而家疫情期間呢個服務暫停左)


原來九龍站的BA櫃檯係起飛個日的凌晨5點就可以去check in架啦,
我地就5:00pm黎左check in。
注意!要搭機場快綫先可以用免費市區預辦登機服務架,
除左九龍站,香港站都可以預辦登機架。


寄存左行李之後,
我地就兩手fing fing咁搭機場快綫去機場。

我地都好耐冇搭過機場快綫,
對上一次應該係2015年嘅《去新加坡歎》。
發現張櫈有得較speaker大細聲!


我地今次咁早去九龍站check in,
就係為左去哂國泰4間貴賓室!


我地第一間黎左寰宇堂 The Wing
位置:離境大堂6樓鄰近1號至4號登機閘口。

下面個層主要係休息區,
所以我地就上上層睇下有咩食啦。

呢個lounge除左有自助野食之外,
仲有「風味坊」,
姐係即叫,姐姐即煮的麵食。

呢度仲有個咖啡閣,
可以叫咖啡、有甜點、雪糕食。

我就拎左少少野食,
留肚食下一間!




下一間我地去嘅係玲瓏堂 The Deck, 
位置:離境大堂7樓鄰近16號登機閘口。


呢間感覺好warm好cozy。


呢間lounge都有「風味坊」,
除左麵之外,仲有點心叫添。


當然都有自助區啦。

呢度有d 英國牌子Jing嘅茶包,
有9隻味咁多。


呢度仲有酒飲添。

竟然有Hong Kong Beer Co.出的本地啤,
有Hong Kong Beer - Amber Ale 同埋Dragon's Back - Pale Ale兩款,
仲拎左我地覺得風味坊最正嘅擔擔麵,
順便拎埋雲吞麵試下,
始終擔擔麵都係最正。



下一站就黎左逸連堂 The Bridge
位置:西客運廊5樓近35號登機閘口及捷運列車。


個lounge就係電梯落去啦。

個reception好大呀,
The Bridge分咁左右兩邊,
我地行去左邊睇睇先。


呢度有啲自助野食拎。

行入啲有電腦、printer,
岩哂啦,我地仲有啲旅行野未print出黎。

盡頭有個好似cafe咁嘅咖啡閣。

仲有個好大的休息食野區域。


我地就叫左mojito、雪糕,
仲拎左brownie同葡撻食。


之後我地仲去埋The Bridge嘅另一邊睇下,
呢邊人流多啲,
都係有自助野食。

呢度仲有bar枱叫下酒飲,
仲有d佐酒小食。

我拎左蝦多士同墨西哥脆片食。





最後一站 - 玉衡堂 The Pier, 
位置:離境大堂6樓鄰近65號閘口。
我地上次《去澳洲玩》都有黎The Pier
所以今次就冇乜點影到相。



安迪又叫左碗擔擔麵食啦,
仲拎左啤酒、果汁、小食,
真係飽住咁上機。


臨上機前我地係The Pier沖個涼先。




同上次黎The Pier一樣,都係用左Aesop的產品,
呢個blog詳細講左有咩Aesop的產品提供&風筒的牌子。

呢個係淋浴的位置,
沖涼用品都係Aesop架。

馬桶的位置。


The Pier係國泰4間貴賓室之中,我地最鐘意嘅一間,
首先佢係最大嘅lounge,
食物總類都係最多,鐘意食嘢嘅人唔好錯過,
最特別係有「茗茶坊」,可以沖壺茶慢慢飲。
如果想要一個chill啲嘅休息空間可以揀The Deck
有時間就緊係好似我哋咁4間去晒啦!



行勻哂4個lounges,
我地都差唔多夠鐘上機啦,
6號閘口,應該第一次係咁前number的閘口登機。


英國航空的business class比國泰航空同澳洲航空細好多,
窗邊有兩個座位,
兩個座位係對住坐架。
我都後悔冇揀到窗邊兩個位,
最後我地揀左坐中間。

中間有4個座位,
中間個兩個位平排坐,
最外兩個座位係相反方向。
左邊兩個座位係互相對望,右面兩個座位又係互相對望,
所以我地冇揀到相中平排個兩個位,
而係揀左對望相反方向的兩個座位。


呢個角度就影到相反咗方向的座位啦。





我揀左走廊位坐,
安迪就同其他乘客平排坐,
我地兩個座位係對望住架,
如果坐住個陌生人,都真係幾尷尬。

腳下嘅櫃桶仔放左耳筒。

空姐派左支水同過夜包,
過夜包係英國牌子The White Company出架,
個袋仔係假皮,好靚呀。

床鋪都係The White Company出嘅。


過夜包冇分男女,
入面有牙刷、牙膏、眼罩、襪、耳塞、
仲有The White Company嘅護膚品,
有Luxury Lip Balm、Gentle Moisturiser、Pulse Point。



BA的座位的長度都足夠,
但就唔夠闊。
起飛前,空姐比左杯酒我地飲。


今晚嘅晚餐,
有頭盤、沙律、主菜、甜品。



Menu除左可以睇定一陣晚餐食咩之後,
佢仲有張紙可以揀定聽日嘅早餐你想點!
如果你想食早餐就會降落前個半鐘叫醒你,
如果你只係想早餐飲啲野,就會係降落前50分鐘叫醒你,
如果你想訓耐啲,就會係降落前40分鐘叫醒你。




話說我之前部電話壞左冇左一整年電話影嘅相,
機上的食物只係得呢幾張相。

有餐包、牛油、橄欖油,
隔離個兜係沙律。
安迪揀嘅頭盤係Balik salmon,
有三粒三文魚,有啲柚子醬同埋紅酒汁,佢覺得好好食。
而我個頭盤應該係Leek and potato soup京蔥薯仔湯 (冇圖) 。


安迪嘅主菜係Pan-seared tenderloin of beef,
煎牛柳,有薯仔伴碟,
安迪覺得個牛麻麻。
另外兩個主菜係Seabass鱸魚同Rigatoni Pasta長通粉,
唔知當時我揀左邊樣主菜呢?

最後甜品嘅相都冇左,
有Cheese board芝士拼盤、New York-style cheesecake紐約芝士蛋糕、Warm apple, raspberry and almond strudel酥皮捲揀,
相信為食嘅我地都係揀左紐約芝士蛋糕同酥皮捲。


食完野空姐就幫手鋪床訓覺啦。



訓醒之後有早餐食啦,
餐包有牛角包、牛油、果醬,
隔離個兜係乳酪,
仲有碟生果,好健康呀!
飲品我揀左水果奶昔。


之後仲黎左碟薯仔奄列添。


12小時45分鐘嘅機程,
倫敦時間5:30am,我地終於到達倫敦希斯路機場 Heathrow Airport啦。


下一篇blog我地開始day1倫敦嘅旅程!



旅遊日期:2019年5月11日- 2019年5月20日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================


  • Share:

You Might Also Like

0 comments