去墨爾本玩 Day6 (超過100年歷史嘅蒸氣火車Puffing Billy,澳洲都睇到櫻花?!)

By 曳豬到爆炸 - 5月 04, 2021

~今日的行程~ 
10月19日:早:Lord of the Fries -> 午:Cafe Hot Gossip -> Puffing Billy Railway  -> 墨爾本唐人街 -> 晚:Stalactites (希臘菜)

今日我地會去搭Puffing Billy
係擁有過百年歷史嘅蒸氣火車鐵路!








我地會係Flinders Street火車站搭Belgrave線火車去Belgrave


我地係車站入面嘅Lord of the Fries買d早餐上車食先。



買左條熱狗食。

仲買左盒芝士薯條,
兩樣總共係AUD$19。



搭左一個鐘,終於到左Belgrave啦,
跟據指示就可以行到去Puffing Billy啦。


Puffing Billy蒸氣火車可以預早係網上買飛,
或者黎呢度先至買,
但可惜最近個班火車已經full哂,
我地要搭下一班啦。


呢度竟然有繁體中文的旅遊指南,加分!

Puffing Billy Journey Map
整條Puffing Billy有7個站。


由Belgrave出發可以買到Menzies Creek/Lakeside/Gembrook目的地的車飛,
我地個個時段係去Lakeside架。


Day1係機場拎個本旅客小冊子買Puffing Billy火車飛有8折添!
大家如果會去搭Puffing Billy
都要拎返本旅客小冊子。

當時嘅價錢係AUD$59一張飛,
表弟係學生,係AUD$46.5一張飛,
除左我地兩個正價享有8折之外,
優惠飛都可以8折!
總共慳左AUD$32.9,三人只係AUD$131.6。



呢度仲有紀念品店。


未夠鐘坐Puffing Billy
於是我地就影下相先。


呢張櫈寫左車站個名Belgrave。


好岩一家大細影相的佈景板。





時間尚早,
於是我地就行去附近食個lunch先。


咁岩見到間郵局,
我就入去寄明信片先。
Day2 & Day4 都買左好多靚靚的明信片!



行行下見到樹上的花好靚,
望真d應該係櫻花呀!


4月係東京睇完櫻花,
點知10月係墨爾本都見到櫻花!(心心眼) 


d櫻花開得好靚呀。


同櫻花影返張合照先。


黎張close up先。

當時已經係櫻吹雪,
成地都係櫻花瓣。





影完櫻花,
我地就揀左呢間Cafe Hot Gossip
地址:1692 Burwood Hwy, Belgrave, Victoria, Australia


安迪叫左呢杯應該係凍mocha。


左面係橙汁,
右面係士多啤梨奶昔。


男友同表弟都叫左Chicken Schnitzel,
姐係炸雞排。


我都同表弟影返張合照先。


我叫左Eggs on Toast,
我揀左Poached eggs溫泉蛋,仲加左牛油果添。






食完lunch,
我地就去搭Puffing Billy啦。


Puffing Billy最出名係可以坐係窗邊,將手腳伸出車外,
但可惜係2018年3月的時候發生左一單Puffing Billy同一架旅遊巴相撞的事故,
所以Puffing Billy就禁止左乘客坐係車窗邊緣&將腿懸在車廂外。
如果我地早幾個月黎就好啦 :(。


Puffing Billy開車前,職員會探頭出車外檢查。


車外的廣告都好有懷舊feel。


雖然唔可以坐係窗邊&伸隻腳出去,
但都可以伸個頭出去嘅。


Puffing Billy係1900年就通車,
至今超過100年歷史!
中途會經過呢座木橋,
好有歷史感呀。

建議大家唔好坐咁近火車頭,
會搞到成臉都係煤炭屎。

我地坐左係中頭位置,
所以塊臉都食左唔少炭屎呀。


我著左琴日Melbourne Central買嘅裙,
建議大家都唔好著白色衫黎,
因為都會整污糟件衫架!


我地懶係型影返張合照先。


我地搭一個站到Menzies Creek就回程返Belgrave啦。







返返CBD之後,
我地就去左墨爾本的唐人街行下。
見到呢個中式嘅牌坊,
就知道呢度就係唐人街啦。


呢度有好多亞洲餐廳&商店。





表弟帶左我地黎呢間佢好鍾意嘅希臘餐廳 - Stalactites
係由一個希臘家庭係1978年開業的。
地址:177 - 183 Lonsdale St Melbourne, VIC 3000



首先黎左餐包。


Homemade Hummus,鷹嘴豆蓉,AUD$6,
係中東菜式,用黎點麵包食架,
由鷹嘴豆、芝麻醬、檸檬汁整成嘅。


我叫左杯白酒,AUD$9。


男友叫左杯Greek Coffee,AUD$4。

表弟叫左Grilled Lamb Fillet Souvlaki,AUD$15,
一塊大嘅薄餅包住羊肉串燒。
Souvlaki串燒係希臘嘅地道小食,
用橄欖油、檸檬汁、香料、少少紅酒去醃,
然後拎去燒,
最後配埋番茄、洋蔥、希臘沙律醬一齊食。

中間個碟share嘅係Mixed Giro Platter,AUD$29.5,
有雞肉同埋羊肉嘅燒肉。
Giro係希臘旋轉烤肉,
顧名思義係將d肉放置係一個高大的迴轉烤肉架Rotisserie上面燒,
食個陣就會用把刀係烤肉架上面切d肉出黎。

男友叫左Pork Oregano,AUD$28,
慢煮豬肉伴檸檬汁、牛至、橄欖油配飯。

我叫左Beef Kokkinisto,AUD$26,
Kokkinisto係一種希臘嘅烹調方式,
用紅酒&番茄汁慢煮牛肉。



出面好多人排緊隊食呢間餐廳,
就知呢度嘅野食係幾有水準啦。
我地總共食左AUD$117.5。






旅遊日期:2018年10月14日- 2018年10月21日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================


  • Share:

You Might Also Like

0 comments