去台北歎 之 解謎篇

By 曳豬到爆炸 - 5月 05, 2018


旅遊日期:2015年1月5日至1月8日

2015年去左台北嘆左4日3夜 (5/1-8/1),

話說咁大個女都係第一次自己去自由行同埋第一次去台灣,

所以都Google左唔少資料,

但發現個個人講的野又唔同,

最後都係要親身經歷先搵到答案。



1.兌換台幣邊度至抵?
兌換台幣係ATM度禁台幣係最抵!(只限背後有銀聯Logo的提款卡,其實大部分的提款卡都有銀聯的)不過記得出發去台灣之前開通提款卡的海外提款的功能。而開通海外提款的功能都好方便,係ATM或者網上銀行搞就得。之後去到台灣係有銀聯的ATM度揀銀聯,然後禁所需金額的台幣就得啦!基本上大部分的台灣ATM都係有銀聯架!

*記得係用有銀聯的提款卡,唔好用左銀聯的信用卡,因為信用卡所收取的服務費比提款卡高好多。


以我為例,1月5號係台灣ATM度禁$12000台幣,銀行扣左我2962.16(當中包括$20手續費,係按每次收費)。唔計個20蚊手續費,匯率大概係4.05。而當時的找換店全部都係做緊3.9X,而且仲好多人排隊兌錢,相反ATM就少好多人排隊,而且匯率亦高D。

*機場的ATM就係出閘後的右手邊,賣電話卡同找換店之間。大家可以係ATM禁完台幣之後,去隔離買電話卡,十分方便。



2.悠遊卡退卡洗唔洗手續費?
悠遊卡用過5次以上同埋用左3個月以上就會免收手續費,否則就會收$20台幣手續費。一般遊幾日台灣,張悠遊卡用左幾日咁大把,所以會收$20手續費。退卡去捷運站的詢問處度同佢講就得啦。

*關於悠遊卡
悠遊卡同八達通差唔多,搭捷運、台鐵、公車都可以用悠遊卡。但係機場巴士就要買飛啦。此外,我係台灣的7仔問過都無得買悠遊卡,要係捷運站的詢問處或者悠遊卡售卡/加值機先有得賣 (後加補充:我係微風台北車站的7仔度問的,店員叫我落去捷運站買)。特別一提,悠遊卡加值機係可以入銀仔去增值,最後一日無乜錢剩,唔想增$100咁多,可以入銀仔增值,增幾蚊都得架!



3.明信片同明信牌(木製明信片)的郵費係幾多?
去旅行好多人都鐘意寄名信片比朋友當手信,我都唔例外。其實好多賣明信片的鋪頭買完即寫可以幫你寄埋,但我就想自己寄同埋慢慢寫。咁郵費係幾多呢?我係忠考敦化站的郵局寄的時候問左郵費,寄去香港普通明信片$7台幣,明信牌(木製明信片)就要$12台幣。係郵局買同貼好郵票,放係郵局門口的郵箱就得啦。
台灣 台北 解謎 兌換台幣 悠游卡 明信片 郵費



4.香港學生證係台灣都有用?
無錯係有用的!我係美麗華買摩天輪飛的時候出示左香港學生證,係買到優待票$120,而全票就$150,慳左$30。學生的你不妨試下買樂園飛乜乜乜的時候出示學生證,都應該會買到學生飛。



5.捷運同台鐵路線圖好難睇?
旅遊書同埋網上面都會分開捷運路線圖同台鐵路線圖,每次搭車同plan行程都覺得好麻煩,明明捷運同台鐵都有相交的站,點解唔合埋一張方便我睇呢?搞到我睇完捷運路線圖再睇台鐵路線圖,然後睇番捷運路線圖......不停loop....最後我係台鐵的八堵站發現到捷運同台鐵的合併路線圖,我拿拿林拎部電話出黎影低方便之後睇路線。
台灣 台北 解謎 兌換台幣 悠游卡 明信片 捷運 台鐵路線圖

清楚D的圖 (攝於2015年,而家捷運同台鐵的路線都可能有更改)
https://www.dropbox.com/s/d9vr7tu9jy3f9ky/%E5%8F%B0%E5%8C%97%E6%8D%B7%E9%81%8B%E5%8F%B0%E9%90%B5.jpg?dl=0


=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
=========================

其他文章:
去台北嘆 之 解謎篇
去台北嘆 之 酒店篇 (台北西門町,豪景大酒店)
去台北嘆 之 Day1a (中華航空,機場巴士,台北車站,電話卡)
去台北嘆 之 Day1b (漁人碼頭,情人橋,淡水老街,士林夜市)
去台北嘆 之 Day2a (平溪,放天燈,菁桐,許願竹)
去台北嘆 之 Day2b (九份,饒河街夜市)
去台北嘆 之 Day3 (忠孝敦化,台北車站,西門町,度小月,Dazzling Cafe,阿毛)
去台北嘆 之 Day4 (松山文創園區,誠品生活松菸,美麗華摩天輪,Bigtom)
去台北嘆 之 購物篇 (化妝品,護膚品)

《去台灣嘆》系列
一家去台北 之 住宿篇 (西門町,愛客發時尚旅館)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments