快閃河內 Day3 (河內酒店推薦Hanoi Marvellous Hotel & Spa,人氣Pho越南河粉店)

By 曳豬到爆炸 - 7月 12, 2023


~今日的行程~ 
7月1日:早餐:Phở 10 -> 河內內排國際機場 -> Song Hong Premium Lounge -> 香港機場


今日我地會搭10:25am機返香港,
所以我地要把握時間,
唔食酒店早餐,
出去食個pho,即係越南河粉先返香港!
(文章後半有酒店嘅review)

我地7:00am就黎左呢間Phở 10,
係河內好出名嘅河粉店,
佢營業時間係6:00am -11pm,
夜機黎到河內都有得食!
地址:10 Ly Quoc Su Street corner of Chan Cam St






佢地個menu有唔同款式嘅牛肉河。


安迪就揀左Bát đặc biệt (Special bowl),VND$85,000,
姐係有哂半生熟牛、牛腩、牛柳。

我就揀左Tái (Half done beef),VND$60,000,
姐係半生熟牛。

枱面有好多青檸、辣椒、辣椒醬比你加落去河粉到。


食完Pho我地就搭grab去機場啦,
大家覺得安迪黑到似唔似泰國人呢?



8:10am就黎到河內國際機場啦。

離港大堂係咁嘅樣。

我地入左閘之後就行下啲免稅店。

係呢個時候,
安迪就掉低我自己入去lounge度歎啦!


呢個機場貴賓室係Song Hong Premium Lounge。
位置:第 1 航廈3樓


呢個lounge嘅座位都好多。

呢個位置係熟食區。

有粥、咸蛋、白飯。

忌廉菜湯同粥。

呢個係Bánh cuốn越南粉卷,上面有扎肉,
係越南北部嘅菜式黎,
有啲似腸粉。


估唔到呢度有啲點心食。


有煙肉同烚蛋。

有雞同埋魚。


有蛋糕仔同焦糖布甸。

泡芙同雲石蛋糕。

呢度有椰汁西米露。


有啲烚菜。

有更多嘅蔬菜類嘅野食。


呢度有麵包、火腿、芝士。

麵包、果醬、牛油。



食物介紹完,
呢度係酒嘅area。



有汽水機。


有零食、奶、果汁


呢度有咖啡機同茶。



雪櫃有罐裝酒、汽水,
最重要有支裝水!


安迪開餐啦。


呢度可以睇到停機坪。


呢個lounge都幾舒服,
空間感好大。


安迪又拎左碗雞肉pho食。


佢仲拎埋椰汁西米露。



係安迪食好西嘅時候,
我就買左兩盒野,
買左Arch Cafe嘅Cà Phê Sữa đá,USD$3,
英文名係Ready brew coffee with condensed milk,姐係煉奶咖啡,
我覺得同G7比較,佢係冇咁甜,但都係偏甜嘅咖啡。

買左Arch Cafe嘅Chocolate Sữa,USD$4,
英文名係Choco Latte,姐係朱古力奶。 



安迪係lounge度拎左支綠茶比我飲。


我地準備上機啦,
我地係搭越南航空Vietnam Airlines


架機係3 - 3座位。


起飛啦。


雖然冇機上娛樂, 
但有飛機餐食,
有麵包、蝦青木瓜沙律、蛋糕仔,
主菜安迪揀左意粉。


我就揀左飯食。


機程係2個鐘,
1:30pm就返到香港啦。


=====================


介紹返我地呢個trip 三日兩夜住嘅酒店啦,
呢間酒店叫Hanoi Marvellous Hotel & Spa
地址:55 Duong Thanh Street, Hanoi, 111000 Vietnam

我地係Expedia度book,
入住的日期係29/6-1/7,
房型係Executive Suite,
包早餐,
連稅扣埋優惠碼,價錢係HKD$1455.49兩晚,
一晚大約係HKD$727.75。

酒店嘅lobby唔係好大,
但都有啲梳化比人坐。


酒店嘅設計都好優雅嘅高級feel,
以白色同灰色黎做主調。


我地check in的時候有毛巾抹手,
仲有椰青welcome drink同果乾食。

介紹下間Executive Suite啦,
入左房之後有個走廊,
有衣櫃同放喼嘅位,
竟然放得哂我地兩個喼。


酒店房嘅左手面就係浴室啦,
好可惜係得一個洗手盤,
而且用cheap cheap風筒。


呢度係淋浴嘅位置,
係冇浴缸架。


走廊通入去就係睡房,
睡房嘅空間感好大,
睡床係歐式懷舊設計。


睡床對住塊連身鏡、電腦機櫃+茶几、梳妝枱。


酒店準備左啲生果,
另外有越南名物 - G7咖啡!
零食同酒係收費架。



窗邊仲放左兩張梳化同一張枱。


枱上面有酒店送嘅紅酒Vang Dàlat,
估唔到有紅酒送,
雖然支酒唔貴,但都令我對間酒店加分!


酒店嘅房價包埋早餐,
為左試酒店嘅早餐,
我地Day2 7點就上黎食野啦。


好鍾意呢度用左大嘅玻璃,
有好多自然光滲入黎,
又可以欣賞到河內嘅城市景。


佢嘅食物種類唔算多。


除左窗邊有野食拎之外,
餐廳入面都有生果、甜品拎。


第一 round,我拎左呢啲野食。


估唔到早餐會有甜品食!
生果我拎左山竹同熱情果,
係香港嘅自助餐比較少見!


除左自助餐之外,
令我估唔到嘅係呢度有得order野食!
有越南河粉、奄列、蛋、薄餅揀。


如果冇時間食早餐都可以叫外賣行街添!


我就叫左牛肉pho食!


安迪就叫左雞肉pho。


我地個位望出去嘅景色。


夜晚返到酒店房,
發現酒店準備左啲朱古力同糖,
仲有張問卷添,
感覺好重視客人嘅意見。


係越南都係適合搭Grab周圍去,
呢間酒店係還劍湖、出名食店附近,
都好方便!




旅遊日期:2019年6月29日- 2019年7月1日










=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================

《快閃河內》





  • Share:

You Might Also Like

0 comments