西歐四國遊 阿姆斯特丹住宿篇 (地點優越,時裝主題酒店Hotel The Exchange)

By 曳豬到爆炸 - 12月 12, 2022



今次係荷蘭阿姆斯特丹嘅五日四夜就係住呢間Hotel The Exchange
地址:Damrak 50, 1012 LL Amsterdam

Hotel The Exchange係一間Fashion hotel 時裝主題酒店,
總共有61間房,
每間房嘅設計都唔同,
都係由Amsterdam Fashion Institute (AMFI)嘅年輕設計師設計,
每間房都設計到好似model係天橋嘅感覺。

我地當時係Expedia度book,
入住的日期係13/5-17/5, 
房型係標準雙人床, 
價錢連稅同扣左優惠碼係HKD$5738.75 四晚,
大約HKD$1435一晚,都唔平,但係地點超級方便!

Hotel The Exchange酒店嘅門口係咁嘅樣,
個門口好窄,
完全唔似係一間酒店。

張相係check in個晚影,
門口入去係一條窄長嘅走廊,
酒店名上面放左個mannequin人型model,
好似去左時裝店咁樣。


Check in完之後就搭lift上房啦,
酒店有兩架lift,
我地住403號房,
所以就要搭A lift去1樓,然後再轉B lift。
lift入面都鋪上左布料。

1樓係咁嘅樣,
酒店嘅走廊係白色,
冇乜fashion感覺。

我地係1樓轉搭B lift啦,
呢架lift鋪左另一款布料。


黎到403門口,
個門牌都好特別。


我間房隔離係緊急通道,
第一次遇到酒店個緊急通道係酒店外面。
啲人成日話酒店唔好住尾房,因為好易撞野,
我地又算唔算係住尾房呢?

酒店外牆有幅好fashion嘅橫額。


房入面嘅相大部分都係夜晚影,
一入門就有個夾萬,
隔離有個一樣高度嘅櫈,
佢地夾埋嘅長度可以放個喼上去。



間房嘅空間都算大,
可以平放我地兩個喼。
我最鍾意係呢度有個掛衫嘅架,
我覺得方便過衣櫃。
呢度仲有張貴妃椅。


呢張係酒店官網嘅相,
貴妃椅係咁嘅樣,
上面放左部電話,
而家個羽毛就細條好多。


打開左窗簾有冷氣機、電視機、垃圾筒同暖爐。


日頭影嘅窗外景色。


都係樓景冇乜野睇。

呢張相都係日頭影,
張床係咁嘅樣,
我覺得啲床頭燈都好有懷舊feel。
原來呢間房叫做Marie Antoinette room,
Marie Antoinette係法國皇后,
我諗係模仿佢睡房style而設計。



床兩邊都有床頭櫃,
床嘅右手面就係浴室嘅入口。

浴室冇浴缸,
只有一個洗手盤。

馬桶嘅位置,
有我最愛嘅暖爐架,
洗完的衫可以放上去烘乾。


佢係用自家嘅沖涼用品,
有洗頭水、沐浴露、番梘,
牙刷牙膏係冇嘅。




Hotel The Exchange阿姆斯特丹中央車站Amsterdam Centraal Station距離只係5分鐘,
十分方便,
而且附近有多個旅遊景點,
包括Day3去左嘅Dam Square 水壩廣場、Hash Marihuana & Hemp Museum Amsterdam 阿姆斯特丹大麻博物館、Red Light Secrets Museum of Prostitution 紅燈區秘密博物館,
仲有Day4去左嘅Sexmuseum Amsterdam Venustempel 荷蘭性愛博物館。


總括黎講,呢間酒店用時裝黎做主題好特別,
而且每間房嘅主題都唔同,
入房個刻都好有驚喜。
另外,酒店位置優越,
去市中心嘅景點同近郊景點,甚至搭火車去其他城市或國家都好方便!


發現我地間房嘅design唔夠fashionable,我分享埋其他房嘅相比大家睇下啦!







旅遊日期:2019年5月11日- 2019年5月20日








=========================
覺得呢篇blog幫到你,
記得like Facebook Page:  https://www.facebook.com/fatbjai.travel/
follow Instagram: fatbjai.travel
https://www.instagram.com/fatbjai.travel/
YouTube: 曳豬到爆炸
收到個blog的最新update!
=========================


  • Share:

You Might Also Like

0 comments