西歐四國遊 Day7 (布魯塞爾即日來回德國科隆,同閨蜜遊香水發源地,行左一千層樓梯!)

By 曳豬到爆炸 - 1月 14, 2023


~今日的行程~ 
5月18日:早:Deli Eat & Go -> Cologne Cathedral 科隆大教堂 -> 上科隆大教堂塔頂 -> 午:Früh am Dom -> Farina Fragrance Museum -> 4711 -> Hohenzollern Bridge 霍亨索倫橋 -> KölnTriangle -> 下午茶:Gelateria 4D  -> Schildergasse 希爾德巷 -> 晚:Kamps Bäckerei -> 布魯塞爾 -> 宵夜:Los Churros & Waffle

今日我地會快閃去德國嘅科隆Cologne (德文: Köln)!
本身我地今日嘅行程係去比利時布魯日Bruges & Ghent 根特,
但係黎到歐洲就想順便見下喺歐洲嘅朋友,
我嘅好朋友就係德國圖賓根Tübingen讀書,
於是,就搵左我地嘅中間點 - 科隆Cologne一齊去玩啦!

我地今日勁早起身,
係酒店隔離個火車站Brussels Central Station搭7:45am嘅火車,
搭一個站到Brussels-South railway station (法文:Bruxelles-Midi),
然後搭7:54am嘅火車去科隆。


黎到Brussels Central Station有少少時間剩,
我地係呢間Deli Eat & Go度買個早餐先。

我地今次搭呢架火車係Thalys
Thalys係法國、比利時、德國、荷蘭呢四個國家營運。
我地買左Standard (BU)嘅車飛,

Thalys係有Youth fare
26歲以下就可以買優惠飛,
我係買Youth價錢,安迪係買Adult價錢!

而回程我地係搭ICE,全名係Intercity Express,
ICE係德國嘅火車,
主要連接德國唔同嘅城市,
仲會有火車去布魯塞爾、阿姆斯特丹、維也納、 蘇黎世添。
ICE就冇Youth fare啦。

來回火車Brussels Central Station -> Brussels-South railway station -> Cologne Central Station,
兩個人加埋係€121.80。


座位上面有個掛鉤,
冬天拎黎掛衫都好方便。

我地上到車就食早餐啦,
一個包+咖啡嘅價錢係€3。

9:48am到達科隆Cologne Central Station (德文: Köln Hauptbahnhof)。


係火車站嘅大堂就見到科隆大教堂Cologne Cathedral!



我地係火車站間Douglas行下先等朋友,
就買左兩樣野!
幫朋友買左上面個個Zoeva的Caramel Melange Eyeshadow Palette,€21.99,
右下個個好靚嘅雲石紋Beautyblender,€19.99,
仲送左支Carolina Herrera Good Girl香水sample。

之後我整左張Douglas會員卡減左€5,
再之後係機場退稅退到€3。


個眼影盤入面啲色係咁嘅。



科隆大教堂係科隆最具代表性嘅地標,
佢係1248年開始興建,
1880年先至建成,足足用左600年時間黎起呀。

科隆大教堂係哥德式教堂,
1996年被UNESCO聯合國教科文組織立入為世界遺產,
佢157米高,係世界上最高嘅雙子塔教堂,
世界上第三高嘅教堂。

終於見到我嘅好朋友Kathy,
我地首先係呢座宏偉嘅教堂前面打卡啦。

有朋友係度可以幫我同安迪影合照啦!


好大個泡泡呀。

教堂入面嘅設計都好莊嚴,
樓底高13米,
有超過5500個座位。


科隆大教堂嘅彩繪玻璃都好靚呀。


呢座東方三賢士嘅藝術品雕刻得好精緻,
佢地就係送左黃金、乳香同沒藥俾耶穌做出世賀禮嗰三位王啦,
玻璃箱入面就係三王聖龕 Shrine of the Three Kings,
放左佢地嘅遺骨。


Saint Christopher嘅雕像,
重現緊Christopher幫上左小朋友身嘅耶穌過河嘅情景。



有更多嘅彩繪玻璃。

呢度有0歐元紙幣買,
上面印住科隆大教堂,
呢張0蚊嘅紀念紗係要比€2買架。


跟住我地就決定上科隆大教堂嘅塔上面!
上塔頂要€6,
全程都係行樓梯,
由於頭個段好窄而且上樓梯好攰,
我落樓梯先至有力氣影。

第二段就係鐵梯,舒服好多。

上到塔頂嘅景色,
可以俯瞰到科隆嘅建築物,
頭先一切嘅辛苦都係值得嘅!

