去馬爾代夫歎 (黎馬爾代夫有咩玩?- Mercure Maldives Kooddoo Resort)

By 曳豬到爆炸 - 12月 21, 2019


介紹左我地Mercure Maldives Kooddoo Resort住的水上屋
同埋係resort四日三夜有咩好食之外,
今次會同大家分享我地玩左d咩!

1. 水上屋下面浮潛
馬爾代夫住Water Villa水上屋就係可以直接由間房行落去個大海浮潛睇魚仔。
我地係香港買左浮潛的用具,然後帶黎馬爾代夫。
浮潛的用具包括面罩&呼吸管。
重有唔可以忽略我著住的水上運動鞋,
因為海底好多沙&珊瑚,
唔著番對呢種水上運動鞋,
腳板會好容易割花。

仲有想係水底拍片,緊係唔少得Go Pro啦,
我地當時用的係GoPro Hero5。

水上屋附近好多珊瑚,
有珊瑚的地方就會有好多魚出沒,
竟然比我地捕捉到好似Dory的藍黃色魚。

呢篇blog提及過,我地間房張枱下面係可以望到水底的玻璃,
酒店特登放左d珊瑚係度,
我地落去水上屋下面影下,
果然有勁多唔同種類的魚仔出沒。

呢條魚的品種從來未見過,
係灰色的魚,背部有d黃色啡色的紋,
仲要影到佢一野撞落地下的一刻。

發現到另一條都好靚的黃藍間條魚。
仲發現到隻寄居蟹添。



段Vlog有更多水上屋下面浮潛的片段。


2. 浮潛Tour
Mecure呢度有間SuvaDiva Divers Maldives的dive center比人報唔同的潛水課程,
但我地就首先報左個浮潛玩下,
熟習下水性先。

個浮潛tour係USD$20一個人,
另外要比10%服務費,仲有12%的稅,
加加埋埋係USD$24.64一個人。
我地帶左係上網買的浮潛衫&蛙鞋。

首先我地會坐船去浮潛的spot。
圖中著左一半浮潛衣的西人就係浮潛的教練啦。

今日的天氣非常好呀。
我地之前去沖繩都join過浮潛tour
個時覺得浮潛都幾輕鬆,
點知黎到馬爾代夫係另一回事,
一落海就勁大浪,
我本身唔係好識游水,
就算著左救生衣都搞唔掂 (沖繩個次救生衣都唔洗著),
完全跟唔上大隊的速度,
然後教練就帶我去捉住救生圈(右上角係教練同我),
捉住教生圈就好d,
起碼唔會漂走左。

由於我地得一部GoPro,
但又想兩個人都浮住潛影相,
於是淘左個好土炮feel的DC仔防水套,
我地事前係屋企測試過防水套的防水能力,
確定安全先冒險帶去浮潛,
Touch wood最後都真係無入水。
另外,本說明書雖然同一般淘寶野一樣無美學可言,
但內容都好詳細,
仲教人點執係水底影的圖添。
我用Canon G7X Mark II影的效果。
已經加強左張圖的銳利度。
以上呢三張係比較滿意的浮潛相。
而男友就用GoPro Hero5,
影出黎的色會鮮艷d。
水流好急,都好難影到靚的片,
都係用肉眼感受會靚10倍。



呢段Vlog會有更多浮潛的片段


3. 水肺潛水

浮潛之後的第二日,
我地又黎到dive center,
今日join左PADI Discover Scuba Diving 水肺潛水體驗班,
PADI係一個世界上好知名的潛水訓練組織黎架。
呢個水肺潛水體驗的課程就包括1 Lagoon/pool lesson & 1 boat dive - including certificate,
即係包括一次水池上的課堂同埋一次水肺潛水,
佢聲稱包括證書,
但我地事後都收唔到證書 (雖然呢種體驗課程的證書無乜用嘅)。
價錢係USD$130 一個人,另外要比10%服務費同埋12%稅,
加加埋埋USD$160.16 一個人。
首先我地會去間房仔度上堂,
教練都係琴日同我地浮潛個個西人黎架。
由於落左水底係講唔到野,
所以有好多溝通的手勢都要去學。
另外水底的壓力同水面唔同,
潛水的時候個耳仔會好痛(好似平時搭飛機都會有呢個情況),
但潛水會經常發生,
教練會教我地點樣去equalize(平衡耳壓)。

上完理論堂,
我地就去房出面個個位置著上潛水&氧氣筒,
然後就落水練習頭先學左的手勢&平衡耳壓的方法。
教練覺得我地OK之後,
我地就坐船出海水肺潛水啦,
老實講我地第一次水肺潛水都幾緊張,
最後我地連Go Pro都唔帶啦,
覺得自己落到水底會搞唔掂,
所以最後我地咩相都無影到。

而且呢個係一對二的堂,
唔係好似我地之前去沖繩&之後去大堡礁好商業化個種,
唔會有個識潛水的攝影師係水底幫你影相。

水肺潛水睇到的海洋生態係豐富好多,
仲睇到幾隻海龜添!



4. 水上運動
除左潛水&浮潛之外,
Resort仲有其他水上運動玩架,
而水上運動就係呢位職員身後的屋仔度報嘅。

收費的活動包括滑浪風帆Windsurfing課程、雙體船Catamaran課程、水上電單車Jet ski、橡皮艇Fun tube ride、黃昏釣魚團、出海睇海豚團、馬爾代夫小島遊的團、黃昏遊輪出海團。

而免費的活動包括雙體船Catamaran、腳踏船 pedalo、獨木舟 Kayak、立式槳板運動Stand Up Paddle Board, SUP,
我地最後一日check-out左間房,
就玩下好少係香港見人玩的SUP啦,
SUP係起源於夏威夷的一種運動黎架。
首先跪/企係塊槳板上面,
然後用支槳去推動塊槳板。
我地都係右優的,
支槳向左面撐就順手,
但向右面撐就唔就手,
可能係因為我地跪係度黎玩,
企係度玩應該好d。


段vlog入面會有我地玩Stand Up Paddle Board的片段。


5. Spa
我地臨走個陣有少少時間,
就試下resort的按摩啦,
價錢係USD$110 一個人,仲要加10%服務費&12%稅,
加加埋埋USD$135.52 一個人,
按完成身舒舒服服咁搭飛機離開resort啦。



6. 其他
Resort的中央有個泳池,
我地住水上屋,下面就係無敵大海,
所以都無乜黎個泳池度玩。

呢度有d長椅比人曬下太陽。
呢度有間Pool Bar,
d野飲應該唔包係Full Board入面。
呢度有個帳幕係度。
應該係比人用黎結婚影相?

另外,有時會發現海入有面有鯊魚仔,
呢篇blog提及過Vistas餐廳下午五點會有餵小鯊魚的活動架。



旅遊日期:2018年2月22日- 2018年2月27日






=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments