冬日非自駕沖繩遊 Day1a (內附5日行程,港龍)

By 曳豬到爆炸 - 5月 15, 2018



旅遊日期:2017年1月14日至1月18日
Sem break身痕想去下旅行,
咁岩大同講起國泰的學生優惠Popup&go,
同埋每逢星期二限時優惠的Fanfares,
於是我就上呢兩個網睇下,
咁岩Popup&go同Fanfares都有重疊日子的沖繩優惠機票!
我係學生,所以係Popup&go買沖繩機票只係$1475連稅,
但男友唔係學生啦,佢係Fanfares度買的價錢係$2375連稅!
學生的我足足平左$900。

我地去程係1月14號中午12點,
回程係1月18號下午4點25分。
雖然我買的航班係國泰的CX5378,
男友係港龍的KA0376,
但其實都係同一架機黎架。
今次我地黎沖繩有兩個挑戰,
第一就係我地無車牌,
個個都話去沖繩自駕先好玩,
我地就試下非自駕遊沖繩。
第二就係沖繩比人的感覺就係陽光同水上活動,
我地就試下感受冬天不一樣的沖繩啦。
----------------------
5日4夜的行程
Day1: 香港機場-> 沖繩機場-> (那霸)DoubleTree by Hilton Hotel Naha -> Naha Main Place -> Dinner: 屋台村
Day2 (Local Tour): 古宇利島-> 屋我地大橋-> 備瀨福木林道-> 海洋博公園 美麗海水族館 ->御菓子御殿-恩納店-> 萬座毛-> 國際通 -> Dinner: Sam’s Maui鐵板燒
Day3: 慶良間諸島 浮潛 -> 國際通 -> 第一牧志公設市場 -> Dinner: 泡盛と沖縄料理 龍泉
Day4: 首里城-> (恩納)Kafuu Resort Fuchaku Condo Hotel -> Lunch:元祖海ぶどう (元祖海葡萄) -> Dinner: 琉球の牛
Day5: 酒店早餐 -> 沖繩機場shopping -> 香港機場
----------------------
話說去沖繩前發生左一件小插曲,
之前的布吉blog提及過男友的DBS 信用卡可以係機場禁區的RELAY換領$15以下的雜誌 (按我申請) ,
我地係lounge食完野已經無咩時間剩,
但我地經過RELAY就拿拿臨換埋佢,
然後狗衝去閘口。

點知原來我地個登機閘口係北衛星客運廊,係506閘口。
係要搭巴士先去到的停機坪! (係一個好遙遠的閘口)
我地萬分後悔呢刻先知原來機場有個咁偏僻的地方! 

我地搭巴士的時候地勤已經打黎問我地係邊,
我地十分唔好意思地話我地係巴士 等緊巴士開車,
地勤就叫我同司機講趕住上機 叫佢快D開車,
司機就同我講唔可以咁做,
地勤就叫我同車外的地勤同事講我地要趕上機 著司機快D開車,
係我地好焦急之際,架巴士終於開左。
我地佔據有利的位置,打算一開車門就狗衝去閘口。
去到閘口,我地只好同地勤係咁講唔好意思,拿拿聲走上機。
好彩上到機D乘客都仲放緊行李 (都好過成村人等我地兩個的感覺) 

由於我地兩個分開買飛,
Check in 個陣又安排唔到相連的位比我地,
我地本來就揀左前後的窗口位,
但係我個位就比兩公婆加個BB坐左,
咁人地有BB仔,
我就唯有坐走廊位啦。

我同男友的距離又更加遠啦,約3個半鐘的機程就自己睇下戲啦。

呢架機無娛樂設施,要download 港龍的app Studio KA先可以睇戲,
另外機上的wifi係用黎連接呢個app睇戲,無上網功能,
要用自己的data預先download呢個app先可以啊!
然後我趁未起飛的時候拿拿聲開data download Studio KA!
(如果check in的時候提我預先download定個app就好啦……)

好輕便的午餐,雞&薯角。

男朋友食的係肥牛芋絲飯

Summer berries & cream味的哈根大師。

男友係朱古力味呀!我想食的味呀!!然後佢跨過兩個人的坐位比杯雪糕我食haha
到達沖繩的上空,
雖然今日都幾大霧下,
但都見到沖繩藍藍的海水。

港龍係2016年的11月正式將公司logo,由原本的飛龍換成好似國泰咁的紅色魚翅,
連旗下的飛機機尾都油上新的logo,
但估唔到都仲可以係架機搵到舊的飛龍圖案!(係隱蔽左少少姐)

終於到左沖繩!um,天氣好似不似預期……

好快就搞掂好過關 拎埋行李啦!

見到大堂有sim卡的售賣機,
張卡4G 1.2GB 成3500円 !

我地係Taobao今次買Docomo上網卡只係$29人民幣,
8日內有1.5GB 4G的data,其後無限3G data。
比上次大阪買個張仲平!去大阪玩 之 Day1a (通宵巴士去梅田,買ICOCA卡,電話卡,兌錢)

然後我地就出發去酒店啦!

我地要搭單軌電車去酒店,
單軌電車的那霸機場站就係位於機場的國內線對面,
所以我地要行去國內線先。

到左國內線上一層,就有條橋通去單軌電車站啦!
我地下篇繼續沖繩遊的Day1~

***************************************************************************
覺得呢篇blog幫到你,記得like Facebook Page  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
收到個blog的最新update!
***************************************************************************


其他文章:
冬日非自駕沖繩遊 酒店篇 (那霸,DoubleTree by Hilton Hotel Naha)
冬日非自駕沖繩遊 Resort篇 (恩納,Kafuu Resort Fuchaku Condo Hotel)
冬日非自駕沖繩遊 Day1a (內附5日行程,港龍)
冬日非自駕沖繩遊 Day1b (屋台村,Naha Main Place,第1日就唔見野?)
冬日非自駕沖繩遊 Day2a (Local Tour,古宇利島,屋我地大橋,備瀨福木林道)
冬日非自駕沖繩遊 Day2b (Local Tour,美麗海水族館,御菓子御殿)
冬日非自駕沖繩遊 Day2c (Local Tour,萬座毛,掛上英殖香港旗的餐廳?)
冬日非自駕沖繩遊 Day3a (浮潛, 慶良間諸島)
冬日非自駕沖繩遊 Day3b (第一牧志公設市場,國際通,沖繩料理)
冬日非自駕沖繩遊 Day4a (首里城,那霸去恩納,利木津巴士)
冬日非自駕沖繩遊 Day4b (恩納必食餐廳,海葡萄蓋飯,琉球之牛)
冬日非自駕沖繩遊 Day5 (那霸機場有咩好買?)
冬日非自駕沖繩遊 買左咩手信?

  • Share:

You Might Also Like

0 comments