再望上去嘅塔尖。


一直望到嘅呢條河係萊茵河Rhine,
條河係源自瑞士阿爾卑斯山區,
然後流經列支敦斯登、奧地利、德國、法國同荷蘭。


竟然有人係科隆大教堂嘅塔頂簽名。。。
真係好冇公德心嘅行為。。。

上到黎塔頂可以仔細睇到教堂嘅雕刻。


係科隆大教堂望去萊茵河真係好靚呀。


除咗Kathy之外,
佢有位係德國另一個城市讀書嘅朋友都相約黎科隆一齊見面。

我地落返去嘅時候會經過呢個大鐘,
佢叫做Petersglocke,英文意思係Saint Peter's bell。

落樓梯終於有力氣拍下片啦,
條樓梯真係好窄。


當有人同時上落樓梯嘅時候係好迫架。

原來上塔頂要行成533層樓梯,
來回姐係行左1066層樓梯啦。



上完塔頂再係教堂嘅外圍影下相先。


科隆大教堂係德國最多遊客參觀嘅景點,
一日平均有2萬個遊客參觀。






行完成千級樓梯之後,
我地就黎左呢間Früh am Dom
地址:Am Hof 12-18, 50667 Cologne, North Rhine-Westphalia Germany



Früh係1904年已經成立,
有超過一百年嘅歷史,
一坐低就緊係要叫返杯佢地出嘅啤酒。


當時冇影到menu,
已經唔記得叫左咩野啦,
德國菜通常都係一種肉類再配薯仔。

呢碟係meatball,
真係好大粒嘅肉丸。


德國菜緊係唔少得德國酸菜Sauerkraut啦,
配豬手同腸食,好開胃。


當然唔少得德國腸啦,配左薯仔。

德國豬手係呢度必食嘅菜式呀,
配左腸、薯蓉、仲有塊午餐肉嘅物體。

我地影返張合照留念啦。





科隆個英文係Cologne,就係古龍水嘅英文,
因為科隆就係香水嘅發源地!
香水係由意大利人Johann Maria Farina係1709年科隆發明嘅,
仲用左佢身處嘅科隆Cologne黎命名隻香水,
香水就係呢度Farina House生產架啦(全名係Johann Maria Farina gegenüber dem Jülichs-Platz),
成為左全世界最古老嘅香水工廠。



呢間Farina House亦都係一間Farina Fragrance Museum香水博物館,
我地就打算入去了解香水嘅歷史!

地下個層係商店,
賣Johann Maria Farina當年所發明嘅香水,
由6ml至500ml咁大支都有得賣。




我地就上樓上坐低準備參觀呢個香水工廠啦,
入場費係€5。


參觀呢個香水博物館最正就係送左支4ml嘅香水sample,
Johann Maria Farina形容呢隻味會令你諗起春天雨後嘅朝早,
會聞到橙味、檸檬、西柚、鮮花味,
的確係一種好甜好清新嘅香味,陣味又好濃烈。


隻味對我黎講太濃,
所以我都冇買到。





見到有架叫做Hochzeit Express嘅火車仔,
原來係for婚禮嘅火車仔黎架。



之後我地就去埋另一間叫自己做Original Eau de Cologne原味古龍水嘅4711行下。

呢間4711係1799年開始生產香水,
比Farina House遲左90年呀。

門口有個用緊4711香水沖涼嘅精靈銅像。

4711嘅鋪頭係比Farina House華麗好多架!

天花板掛滿4711嘅香水罐。

連個洗手盤都靚過人。

安迪係上層幫我地影相lol


包裝真係好重要,
因為4711華麗啲嘅包裝,
我就買左支4711 Original Eau de Cologne Hip Flask,
係酒壺形嘅容器裝住,好懷舊感覺,25ml,€6,
成份有檸檬、橙、薰衣草、迷迭香,
呢隻香水個香味同Farina好唔同,
Original Eau de Cologne冇咁濃,但有種俗氣嘅感覺。

仲買左盒4711 Acqua Colonia迷你香水套裝,€19.5,
有Lemon & Ginger 檸檬薑、Lime & Nutmeg青檸肉豆蔻、Blood Orange & Basil血橙羅勒葉、White Peach & Coriander白桃芫荽、Saffron & Iris藏紅花鳶尾花,
我覺得呢5款香水都香過Original Eau de Cologne!
之後係機場退稅總共退到€2。


行完街買完香水,
我地就行去Hohenzollern Bridge 霍亨索倫橋啦。


離遠同座橋影張相先。

行行下有啲熱,
我地就買雪糕食啦。


見到有Kinder味嘅雪糕就吸引左,
左面個甜筒€1.50,右面條雪條€1.70,
食落去甜到漏,
我都係食返Kinder繽紛樂算啦。

見到呢座大聖瑪爾定教堂Great St. Martin Church, Cologne
個塔頂好靚,
佢係960年興建,估唔到咁耐歷史。



終於行到黎霍亨索倫橋,
佢係1911年建成,
條橋除左比人行之外,鐵路都會係呢座橋上面行駛。

幫安迪影返張相先。

橋上面有好多鎖,
原來由2008年夏天開始就有人係橋上面掛鎖啦,
呢度嘅鎖甚至多過法國巴黎嘅愛情鎖橋呀。

霍亨索倫橋上面望返科隆大教堂


咁岩捕捉到列車經過嘅一刻。



行完條橋啦,
下次有機會要試吓搭呢度嘅鐵路經過呢條橋!

呢度有德意志帝國第一任皇帝 - Wilhelm I 嘅騎馬雕像。


之後我地就黎呢棟KölnTriangle的天台。


因為KölnTriangle的天台係一個觀景台黎架,
當時上觀景台嘅價錢係€3。


呢度可以望到成個科隆嘅景色,
如果大家唔想行咁多樓梯上科隆大教堂塔頂,
可以選擇上黎KölnTriangle


玻璃上面仲寫埋可以見到嘅著名地標。



呢度見到大聖瑪爾定教堂


KölnTriangle可以360度睇到科隆嘅景色,
科隆嘅樓都唔高。


臨走打返張卡先。





估唔到今日會咁猛太陽,
我地又要食雪糕降下溫,
黎左呢間Gelateria 4D食個甜品先。
地址:Hohe Straße, Am Hof 164-168, 50667 Köln, Germany


左面個杯係Sommer Cup,夏日杯,€8.50,
右面個杯係Melone Becher,哈密瓜杯,€8.50。


Kathy個杯甜品仲有埋支Prosecco氣泡酒。





之後我地就黎左Schildergasse希爾德巷行街,
佢係一條好長嘅購物街,
而且係歐洲最繁忙嘅購物街。


去左Rossmann超級市場買野,
買左支Volvic的1.5L水,€0.99,
安迪嘅Bruno Banani 的Magic Man deodorant spray,€2.49,
安迪嘅Butcher's Son的Deodorant for Men,€2.45,
兩盒Griesson的Soft Cake Orange,€0.79,
Edle Tropfen in Nuss的Vodka Lounge朱古力,€1.99,
Jahnke的Salmiak-salt Licorice,€1.49,係鹹甘草糖。




呢棟Neumarkt Galerie商場上面有個好大嘅雪糕。





我地差唔多離開科隆啦,
要行去火車站,所以又返黎科隆大教堂,
見到門口有人係地下度畫畫,
畫得好靚呀。


再係科隆大教堂門口影多張合照就say bye bye啦。
預告:我地下次再見會係台灣高雄!


前面呢個就係Cologne Central Station (德文: Köln Hauptbahnhof)啦 ,
大家記得早啲去車站,
我地夠鐘去到月台,架火車竟然唔係去布魯塞爾
個心勁亂,明明夠鐘但架火車唔知去左邊,
原來架火車轉左月台,而且仲未到,
真係嚇死寶寶啦。


我地係火車站買左Kamps Bäckerei嘅包做晚餐。


已經唔記得我地買左啲咩包啦。
我地搭7:43pm嘅火車,會係9:40pm到布魯塞爾,
所以就要係火車上面食我地嘅晚餐。



終於返到黎布魯塞爾啦,
夜晚嘅Grand-Place 布魯塞爾大廣場仲靚過日頭


我地就黎左呢間Los Churros & Waffle買窩夫做宵夜。


我地拎返酒店度食,€6.1,
黎比利時一定要食窩夫呀,
個窩夫同cream都正過香港好多!


黎左呢間Belgian Beer Tradition啤酒鋪買支啤酒送窩夫食。
(可惜已結業)



買左比利時牌子Boon嘅Framboise Boon,
呢支係紅桑子味嘅Lambic啤酒,
Lambic發源自13世紀布魯塞爾嘅Lembeek小鎮,
係用野生酵母同細菌發酵製成,
佢比一般嘅啤酒酸,
大家黎布魯塞爾都要試下呢度獨有嘅Lambic啤呀。





旅遊日期:2019年5月11日- 2019年5月20日








=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================


  • Share:

You Might Also Like

0 comments